AnonymBruker Skrevet 9. mars #21 Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg bor i sameie og får ikke rabatten. De sier jeg må kontakte styret i sameiet. Hvis ikke TV2 er tilbake hos Telia innen 1 måned bytter jeg leverandør. Anonymkode: cb6c4...a7e Får du med deg resten av sameiet på bytte av leverandør? TV2 kommer sikkert i konflikt med neste leverandør senere. Anonymkode: 4f2bb...984 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars #22 Skrevet 9. mars Det er så sinnsykt digg med de ekstra poengene i stedet for tv2 som jeg aldri ser. Anonymkode: edd64...c2d 1
Perfume Skrevet 9. mars #23 Skrevet 9. mars Vi valgte å få billigere månedlig, mulig vi kommer til å kjøpe abo på tv2 play, men mest sannsynlig ikke.
AnonymBruker Skrevet 9. mars #24 Skrevet 9. mars Har Telia gjennom sameie, med rabatt på tv2 play. Har mistet kanalene men appen fortsetter uten at månedsprisen på play har gått opp. Og sitter i styret i sameiet, vi får lavere månedspris inntil det løser seg. Anonymkode: a2257...02e
AnonymBruker Skrevet 10. mars #25 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ikke Spillet heller? Anonymkode: ebeaf...0e9 Har ikke sett på det. Anonymkode: 65f1b...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå