AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg ser jeg blir tiltrukket menn med Store adamsepler smilehull fine krøllete øyenvipper, veldig ekstra mørk hudfarge, og kraftige hakeparti med kløft. Er dette sånn som kvinner typisk blir tiltrukket av? Liker du kraftige haker med kløft? Anonymkode: 8905d...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hva er greia med kløft i haken egentlig? Aldri skjønt hvorfor dette skal være tiltrekkende Anonymkode: c767e...36d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Jeg foretrekker maskiline trekk på menn enn babyface, men kløft er ikke noe jeg tenker over😅 Anonymkode: 30058...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Nei, kløft i haka er rart. Det er noe jeg synes er aktivt veldig turn off i en ellers pen/vanlig mann. Klarer det bare ikke... Anonymkode: 7e81c...916 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Utrolig lite pent Anonymkode: 68235...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virpi Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Så lenge fyren er likandes ellers, spiller vel ikke det noen rolle? Andre kvaliteter teller jo mer enn det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Virpi skrev (11 minutter siden): Så lenge fyren er likandes ellers, spiller vel ikke det noen rolle? Andre kvaliteter teller jo mer enn det… Selfølgelig. Men jeg syns det er sexy. Anonymkode: 8905d...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Nei. En firkantet godt definert kjeve, derimot. Anonymkode: 461a9...cbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Ikke min greie, synes de firkantede/markante kjevepartiene ofte blir for massive og dominerende. Det samme med den hakekløften, blikket trekkes ofte fort mot den delen og overtar "alt" annet i ansiktsområdet. Men folk er forskjellige, mange synes sikkert min smak er rar og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå