AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hei, jeg er 30 år gammel og har ingen barn fra før av. Har hatt 3 spontanaborter på 1 år (1 blighted ovum som ble oppdaget i uke 10 og to spontanaborter i uke 5 og 6. Jeg har sjekket hormonnivåer (stoffskiftet, fsh, lh, østrogen, progesteron) og amh (den er på 24,1). Alt ser fint ut. Siste (pågående) spontanabort skjedde med progesteron som støttemedisin i uke 5. Jeg har tatt flere ultralyder for å sjekke om noe er galt hos 2 forskjellige gynekologer som jobber med fertilitet. Vi har også sett på spermen i mikroskop, og de svømmer. (Men har ikke tatt en sædanalyse). Har dere noen forslag til hva som kan være lurt å sjekke ut som jeg ikke allerede har sjekket? Eventuelt hvilke andre støttemedisiner jeg kan be om?❤️ Hva har fungert for dere som har hatt et vellykket svangerskap etter gjentatte spontanaborter? Føler ikke at vi får skikkelig hjelp til tross for å ha vært på to ulike private fertilitetsklinikker.. Anonymkode: ecf71...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Har du fått tatt blodprøver? Det er vanlig når man ber om utredning for habituell abort at de tar en rekke blodprøver. For å se etter stoffskiftesykdommer, blodsykdommer, vitaminer og lignende. Du kan også få tatt en biopsi av slimhinnen for å se etter kronisk endometritt. Anonymkode: f51c3...f0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du fått tatt blodprøver? Det er vanlig når man ber om utredning for habituell abort at de tar en rekke blodprøver. For å se etter stoffskiftesykdommer, blodsykdommer, vitaminer og lignende. Du kan også få tatt en biopsi av slimhinnen for å se etter kronisk endometritt. Anonymkode: f51c3...f0b Ja, jeg har tatt blodprøver for å sjekke alt av hormoner osv som ser OK ut. Har dog Protein S fritt antigen er litt lavere (71,2) enn normalt. Takk for svar😊 Anonymkode: ecf71...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå