AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Litt kort tittel. Jeg tenker på at jeg har holdt meg unna mel og sukker i flere uker. I helgen var jeg i selskap og spiste en liten bit kake. Ble fort oppblåst og fikk så magesmerter. Kjenner dere på dette også når dere en sjelden gang spiser mel og sukker, eller bare mel, eller hva det skulle være? Hva annet får dere det av? Pasta, pizza og slikt? Jeg tenker å kutte ned på det slik at jeg bare spiser mel en gang i blant. Ikke i det daglige. Anonymkode: eb7e5...783
AnonymBruker Skrevet 4. mars #2 Skrevet 4. mars Ja, særlig gluten reagerer jeg kraftig på når jeg ikke har spist det på en stund. Og kombinasjonen av andre ingredienser som f.eks sukker og gjær, gjør det verre. Anonymkode: d0e61...67c
AnonymBruker Skrevet 4. mars #3 Skrevet 4. mars Det jeg spiste var faktisk en glutenfri kake fra frysedisken. Trodde den ville være litt mer magevennlig enn en vanlig kake. Men der tok jeg feil. Var så vondt og ubehagelig at jeg ikke har lyst å spise noe sånt igjen. Men det er jo ikke helt bærekraftig over lengre tid. Jeg kan ikke se for meg et liv uten å spise kake i bursdager og andre begivenheter som konfirmasjon, bryllup, osv. ts Anonymkode: eb7e5...783
AnonymBruker Skrevet 4. mars #4 Skrevet 4. mars Spiser aldri mel eller sukker, og har heller aldri luftsmerter. Anonymkode: 9d84c...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det jeg spiste var faktisk en glutenfri kake fra frysedisken. Trodde den ville være litt mer magevennlig enn en vanlig kake. Men der tok jeg feil. Var så vondt og ubehagelig at jeg ikke har lyst å spise noe sånt igjen. Men det er jo ikke helt bærekraftig over lengre tid. Jeg kan ikke se for meg et liv uten å spise kake i bursdager og andre begivenheter som konfirmasjon, bryllup, osv. ts Anonymkode: eb7e5...783 Glutenfritt er ikke alltid så magevennlig. De bruker mye rart mel og tilsetter mye skit. Bedre å spise kaker som folk har laget fra bunn da Anonymkode: d0e61...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå