AnonymBruker Skrevet i går, 13:29 #1 Del Skrevet i går, 13:29 Når jeg leser om de så står de at de er blå i fargen. Er sterkt plaget med forstoppelse. Etter å ha hatt noen plager bak i det siste og en rar følelse bestemte jeg meg for å ta en sjekk med speilet etter en hard økt på do og det var ikke et pent syn som møtte meg. Det er ikke et vanlig hull der. Så ut som det var masse klumper/hudfolder. Litt som en hudfarget… brokkoli? Hvordan ser hemoroider ut? Anonymkode: f06f5...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:38 #2 Del Skrevet i går, 13:38 Det høres egentlig litt ut som om du kanskje fant kjønnsvorter? Kan det være mulig? Anonymkode: 1dc96...61d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:38 #3 Del Skrevet i går, 13:38 Kan være hemoroider, de må ikke være blå nei. Kan også være kjønnsvorter? Anonymkode: d3290...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:42 #4 Del Skrevet i går, 13:42 Har 1 stk og den er absolutt ikke blåfarget nei. Den er hudfarget. Og det er ikke en kjønnsvorte 🤣 Anonymkode: 407df...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har 1 stk og den er absolutt ikke blåfarget nei. Den er hudfarget. Og det er ikke en kjønnsvorte 🤣 Anonymkode: 407df...bca Men ts sin beskrivelse av "hudfarget brokkoli" passet bedre med kjønnsvorter enn hemoroider, synes jeg. Anonymkode: 1dc96...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Den jeg har er ikke blå, den har helt vanlig hudfarge. Anonymkode: ec06e...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #7 Del Skrevet 54 minutter siden De jeg har hatt har hatt samme farge som resten av området, så ikke blå. Hemoroider er gjerne fra ertestore til plommestore. Kan være alt fra veldig smertefulle til å ikke gi så mye ubehag. Anonymkode: 29406...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå