AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Så jeg å kjæresten min skal teste orgamse kremen fra kondomeriet, å jeg tenker å gå ned på henne, men er dette farlig å få i munnen eller evt skal være uhelig og svelge? Anonymkode: a6a33...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Orgamse? Det heter orgasme. Og nei, det er ikke farlig, da hadde de ikke kunnet selge det. Folk har oralsex hele tiden, så det må være trygt produkt. Anonymkode: 28a09...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Les hva som står om produktet på siden da vel. De har flere kremer PÅ denne https://www.kondomeriet.no/tilbehor/kondomeriets-orgasmekrem-50-ml/?_gl=1*1wcg2mq*_up*MQ..*_ga*NjIzNTQwMzA0LjE3NDEwMjE3ODI.*_ga_P3QPV1X7WT*MTc0MTAyMTc3OC4xLjAuMTc0MTAyMTc3OC4wLjAuMA.. står det Orgasmekremen kan helt trygt brukes sammen med sexleketøy, kondom og under oralsex! Den kan også brukes på brystvorter, g-punktet, penishodet, ballene og der du ønsker mer følsomhet. Utforsk en helt ny verden av nytelse! Anonymkode: b75a0...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Står det ikke noe at den er giftig på pakken, så skal det i grunn gå bra.. Hvis du ikke klarer vente lengre, bør du ringe butikken øyeblikkelig👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå