AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Vet ikke hvordan jeg skal skrive dette, uten å høres ut som en dårlig person.. men jeg står i et samlivsbrudd hvor jeg og far til mitt barn skal gå fra hverandre. Ikke et stygt eller dramatisk brudd sådan, men jeg har over flere år vurdert å gå fra han, da han ikke respekterer meg og fremstår veldig egoistisk. Han bidrar minst mulig og etterlater meg med alt ansvar, mens han selv mer eller mindre lever som han selv vil. Ikke tar han til seg konstruktiv kritikk eller lytter til sin partner heller. Jeg ønsker virkelig å samarbeide godt med han, holde en god tone for barnets del og oppriktig ønske han godt. Men hvordan ønsker jeg en slik partner alt godt i for eksempel et nytt parforhold og er glad på hans vegne? Hans forrige partner har jeg nylig blitt kjent med at gikk for samme grunn, så sannsynligheten er jo liten for at han vil forandre seg. Jeg synes jo nesten synd på en eventuell ny partner når jeg vet hvordan han er, og synes nesten han fortjener å være alene når han likevel bare tenker på seg og sitt, og etterlater dama med alt ansvar.. Beklager hvis jeg høres slem ut, men jeg lurer oppriktig på hvordan jeg kan komme dit at jeg respekterer han som menneske og ønsker han alt vel. Anonymkode: 2654c...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beklager hvis jeg høres slem ut, men jeg lurer oppriktig på hvordan jeg kan komme dit at jeg respekterer han som menneske og ønsker han alt vel. Anonymkode: 2654c...cd1 Det kommer med tiden. God tid. Mye tid og få ting på avstand. Bra du går. Anonymkode: 5e656...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Dette er ikke noe du skal tenke på. Det kommer når det kommer hvis det kommer, ikke når du står midt oppi det. Det viktigste er at du bare forholder deg saklig og praktisk og ikke sier stygge ting til ham eller om ham foran barnet. Ikke gjør deg vanskelig, for det straffer ofte bare deg. Sørg for å gjøre det du kan så alt går så raskt som mulig. Ingen vits i å tvinge frem gode følelser. Det går ikke. Og du trenger heller ikke ha det. Ikke ha dårlig samvittighet for det. Anonymkode: e0221...434 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå