Gå til innhold

Brudefrisyre krise - ingen er ledige

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

vi skal gifte oss i sommer på min hjemplass, jeg ringte før jul for å booke time til brudefrisering, men da fikk jeg beskjed om å ringe tilbake i februar/mars for da hadde de ferie oversikten klar. Nå når jeg ringte fikk jeg nei på to plasser pga ferie og lite folk…. Det er ikke flere frisørsalonger på hjemplassen min (lite sted) hva gjør jeg?!🥺 vi skal gifte oss i dåpen til datteren min, og det er derfor overraskelse, kun forlover og foreldre som vet om og ingen av de som kan noe om hår, og absolutt ikke meg selv… hva gjør jeg?🥺 huff ble så lei meg… 

Anonymkode: 20651...8c3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vel, siden det er «hemmelig» bryllup er det neppe så stivt og fancy. Da går du til en frisør der du bor og får han til å gi deg tips til en fin frisyre du kan lage selv. 
jeg gjorde det før jeg skulle gifte meg i Italia, fin frisyre som jeg enkelt laget selv. Ble kjempefint 

Anonymkode: 90bdc...d97

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slapp av, dette går helt fint. 
nå har du god tid til å lære deg noen enkle triks på egenhånd frem til sommeren, også kommer du garantert til å se bra ut.

Anonymkode: 5bdef...303

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I en frisørsalong er det bare noen få som tar brudeoppsett, kanskje til og med bare en. Mens alle tar vanlig oppsett. SÅ bestill vanlig oppsett istedenfor, da er det garantert noe ledig og ingen ser forskjell.

Anonymkode: d73ed...394

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville ordnet håret selv. Synes det som regel er finere også, enn stivt frisøroppsett.

Anonymkode: b35f7...51a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har god tid på deg til å lære deg å sette opp håret i en flott frisyre selv. Du trenger ikke engang sette det helt opp. La det henge løst bakover. Jeg vedder på at du finner hjelpsomme videoer av oppsatte frisyrer på YouTube! 

Du blir sikkert kjempefin på håret, og du klarer det nok flott selv.

Anonymkode: da7af...e34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvordan type hår har du da? Langt? Kort? Sjekk ut Pinterest, youtube og titok for tips. 

Ellers kan du høre om noen har lærling eller bestille enkel oppsett. Du kan også høre anonymt på grupper i området om noen har erfaring med oppsett, og gjerne bilder å vise til. 

Anonymkode: 20486...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...