Gå til innhold

Har du trukket deg etter å ha takket ja til en jobb?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du trukket deg etter å ha takket ja til en jobb?  Fortell :) 

Anonymkode: 2a03f...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, fordi daværende arbeidsgiver ga meg et solid lønnshopp.

Anonymkode: c19e7...c5d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja! Søkte jobb i resepsjon for mange mange år siden, fikk tilbudt stilling i en cafe. Takket først ja, men ombestemte meg. Det ble ikke tatt veldig godt i mot av hotellsjefen 🙊 nå fikk hun sparken noen år senere, da hun ikke var spesielt hyggelig. Angrer ikke på avgjørelsen min 😅 

Anonymkode: 71094...63a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, fikk jobb i ferskvaredisk på matbutikk en gang. Fikk minimalt med opplæring i 3 timer. Og neste dag hadde de full forventning om at jeg skulle kunne alt uten noe mer spørsmål. Takk og farvel 😅

Anonymkode: f23bf...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, fikk jobb i det underbemannede barnevernet i en kommune. Samme fikk studievenninne. Begge sa opp før tiltredelse, barnehageplass for to barn kosta 6700 på den tiden, og jeg tok heller mastergrad i Oslo med råbillig studentbolig. Hadde mer igjen å rutte med enn heltidsstilling i barnevernet som student, i billig studentbolig med billig barnehage.  Hun ble dumpa av typen og ble husløs i by hun ikke hadde tilknytning ti. Lokalavisa hang oss ut for å ha trukket oss.

Anonymkode: 6f21d...35c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobben er ikke din før kontrakt er underskrevet. Så frem til da kan du trekke uten problem. Ikke møte opp til 1 arbeidsdag er Ræva oppførsel. 

Anonymkode: b12b3...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, hadde søkt på natt-stilling på et annet sykehjem ettersom jeg hadde dag/kveld der jeg var. Men så fikk jeg tilbud om natt-stilling der jeg var, tilsvarende den jeg hadde søkt om.

Anonymkode: f287c...636

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Fikk først tilbud om vikariat som jeg takket ja til, en uke etterpå fikk jeg tilbud om fast stilling et annet sted. 

Anonymkode: ef719...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...