AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Har du trukket deg etter å ha takket ja til en jobb? Fortell Anonymkode: 2a03f...d40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Ja, fordi daværende arbeidsgiver ga meg et solid lønnshopp. Anonymkode: c19e7...c5d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Ja! Søkte jobb i resepsjon for mange mange år siden, fikk tilbudt stilling i en cafe. Takket først ja, men ombestemte meg. Det ble ikke tatt veldig godt i mot av hotellsjefen 🙊 nå fikk hun sparken noen år senere, da hun ikke var spesielt hyggelig. Angrer ikke på avgjørelsen min 😅 Anonymkode: 71094...63a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Ja, fikk jobb i ferskvaredisk på matbutikk en gang. Fikk minimalt med opplæring i 3 timer. Og neste dag hadde de full forventning om at jeg skulle kunne alt uten noe mer spørsmål. Takk og farvel 😅 Anonymkode: f23bf...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Ja, fikk jobb i det underbemannede barnevernet i en kommune. Samme fikk studievenninne. Begge sa opp før tiltredelse, barnehageplass for to barn kosta 6700 på den tiden, og jeg tok heller mastergrad i Oslo med råbillig studentbolig. Hadde mer igjen å rutte med enn heltidsstilling i barnevernet som student, i billig studentbolig med billig barnehage. Hun ble dumpa av typen og ble husløs i by hun ikke hadde tilknytning ti. Lokalavisa hang oss ut for å ha trukket oss. Anonymkode: 6f21d...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jobben er ikke din før kontrakt er underskrevet. Så frem til da kan du trekke uten problem. Ikke møte opp til 1 arbeidsdag er Ræva oppførsel. Anonymkode: b12b3...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Ja, hadde søkt på natt-stilling på et annet sykehjem ettersom jeg hadde dag/kveld der jeg var. Men så fikk jeg tilbud om natt-stilling der jeg var, tilsvarende den jeg hadde søkt om. Anonymkode: f287c...636 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Ja. Fikk først tilbud om vikariat som jeg takket ja til, en uke etterpå fikk jeg tilbud om fast stilling et annet sted. Anonymkode: ef719...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå