AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:12 #1 Del Skrevet mandag kl 12:12 Har hatt lyst til å bli logoped hele livet. Er det for sent å bli det nå? Jeg må i så fall ta en mastergrad på fire år deltid ved siden av jobb og vil være ferdig når jeg er 56…. Anonymkode: 6a0fd...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:15 #2 Del Skrevet mandag kl 12:15 Det er ikke for sent. Du må jobbe til du er minst 70? Anonymkode: 4e23f...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:00 #3 Del Skrevet mandag kl 13:00 Hvis du ikke har noen økonomiske utfordringer ville jeg gjort det. Anonymkode: 4e23f...204 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:16 #4 Del Skrevet mandag kl 13:16 Heier på utdanning når som helst i livet. Dersom det betyr at du kan ta utdanningen samtidig som du er i annen jobb så kjør på. Det betyr også at du kan sitte i en jobb når du søker på ny jobb når du er ferdig utdannet. Det er et stort pluss. Anonymkode: 749b7...4c7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Hvis du har mulighet så ikke nøl.Vi må jobbe lenger og du vil ha mange år igjen i arbeidslivet etter 56. Heier på deg! Anonymkode: a8e96...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå