AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Del Skrevet 3. mars Jeg ser jeg blir tiltrukket menn med Store adamsepler smilehull fine krøllete øyenvipper, veldig ekstra mørk hudfarge, og kraftige hakeparti med kløft. Er dette sånn som kvinner typisk blir tiltrukket av? Liker du kraftige haker med kløft? Anonymkode: 8905d...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Del Skrevet 3. mars Hva er greia med kløft i haken egentlig? Aldri skjønt hvorfor dette skal være tiltrekkende Anonymkode: c767e...36d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Del Skrevet 3. mars Jeg foretrekker maskiline trekk på menn enn babyface, men kløft er ikke noe jeg tenker over😅 Anonymkode: 30058...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Del Skrevet 3. mars Nei, kløft i haka er rart. Det er noe jeg synes er aktivt veldig turn off i en ellers pen/vanlig mann. Klarer det bare ikke... Anonymkode: 7e81c...916 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Del Skrevet 3. mars Utrolig lite pent Anonymkode: 68235...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virpi Skrevet 3. mars #6 Del Skrevet 3. mars Så lenge fyren er likandes ellers, spiller vel ikke det noen rolle? Andre kvaliteter teller jo mer enn det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Del Skrevet 3. mars Virpi skrev (11 minutter siden): Så lenge fyren er likandes ellers, spiller vel ikke det noen rolle? Andre kvaliteter teller jo mer enn det… Selfølgelig. Men jeg syns det er sexy. Anonymkode: 8905d...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #8 Del Skrevet 3. mars Nei. En firkantet godt definert kjeve, derimot. Anonymkode: 461a9...cbe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 3. mars #9 Del Skrevet 3. mars Ikke min greie, synes de firkantede/markante kjevepartiene ofte blir for massive og dominerende. Det samme med den hakekløften, blikket trekkes ofte fort mot den delen og overtar "alt" annet i ansiktsområdet. Men folk er forskjellige, mange synes sikkert min smak er rar og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #10 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei. En firkantet godt definert kjeve, derimot. Anonymkode: 461a9...cbe Sånn Brad Pitt Vs John Travolta Anonymkode: 8905d...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #11 Del Skrevet 4. mars Spiller ingen rolle så lenge det er et mannfjes og ikke babyface uten hårvekst. Anonymkode: a5a0c...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #12 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg foretrekker maskiline trekk på menn enn babyface, men kløft er ikke noe jeg tenker over😅 Anonymkode: 30058...5a9 Det heter maskuline trekk. Anonymkode: bd9d4...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #13 Del Skrevet 4. mars Jeg blir ikke tiltrukket av hverken store adamsepler eller kraftige haker eller kløft i haken 🤔 Anonymkode: 2dbbb...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #14 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ser jeg blir tiltrukket menn med Store adamsepler smilehull fine krøllete øyenvipper, veldig ekstra mørk hudfarge, og kraftige hakeparti med kløft. Er dette sånn som kvinner typisk blir tiltrukket av? Liker du kraftige haker med kløft? Anonymkode: 8905d...3a2 Så verdens mest sexy menn for deg er - Garzon? Han tullingen i skjønnheten og udyret? Spøk til side, jeg foretrekker en definert hake. Noen har tykk hals som tilsynelatende «går i ett» med hele ansiktet (typisk klassisk amerikansk mann) og det er ikke spesielt heldig, rent estetisk. Noen har hake som skråner innover og forsvinner, det er heller ikke rent estetisk særlig heldig. Men min eneste assosiasjon til «kløft i haka» er altså Garzon. Som er like usexy som Trump. Altså vesentlig mindre sexy enn en potteplante. Anonymkode: 21d54...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #15 Del Skrevet 4. mars Jeg blir tiltrukket av personlighet, så kløft er ikke noe jeg tenker over i det heletatt. Har forresten begynt å like skjegg etter at jeg ble mer voksen, så da ser man det jo ikke uansett. Anonymkode: d5bbc...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #16 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det heter maskuline trekk. Anonymkode: bd9d4...a38 Skjønner du har en dårlig dag når du gidder å bruke tiden din på å rette en liten feil, du forsto hva som skulle stå der, ikke sant? Håper dagen din blir bedre, synd å kaste bort tiden man har på bagateller. Anonymkode: a5a0c...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. mars #17 Del Skrevet 4. mars "Krøllete" øyenvipper? Høres merkelig ut. Eller mener du buede øyenvipper? Ellers har jeg ikke noen spesiell tiltrekning mot "kløft" i haken. Det legger jeg sjelden merke til om mannen har. Men det kommer vel an på mannen i sin helhet. Tror egentlig ikke jeg legger merke til det. Måtte google litt, og fant en liste over kjendiser/skuespillere som har kløft i haken. Ble overrasket, har ikke lagt merke til det på de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4. mars #18 Del Skrevet 4. mars Nei, jeg har ingen særlig tiltrekning mot kløft i haka, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 4. mars #19 Del Skrevet 4. mars Sier bare: Viggo Mortensen eller mer korrekt: Aragorn 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #20 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei, kløft i haka er rart. Det er noe jeg synes er aktivt veldig turn off i en ellers pen/vanlig mann. Klarer det bare ikke... Anonymkode: 7e81c...916 Hehe, og noen påstår fortsatt hardnakket at det er menn som er overfladiske 😅 Anonymkode: e0d6f...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå