AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Del Skrevet 3. mars En tidligere kollega fyller 50, og jeg ønsker å gi en gave fordi hun stilte veldig opp for meg da jeg opplevde en vanskelig periode i livet. Jeg har ikke råd til å bruke mer enn 600 kr. Jeg aner ikke hva jeg skal gi. Er det noen her som har noen tips? Anonymkode: 69156...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Del Skrevet 3. mars Gavekort på bøker? Gavekort på Vinmonopolet? En liten blomsteroppsats? Anonymkode: fc686...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 3. mars #3 Del Skrevet 3. mars Her er mine forslag: 2-3 vinflasker. Du kan finne vin av helt fin kvalitet til rundt 200 kr per flaske. Et mykt ullpledd i en farge som er så nøytral at den ikke kan fornærme noen (eventuelt i en friskere farge, avhengig av hvor godt du kjenner henne) https://www.hoie.no/product/teide-stue-pledd-teide-ullpledd-myk-brun--P-76001043_no?code=76001043 Noe fra Morgenlevering, hvis det er levering på adressen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Del Skrevet 3. mars Gavekort som gjelder i mange butikker Gavekort på hudpleie Billetter til kulturelle arrangement Anonymkode: 8d048...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Del Skrevet 3. mars Jeg hadde funnet et fint armbånd eller noe sånt, så har hun et minne fra 50-årsgava fra deg, og ikke vin som drikkes opp eller blomster som må kastes. Jeg er all in for blomster og vin som gaver ellers, men ikke 50-års dag, syns jeg, med mindre man er langt ut i rekken av bekjentskaper. Anonymkode: 879a5...bec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #6 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): En tidligere kollega fyller 50, og jeg ønsker å gi en gave fordi hun stilte veldig opp for meg da jeg opplevde en vanskelig periode i livet. Jeg har ikke råd til å bruke mer enn 600 kr. Jeg aner ikke hva jeg skal gi. Er det noen her som har noen tips? Anonymkode: 69156...461 Hadde gitt en god flaske vin og en blomsterbukett + et fint kort. Smykker/armbånd hadde jeg ikke kjøpt til en tidligere kollega. Slike ting tilhører nær familie og nære venner. Anonymkode: 4d30e...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #7 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg hadde funnet et fint armbånd eller noe sånt, så har hun et minne fra 50-årsgava fra deg, og ikke vin som drikkes opp eller blomster som må kastes. Jeg er all in for blomster og vin som gaver ellers, men ikke 50-års dag, syns jeg, med mindre man er langt ut i rekken av bekjentskaper. Anonymkode: 879a5...bec Veldig enig i dette! Jeg feiret nylig selv rund dag, og så å si alle gavene var opplevelser i en eller annen form. Veldig hyggelig det, men jeg savner faktisk noe håndfast som kan minne meg om dagen. Hadde blitt kjempeglad for f.eks et armbånd. Anonymkode: 4d7d6...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 4. mars #8 Del Skrevet 4. mars Elsket og hatet, men jeg er i hvert fall både glad i å gi og få Willow Tree-figurer, og da særlig ved spesielle anledninger. En fin vase kan også være noe, og der kan du jo putte blomstene i, også har hun vasen etter blomstene må kastes. Har hun hage? Da kan et frukttre være fint, og noe som vokser videre og hun får glede av i årevis (om hun liker sånt da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå