AnonymBruker Skrevet 5. mars #21 Del Skrevet 5. mars Jeg har hatt ujevne karakterer hele skolegangen, men hadde relativt lett for skolegang. Skriver relativt, fordi med en beinhard oppvekst med lite stabilitet, ingen omsorg og ivaretakelse og med masse vold og uforutsigbarhet er jeg stolt av at jeg fullførte grunnskole inkl vgs med 4,1 i snitt. Justert for karakterinflasjon er tilsvarer det kanskje 4,5 - 5 i snitt i fage s karakterer. Ble ikke noe toppstudie på med rett etter vgs, men derimot noen års psykisk sykdom, før jeg tok en bachelor i et såkalt enkelt yrkesrettet studie som voksen. Gjorde det svært bra. Jeg elsker å lære, men aksepterer at med min type oppvekst tåler jeg ikke like mye stress som andre og det er ikke verst hva jeg har fått til. Ts. Finn noe du brenner for. Det gjør alt mye enklere å holde ut. Jobb jevnt og trutt, klapp deg selv på skulderen hver dag du holder ut og push deg selv akkurat passe. Ikke tenk på det som noe nederlag om du trenger mer enn normert tid. Jeg heier på deg! Anonymkode: 0c210...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå