AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hvordan er det for dere menn hvis dere opplever å ha en gal eks? Tørr dere gå i et nytt forhold med det første? Jeg datet en mann nettopp men han er kjempe vanskelig å nå noen ganger, og eksen hans var kjempe gal, og jeg tror dette henger igjen… Han mistet en del hår også som tyder på stress. Vokste ut igjen. Noen her som har hatt en gal eks og hvordan var det for dere å gå videre? Jeg har en eks som også var gal, men jeg er ikke traumatisert og har det veldig fint. Men jeg klarer fint gå i et nytt forhold. Anonymkode: db1de...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hatt en eks som ikke tålte avvisning og som oppsøkte meg hjemme og sendte meldinger og ringte i et halvt års tid. I den perioden var det ikke så mye spenning i kjærleiken, men ting normaliserte seg heldigvis og man kunne begynne å vise frem frimerkesamlingen igjen. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Tjuagutten skrev (57 minutter siden): Hatt en eks som ikke tålte avvisning og som oppsøkte meg hjemme og sendte meldinger og ringte i et halvt års tid. I den perioden var det ikke så mye spenning i kjærleiken, men ting normaliserte seg heldigvis og man kunne begynne å vise frem frimerkesamlingen igjen. 😜 Det er gøy 😂 Anonymkode: db1de...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HSV50 Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Var sammen med en mann med gal eks. Hun var gift på nytt selv, men omtalte meg konsekvent som «hora» overfor ungene, selv om det var flere år etter deres brudd at vi ble sammen. Skikkelig sjarmtroll. Det var temmelig belastende for vårt forhold, og vi er ikke sammen lengre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Spørs hvordan gal. Min eks som jeg har barn med har traumatisert meg nok til at jeg holder meg unna motsatte kjønn. Har vært helt alene, uten date eller flørt i 2 år til nå. Anonymkode: be7c7...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Spørs hvordan gal. Min eks som jeg har barn med har traumatisert meg nok til at jeg holder meg unna motsatte kjønn. Har vært helt alene, uten date eller flørt i 2 år til nå. Anonymkode: be7c7...180 Det kommer helt an på hva som var grunnen til bruddet. Samlivsbrudd / skilsmisse er en livskrise for oss mennesker. Og hver og en bruker den tiden det trenger. Anonymkode: 16945...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Menn med «gale ekser» er som regel grunnen til at hun er gal. Min erfaring i alle fall. Så jeg holder meg unna Anonymkode: 1eb78...92a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden En eks viste seg å være klin gæren, men merket det ikke før det ble slutt, og det er det som skremte meg, en tilsynelatende oppegående og snill dame ble til en heks som prøvde ødelegge livet mitt med falsk anmeldelse pga jeg avsluttet forholdet. Det tok meg lang tid å stole på kvinner igjen siden jeg lærte at noen er så utrolig gode på å skjule sine mørke sider i starten. Men innså vel til slutt at jeg bare må ta risikoen med å velge i stole på noen, om jeg ikke skulle forbli singel resten av livet Anonymkode: 90025...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan er det for dere menn hvis dere opplever å ha en gal eks? Tørr dere gå i et nytt forhold med det første? Jeg datet en mann nettopp men han er kjempe vanskelig å nå noen ganger, og eksen hans var kjempe gal, og jeg tror dette henger igjen… Han mistet en del hår også som tyder på stress. Vokste ut igjen. Noen her som har hatt en gal eks og hvordan var det for dere å gå videre? Jeg har en eks som også var gal, men jeg er ikke traumatisert og har det veldig fint. Men jeg klarer fint gå i et nytt forhold. Anonymkode: db1de...5e3 For min del var jeg gift i noen år med en kvinne som slet med kompleks PTSD. Naturlig nok så ble det verre (og alt min feil) når jeg tilslutt fikk nok og skilte meg. Dette er 8 år siden nå. Dette var svært belastende, og nå sitter jeg med en tenåring som trenger min fulle oppmerksomhet som en følgene av traumene hun har fått i sine første leveårene i tillegg til sabotasjen fra mot oppigjennom. Jeg har forsøkt meg med nye forhold, men klarer ikke prioritere nok overskudd til å bli seriøs. Jeg føler det kreves alt for mye av meg å gå "all-in". Jeg trenger min alenetid for å lade batteriene og holde meg flytende. I tillegg sitter det dype spor som gjør at jeg er svært bekymret for å bringe enda mer drama og uro inn i livene våre unødvendig. Jeg tenker at et forhold skal gi mer enn det tar og derfor har jeg lagt slikt på is intill videre. Skulle jeg bære dønn ærlig å si at jeg har behov for særboerskap og tid for meg selv, så er inntrykket til mange at jeg bare er ute etter sex. Det kunne ikke vært lengre fra sannheten. Anonymkode: 3052b...43f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå