AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden En tidligere kollega fyller 50, og jeg ønsker å gi en gave fordi hun stilte veldig opp for meg da jeg opplevde en vanskelig periode i livet. Jeg har ikke råd til å bruke mer enn 600 kr. Jeg aner ikke hva jeg skal gi. Er det noen her som har noen tips? Anonymkode: 69156...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Gavekort på bøker? Gavekort på Vinmonopolet? En liten blomsteroppsats? Anonymkode: fc686...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Her er mine forslag: 2-3 vinflasker. Du kan finne vin av helt fin kvalitet til rundt 200 kr per flaske. Et mykt ullpledd i en farge som er så nøytral at den ikke kan fornærme noen (eventuelt i en friskere farge, avhengig av hvor godt du kjenner henne) https://www.hoie.no/product/teide-stue-pledd-teide-ullpledd-myk-brun--P-76001043_no?code=76001043 Noe fra Morgenlevering, hvis det er levering på adressen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Gavekort som gjelder i mange butikker Gavekort på hudpleie Billetter til kulturelle arrangement Anonymkode: 8d048...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Jeg hadde funnet et fint armbånd eller noe sånt, så har hun et minne fra 50-årsgava fra deg, og ikke vin som drikkes opp eller blomster som må kastes. Jeg er all in for blomster og vin som gaver ellers, men ikke 50-års dag, syns jeg, med mindre man er langt ut i rekken av bekjentskaper. Anonymkode: 879a5...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå