AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Vil du si dwt er utskap om mannen gir andre jenter oppmerksomhet på nette og skjuler det og bortforklarer det når han blir konfeontert med det? Anonymkode: cde34...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ja! Ikke greit uansett hva man kaller det! Anonymkode: 12925...28d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Ja, det vil jeg si. Hvis han gjør noe han føler han må skjule, er det som regel utroskap. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil du si dwt er utskap om mannen gir andre jenter oppmerksomhet på nette og skjuler det og bortforklarer det når han blir konfeontert med det? Anonymkode: cde34...e0c Ja! Mulig han gjøe mer enn det som du ikke vet om. Langt forbi hva som er tilatt her ihvertfall! Anonymkode: b3e11...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Ja. Alt man føler man må skjule for partner er utroskap i min bok Anonymkode: a1209...f77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Uteoskap og uteoskap. Det er vel å dra det litt langt. Anonymkode: ca7fe...451 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Det er uakseptabelt. Så tenker jeg det er et blindspor å diskutere om det bør kalles akkurat utroskap eller noe annet. Det er et språklig spørsmål som ikke egentlig betyr noe. Jeg vet ikke hva slags "oppmerksomhet" det er snakk om her, men det å kontakte andre kvinner (eller menn) på nett på en måte som partner ikke ville likt - og deretter skjule det for partner - er på ingen måte ok i et forhold. Ser ikke noen verdi i å diskutere frem og tilbake om det bør kalles "utroskap" eller "annen oppførsel man vet godt at ikke er greit når man er i et forhold". Anonymkode: fd483...cf2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Det er i alle fall ikke akseptabel oppførsel. Å kalle det utroskap er nok kanskje å dra det langt om det kun er å like bilder e.l. (kommer an på hvor langt det har gått) Men alt du føler behov for å skjule er jo feil oppførsel. Anonymkode: bd077...993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Ikke utroskap nei. Ufin og uakseptabel oppførsel definitivt. Anonymkode: 9ce4f...423 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vil du si dwt er utskap om mannen gir andre jenter oppmerksomhet på nette og skjuler det og bortforklarer det når han blir konfeontert med det? Anonymkode: cde34...e0c Ja, det var sånn eksen min holdt på 🙄 Var selvfølgelig "bare" venner 🙄 Er 95 % sikker på at han gikk bak ryggen min, løy til meg og hadde noe på gang med en annen dame. Han innrømmet aldri at han var utro 🙄 Det er en god grunn til at han nå er en eks... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er veldig enig med de over her som sier det er uakseptabelt og ikke ok i et forhold. Men her er greia: Folk har veldig forskjellige grenser for hva som regnes som utroskap, særlig når det kommer til slik som her, som ikke er en fysisk handling som gjennomføres. Man har situasjoner der en partner føler at all oppmerksomhet den andre gir noen av det motsatte kjønn er ugreit, selv om oppmerksomheten ikke er mer enn normal vennskapelig oppmerksomhet. Så har du de som aktivt flørter med andre men som likevel aldri gjør noe fysisk, og som holder seg trofast til partner, og partner synes dette er helt greit. Jeg tenker det finnes så mange forskjellige måter å leve livet sitt på, og det viktigste er vel at partnere er enige om hva som er greit og ikke. Det er heller uenigheten som vil bli problematisk. Et eksempel er åpne forhold hvor begge parter synes dette er greit. Da er det brått ikke utroskap lenger. Om en part ikke synes det er greit kan man kalle den samme handlingen utroskap. Kommunikasjon er nøkkelen for dette. Det som jeg ser på som et større problem er at partneren din skjuler og bortforklarer det når du tar det opp. Det er ikke nødvendigvis utroskap jeg ville vært bekymret for her, men mangel på god kommunikasjon og problemløsning. Å skjule og bortforklare til partneren sin blir jo til syvende og sist dårlig behandling av partner. Du sier du konfronterer han. For all del ville jeg nok heller prøvd å forklare hva som plager deg og hvordan, og at hans bortforklaring osv forverrer problemet. Ser ikke for meg at han endrer seg av den grunn, men jeg ville nok gjort det sånn før jeg forlater forholdet. Og så hadde jeg, mest sannsynlig, forlatt forholdet. Hvordan du vil håndtere det er selvsagt opp til deg selv. Anonymkode: dfb1f...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Ja, dette er en form for utroskap i min verden. Spesielt om det er samme kvinne det kommuniseres med og det er følelser inn i bildet. Anonymkode: be899...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Alt som foregår i skjul er tillitsbrudd og ugreit. Anonymkode: ca7b3...f52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde gjort det slutt, for han driver med ting bak din rygg som han vet han ikke kan stå for når han er i et forhold. Når han så blir avslørt så bagatelliserer han det, og tilsammen så blir dette løgner. På et eller annet nivå er han utro, enten det er emosjonelt og/eller fysisk/nettbasert sex. Ikke greit uansett hvordan han snur og vender på det. Når dette i tillegg er noe han har holdt på med over tid, med flere kvinner, så er han mest trolig også til en viss grad avhengig. Og da vil han etter dette bare bli flinkere til å skjule hva han driver med. Han har vist at han ikke er til å stole på, at han ikke har respekt og omtanke nok for sin partner. Da er forholdet i realiteten over. Jeg antar han på eget initiativ ikke har tatt noe som helst ansvar for å skaffe seg behandling for å finne ut hvorfor han velger å risikere forholdet sitt på denne måten, ei heller parterapi? Anonymkode: ac02c...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Ja. Anonymkode: 64731...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor trenger du å kalle det utroskap? Kan du ikke bare si at det er uakseptabelt for deg? Anonymkode: 16821...6a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Jeg ville ikke kalt det utroskap, men om han gjør ting bak din rygg (og du ikke er unormalt sjalu eller kontrollerende), så er det fordi han gjør noe han vet ikke er greit mot deg. Anonymkode: b2407...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil du si dwt er utskap om mannen gir andre jenter oppmerksomhet på nette og skjuler det og bortforklarer det når han blir konfeontert med det? Anonymkode: cde34...e0c Siden du stiller dette spørsmålet så vet du svaret dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil du si dwt er utskap om mannen gir andre jenter oppmerksomhet på nette og skjuler det og bortforklarer det når han blir konfeontert med det? Anonymkode: cde34...e0c Han er illojal, og skjuler det for deg. Hva vil han oppnå med den kontakten han har med andre kvinner? Om det kalles utroskap eller ei, han søker noe annet, og det ender gjerne med utroskap da. Anonymkode: 2f78a...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja. Alt man føler man må skjule for partner er utroskap i min bok Anonymkode: a1209...f77 Med mindre partner er irrasjonelt sjalu og kontrollerende. Anonymkode: 0da2c...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå