Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

kl

Endret av Sappi
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på tonefallet og hvordan hun sa det. Men høres jo litt spesielt ut å si. 

Anonymkode: 965fd...15f

• Liker 1
Skrevet
Sappi skrev (32 minutter siden):

Overdriver jeg?

Ja!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lederen din er bare 20? Da hadde jeg ikke trnkt noe over det. 

Anonymkode: b224a...20e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Du sier ikke noe om hva slags jobb dere har, men siden det er snakk om kunder regner jeg med at det er en form for salg, kanskje butikk. En 20 årig leder innenfor salg har neppe den helt store akademiske ballasten, så dette ville jeg ikke tatt så tungt. Hun vet neppe hva som kreves innen studier, og skal jeg gjette vil jeg tro at hun ikke tenkte på det i det hele tatt. Jeg tror du overtenker det hun sa. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lederen din er bare 20? Da hadde jeg ikke trnkt noe over det. 

Anonymkode: b224a...20e

Ikke sant? Hun er svært usikker, og ser ned på veldig mange. Ikke har hun noe å være stolt over av selv.

Anonymkode: bf61f...a42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg og hadde heller ikke tenkt noe over svaret. 

Tror jeg hadde tatt det som en hyggelig tilbakemelding, jeg er flink med kunder. Enkelt og greit. 

Anonymkode: ec333...fc9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke sant? Hun er svært usikker, og ser ned på veldig mange. Ikke har hun noe å være stolt over av selv.

Å være leder i en alder av 20 er nå ganske imponerende vil jeg si

Anonymkode: f5fdb...7ac

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å være leder i en alder av 20 er nå ganske imponerende vil jeg si

Anonymkode: f5fdb...7ac

ikke når hvem som helst kan bli en leder, og det kreves ingenting av deg. Man lager bare vaktlister og bestiller. Er flere 20 åringer på bedriften her som er avdelingsledere

AnonymBruker
Skrevet
Sappi skrev (1 time siden):

Jeg og lederen min snakket om hva vi hadde kunne tenkt oss å studere, så sa jeg hva jeg hadde kunne tenkt meg, og da svarer hun med "hva med å bli frisør da?" det hadde du passet til. Du er jo flink med kunder. 

For meg er det litt som å si "du klarer ikke studier, hva med å sikte noe lavere". Føler hun er litt nedlatende generelt, sikkert uten å mene det, men jeg hadde aldri kunne sagt noe sånt til noen som hadde fortalt meg at de ønsker å ta universitetsutdanning. Lederen min er 20 og jeg er 27. 

Overdriver jeg?

Du hadde en samtale med en som knapt er ferdig med videregående. 
Om dette er nivået du vanligvis fungerer på forstår jeg retninga samtalen tok. 

Anonymkode: 3eacb...776

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

ikke når hvem som helst kan bli en leder, og det kreves ingenting av deg. Man lager bare vaktlister og bestiller. Er flere 20 åringer på bedriften her som er avdelingsledere

Hvem er det som ser ned på hvem her sa du? 

Anonymkode: 7ef12...f38

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem er det som ser ned på hvem her sa du? 

Jeg ser automatisk ned på mennesker som ser ned på andre mennesker. Hadde ikke gjort dette dersom det ikke var tilfellet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor er ikke du leder?

Anonymkode: fdc6d...507

AnonymBruker
Skrevet

Så dårlige holdninger du har ts. Du er 27. Slutt å snakk dritt om folk, snakk om umoden. 

Anonymkode: 826ea...0e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor er ikke du leder?

Anonymkode: fdc6d...507

Jeg jobber ikke her fulltid, og har ikke tid til det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ser automatisk ned på mennesker som ser ned på andre mennesker. Hadde ikke gjort dette dersom det ikke var tilfellet.

Hvorfor se ned på henne? Hun er jo ikke så gammel at hun nødvendigvis klarer å se ting i fra de forskjellige perspektivene engang. Ting tyder på at du krever mer innsikt i henne enn det du selv har som har sju år ekstra på nakken. Og det er ikke rettferdig av deg. 

Dette med frisør er ikke nødvendigvis dårlig ment. For å være en dyktig frisør så må en besitte mange gode egenskaper, disse ser hun kanskje i deg. 

Det er ikke enkelt å være en frisør, hvertfall ikke en dyktig en som folk vil gå til.  Jeg har ikke egenskapene til det! 

Du er selv veldig ung, og vil du noe så prøv å jobb for å bli det. Du klarer det helt sikkert! Finn ut hva du vil gjøre, så hva som må gjøres for å komme dit og så kjør på!!

Du vil angre om du ikke prøver.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Mulig du tenker dette rettferdiggjør ditt syn på henne, men du er ikke det spøtt bedre selv. Kanskje verre mtp at du tross alt er 7 år eldre enn henne, og hun knapt nok kan kalles voksen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sappi skrev (2 timer siden):

For meg er det litt som å si "du klarer ikke studier, hva med å sikte noe lavere".

Lederen min er 20 og jeg er 27. 

Overdriver jeg?

Når jeg leste innlegget var jeg sikker på at du var maks 20.

Anonymkode: da1f4...ada

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...