Gå til innhold

For lav øking i HCG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

har hatt min første med IVF, med innsett 12 feb med 5 dagers. Hadde HCG test forrige torsdag 28.2 med da en verdig på 2100. Hadde en ny i dag mandag 03.03 med en økning til 6500. Er vel rundt 5+3 nå. Noen som har erfaring på dette, om dette er en ok økning eller for lav

Anonymkode: 12900...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tilsvarer en doblingstid på 44 timer, som er helt som det "skal være" på de hCG-nivåene. Er et kjempegodt tegn, ingen grunn til bekymring 😀 Anbefaler siden Betabase.info for god innsikt i "vanlige" doblingstider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ahababba skrev (15 minutter siden):

Det tilsvarer en doblingstid på 44 timer, som er helt som det "skal være" på de hCG-nivåene. Er et kjempegodt tegn, ingen grunn til bekymring 😀 Anbefaler siden Betabase.info for god innsikt i "vanlige" doblingstider.

Jeg skrev feil dato: hadde første prøve torsdag 27.2. Og da siste i dag 03.03, så da burde det være større øking? 

Anonymkode: 12900...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min økte fra 2500 til 4500 på 3 døgn. Hadde en doblingstid på ca 4,2 døgn men fikk beskjed om at det var normalt. Embryoet har normal vekst nå (kan ofte være mindre i vekst dersom det er noe galt / lav stigning). 

Anonymkode: dc365...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...