Gå til innhold

Venninne veldig interessert i interiør

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått en ny venninne. Hun har det veldig fint hjemme. Alt står i stil og hun bruker mye penger på interiør. Jeg er ikke interessert og bruker ikke tid på det. Hun har vært hjemme hos meg en gang. 

I dag var vi på cafe og hun pratet om en venninne. Hun hadde vært på besøk og hun hadde sånn og sånn og bilder der og der. Og så lo hun og sa : tenkt at noen har det 

Jeg ble stille for jeg har det også sånn som hun snakket om. 

Nå har jeg ikke lyst å invitere henne hjem til meg igjen. Men det er kanskje dumt at jeg tenker sånn 

Anonymkode: 47f39...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun høres overfladisk ut… Har hun kvaliteter som gjør at du faktisk liker henne??

Anonymkode: 624bc...2ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har man en stor interesse så er det jo vanskelig å se at andre ikke føler det likt.

Jeg er for eksempel ekstremt glad i reise, så det kan jo glippe ut noe om at jeg (som i jeg personlig) ikke forstår at noen har det best hjemme. Tilsvarende er jeg null interessert i bil, og kjører en gammel bruktbil, tar meg da ikke nær når noen som bytter bil annethvert år kommenterer at de ikke forstår det, når man først har midlene. 

Anonymkode: 497b3...c70

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noe spesielt du lurte på i denne anledning? Du nevner ikke noen spørsmålsstillinger?

Hvis din venninne kommer med nedlatende uttalelser om din interiørstil, får du bare be henne holde opp og si at det er mange som liker det sånn. Hun har ikke enerett på "den riktige interiørstilen". Alle har forskjellig smak, kan du si, og ingen er bedre enn alle andres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ah sånn subtil jeg skal fortelle deg hvem du er greie. Kan ikke folk bare feie for egen dør. Mye jeg ikke kunne tenkt meg, også av det som er in, men jeg må ikke kommentere det. Ditt hus din stil! 

Anonymkode: 2f18f...aa6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min søster er veldig ulik meg. Hun er veldig organisert. Alle skuffer og skap er veldig organisert. Mine er ikke det. Hun åpner skuffer av og til hjemme hos meg og kommenterer det 😅

Anonymkode: 47f39...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...