AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Ble så skuffa...( ja veit det fins verre ting) kommer du til å betale for tv2play uteom? eller skifte operatør? Liker mye på tv2 play jeg Anonymkode: 10484...539 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ble så skuffa... Anonymkode: 10484...539 De gir deg rabatt tilsvarende pris for TV2 Play eller ekstra poenger så dette er ikke noe å sutre over. Anonymkode: 4f2bb...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Skjer ikke dette stadig vekk med enten Telia eller Telenor eller andre? Vi har aldri fått noe tilbakebetalt, men betaler tv-kanalene gjennom husleia. Anonymkode: 67f49...542 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Kjedelig! Jeg har ikke Telia, men om de gir rabatt så kanskje du kan kjøpe TV 2 Play for det du sparer? Jeg kjøper TV 2 Play selv, liker det også. Veldig mye forskjellig der. Det vil nok komme tilbake da, får man håpe! Kanskje du kan bruke poengene på andre strømmetjenester og se om det er noe gøy der i mellomtiden? Jeg synes Max har veldig mye gøy nå, de har jo slått seg sammen med Discovery+ så både norsk underholdning som Kongen befaler og Null stjerner osv, og kvalitetsserier som White Lotus og alt det HBO lager. Tonnevis med true crime. Synes ikke det er like bra som TV 2 Play da men underholdende nok. Anonymkode: 4f62a...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjedelig! Jeg har ikke Telia, men om de gir rabatt så kanskje du kan kjøpe TV 2 Play for det du sparer? Jeg kjøper TV 2 Play selv, liker det også. Veldig mye forskjellig der. Det vil nok komme tilbake da, får man håpe! Kanskje du kan bruke poengene på andre strømmetjenester og se om det er noe gøy der i mellomtiden? Jeg synes Max har veldig mye gøy nå, de har jo slått seg sammen med Discovery+ så både norsk underholdning som Kongen befaler og Null stjerner osv, og kvalitetsserier som White Lotus og alt det HBO lager. Tonnevis med true crime. Synes ikke det er like bra som TV 2 Play da men underholdende nok. Anonymkode: 4f62a...0fb Tusen takk for tips. Har ikke fått beskjed om noen rabatt...så rart . Hva betaler du for tv2 play? ts Anonymkode: 10484...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): De gir deg rabatt tilsvarende pris for TV2 Play eller ekstra poenger så dette er ikke noe å sutre over. Anonymkode: 4f2bb...984 Lurer på hvorfor du svarer på denne måten? Anonymkode: 10484...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden De gir deg ikke rabatt, men du får tilsvarende poeng til å velge noe annet. Anonymkode: da24a...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Jeg fikk 50 poeng som kompensasjon, og regner med at Telia og TV2 kommer til en enighet når ski VM er ferdig, Jeg gidder ikke å abbonnere på TV2 play, jeg foretrekker uansett nrk sine kanaler, så jeg går ikke glipp av altfor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Bruker og Tv2 play en del og man kan fortsatt se direkte kanalene i appen. Svaner ingenting foreløpig, så alt jeg ville før vi mistedt det og kan godt la det samle seg litt opp som jeg an se når det kommer tilbake. Gidder ikke å betale for det utenom da mister jo Telia overtaket om alle gå og kjøper det direkte av tv2 og så er det jo vi som ender opp med regningen til slutt. Anonymkode: ef068...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): De gir deg ikke rabatt, men du får tilsvarende poeng til å velge noe annet. Anonymkode: da24a...aeb "Alternativt kan du velge 109 kroner i månedsrabatt, som tilsvarer månedsprisen på et TV 2 Play Basis-abonnement." Informasjon om TV-forhandlinger med TV 2 | Telia Anonymkode: 4f2bb...984 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ble så skuffa...( ja veit det fins verre ting) kommer du til å betale for tv2play uteom? eller skifte operatør? Liker mye på tv2 play jeg Anonymkode: 10484...539 Vi liker også TV2 veldig godt her hos oss. Vi har betalt utenom. Får refundert 109 kr på neste faktura. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Når man bor i borettslag. Må man ha tv kanaler? Jeg har kuttet ut tv. Jeg streamer bare. Anonymkode: 8bbd5...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når man bor i borettslag. Må man ha tv kanaler? Jeg har kuttet ut tv. Jeg streamer bare. Anonymkode: 8bbd5...496 Vi har telia gjennom borettslaget og kan velge og vrake i poenger og internett. Veldig greit opplegg, så an de som bare vil ha nett ha det og så kan vi som vil ha litt av hvert ha det og de som bare vil ha tv kan det. Anonymkode: ef068...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå