AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Hei! Flere gravide som har opplevd bekkensmerter som har gitt seg etter noen uker under graviditeten? ikke nøyaktig sikker på tiden smertene oppstod men i begynnelsen på 2. trimester og varte i 3 uker etter ca. Er førstegangsfødende lg lurer bare på om smertene jeg har hatt evt. kan skyldes noe annet😊 Anonymkode: a04e0...814
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Skrevet 3. mars Bekkensmerter kan komme og gå, og flytte på seg og endre seg. Et iallefall min erfaring. Har tenkt "nå har jeg smerter alle steder i bekkenet" så uken etter oppsto nye steder med smerter. Det sies vell også at når hode til baby fester seg i bekkenet, så stabiliseres det. Og da kan smertene forsvinnr/bli mye bedre. Det er også hormonelt. Men eventuelt hør med jordmor? Det kan absolutt være andre grunner for smerter også, det er alltid så enkelt å si det er pga svangerskap, men en kan bli like mye syk. Og ha smerter av andre grunner også, som utenom svangerskap. Men føler mange i helsevenese nesten glemmer det Anonymkode: 424a5...5d3 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars Det er helt sant! Tusen takk for svar☺️ skal vell ikke klage for at det er borte, sånn sett. Men bare for å utelukke andre årsaker. Skal absolutt høre med jordmor også, som du sier! Anonymkode: a04e0...814
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars Jeg har hatt så ille bekkensmerter at jeg har vært sykemeldt siden slutten av desember. Går hos fysioterapeut uten noe særlig effekt. Nå er det igjen 3 uker til termin, har plutselig så si gitt seg. Kan iallfall leve som normalt, skjedde bare plutselig for noen dager siden. Hodet til baby har festet seg fikk jeg beskjed om i dag, vet ikke om det har noe å si. Skal til fysio igjen neste uke, så blir spennende å høre da. Hun er spesialist på bekkensmerter. Anonymkode: 4896b...af4
AnonymBruker Skrevet 4. mars #5 Skrevet 4. mars Kommer og går. Er det mye sittende på jobb, så har jeg vindt i bekkenet de ukene. I helgene når jeg kan hvile eller bytte stilling slik det passer meg, så blir det bedre. Har vært plaget hele 2. trimester. Er nå i 3. trimester og det er bedre uker og dårligere uker. Jobber uansett og vet det blir bedre av seg selv raskt etter fødselen. Anonymkode: bf24c...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå