AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg innledet et forhold eller kall det ett mer ff gjerne. Vi er ikke kjærester. Men treffer hverandre når vi kan for sex. Det ble nok litt følelser for begge, men innså at det ble med dette og var begge sånn sett ærlige. Problemet for meg nå er at hen maser å maser på at jeg må gi hen gavekort på sexuelle tjenester. ( 20 min suging x3 osv osv..) Dette er nærmest ett krav og jeg blir stadig minnet på at jeg fremdeles ikke har laget og gitt hen noe gavekort. Føler meg nærmest presset til å gå med på dette. Selv gav hen meg ett gavekort med forskjellige typer sexuelle tjenester som kunne utføres når vi treffes. Kunne jo vært sexy dette i utgangs punktet. Men jeg føler nesten at det er litt på tvunget. Trodde kanskje at om jeg ville gi hen en slik gave, så kom det fra hjertet om jeg kan si det slik. Fordi det er noe jeg selv ønsker å gi. Nå går jeg med en litt ekkel følelse av at dette er et krav noe jeg må. Å det gjør at jeg ikke har veldig lyst. Jeg har sagt rett ut hva jeg mener til hen, men blir ikke hørt. Hva er dette her for noe egentlig? Nesten så jeg mistenker en form for skjult overgrep. Er jeg helt på jordet nå og overreager? Hva synes dere? Anonymkode: 12cc7...4e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Hør nå her, slutt med dette "hen" tullet. Når det gjelder suging så er det åpenbart at det er en "han", og kjønn er helt vesentlig her om vi skal kunne mene noe om noe. Det ER forskjell på kjønnene ! Anonymkode: b8bfb...e11 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden I utgangspunktet er et slikt gavekort spennende. Men når han maser om å få det så blir det helt feil. Anonymkode: d09ac...05e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg innledet et forhold eller kall det ett mer ff gjerne. Vi er ikke kjærester. Men treffer hverandre når vi kan for sex. Det ble nok litt følelser for begge, men innså at det ble med dette og var begge sånn sett ærlige. Problemet for meg nå er at hen maser å maser på at jeg må gi hen gavekort på sexuelle tjenester. ( 20 min suging x3 osv osv..) Dette er nærmest ett krav og jeg blir stadig minnet på at jeg fremdeles ikke har laget og gitt hen noe gavekort. Føler meg nærmest presset til å gå med på dette. Selv gav hen meg ett gavekort med forskjellige typer sexuelle tjenester som kunne utføres når vi treffes. Kunne jo vært sexy dette i utgangs punktet. Men jeg føler nesten at det er litt på tvunget. Trodde kanskje at om jeg ville gi hen en slik gave, så kom det fra hjertet om jeg kan si det slik. Fordi det er noe jeg selv ønsker å gi. Nå går jeg med en litt ekkel følelse av at dette er et krav noe jeg må. Å det gjør at jeg ikke har veldig lyst. Jeg har sagt rett ut hva jeg mener til hen, men blir ikke hørt. Hva er dette her for noe egentlig? Nesten så jeg mistenker en form for skjult overgrep. Er jeg helt på jordet nå og overreager? Hva synes dere? Anonymkode: 12cc7...4e0 Du skal selvsagt ikke gå med på noe du ikke ønsker. Du bør, for din egen mentale helse, avslutte dette ff-forholdet helt og holdent. Du sliter allerede pga presset. Anonymkode: 6007e...252 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hør nå her, slutt med dette "hen" tullet. Når det gjelder suging så er det åpenbart at det er en "han", og kjønn er helt vesentlig her om vi skal kunne mene noe om noe. Det ER forskjell på kjønnene ! Anonymkode: b8bfb...e11 Ja, du har rett. Det er en mann dette. Hvorfor jeg skrev det slik vet jeg ikke. Bare så mye fokus på dette nå for tiden. Jeg er kvinne han er mann. Rett skal være rett. Anonymkode: 12cc7...4e0 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden For en ff? Nei Anonymkode: 90b68...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal selvsagt ikke gå med på noe du ikke ønsker. Du bør, for din egen mentale helse, avslutte dette ff-forholdet helt og holdent. Du sliter allerede pga presset. Anonymkode: 6007e...252 Ja jeg vurderer virkelig det. Synes det hele er veldig ubehagelig. Anonymkode: 12cc7...4e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For en ff? Nei Anonymkode: 90b68...2e6 fucking friend, en pulevenn. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg vurderer virkelig det. Synes det hele er veldig ubehagelig. Anonymkode: 12cc7...4e0 Det er ingen grunn til å fortsette når det blir sånn. Hvorfor skal du utsette deg for noe slikt? Anonymkode: 6007e...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Dette er jo ikke relasjon du burde være i? Det skjønner vel du og. Om du føler deg tvunget til noe, så skal du ikke være i relasjonen. Jeg ville ikke gå så langt som i si skjult overgrep, for det er det altfor lite informasjon til å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden anon01 skrev (1 minutt siden): Dette er jo ikke relasjon du burde være i? Det skjønner vel du og. Om du føler deg tvunget til noe, så skal du ikke være i relasjonen. Jeg ville ikke gå så langt som i si skjult overgrep, for det er det altfor lite informasjon til å si. Grunnen til at jeg sa det, er fordi jeg føler at jeg MÅ dette. AT det er ett krav. At jeg blir tvunget til noe jeg ikke vil. Å da føles det nesten som ett overgrep. Enig i at man skal være veldig forsiktig med å bruke slike ord. Anonymkode: 12cc7...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Ingenting er mer turn off enn en partner som maser som sex eller andre sexrelaterte ting. Et mas er lik to steg tilbake hos meg. Anonymkode: 9f801...881 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Grunnen til at jeg sa det, er fordi jeg føler at jeg MÅ dette. AT det er ett krav. At jeg blir tvunget til noe jeg ikke vil. Å da føles det nesten som ett overgrep. Enig i at man skal være veldig forsiktig med å bruke slike ord. Anonymkode: 12cc7...4e0 Og igjen, så fort du føler at du blir tvunget til noe er det vel på tide å kle på seg buksa og si "Nei, nå tror jeg denne fuckbuddy-relasjonen vår er over. Jeg vil ikke har jeg sagt, og du fortsetter å mase og da føler jeg meg tvunget til noe jeg ikke vil. Jeg går hjem" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Dette er bare tull og vil aldri kunne gjøre deg fornøyd på noe nivå. Du bruker ordet «hjerte», beklager men din historie inneholder kun kynisme. Anonymkode: 0ea09...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): fucking friend, en pulevenn. Det er ingen grunn til å fortsette når det blir sånn. Hvorfor skal du utsette deg for noe slikt? Anonymkode: 6007e...252 Jeg vet hva en «fucking friend» er (det heter fuck friend) men jeg hadde ikke gjort det for en ff. En kjæreste, ja. En ff får ikke gaver. Hadde han mast, hadde jeg kuttet ut hele relasjonen Anonymkode: 90b68...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg innledet et forhold eller kall det ett mer ff gjerne. Vi er ikke kjærester. Men treffer hverandre når vi kan for sex. Det ble nok litt følelser for begge, men innså at det ble med dette og var begge sånn sett ærlige. Problemet for meg nå er at hen maser å maser på at jeg må gi hen gavekort på sexuelle tjenester. ( 20 min suging x3 osv osv..) Dette er nærmest ett krav og jeg blir stadig minnet på at jeg fremdeles ikke har laget og gitt hen noe gavekort. Føler meg nærmest presset til å gå med på dette. Selv gav hen meg ett gavekort med forskjellige typer sexuelle tjenester som kunne utføres når vi treffes. Kunne jo vært sexy dette i utgangs punktet. Men jeg føler nesten at det er litt på tvunget. Trodde kanskje at om jeg ville gi hen en slik gave, så kom det fra hjertet om jeg kan si det slik. Fordi det er noe jeg selv ønsker å gi. Nå går jeg med en litt ekkel følelse av at dette er et krav noe jeg må. Å det gjør at jeg ikke har veldig lyst. Jeg har sagt rett ut hva jeg mener til hen, men blir ikke hørt. Hva er dette her for noe egentlig? Nesten så jeg mistenker en form for skjult overgrep. Er jeg helt på jordet nå og overreager? Hva synes dere? Anonymkode: 12cc7...4e0 Hva med å si nei ? Ingen gidder å bruke tid på "hen" som maser om sex, det er bare patetisk og vitner om svært liten grad av stolthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nesten så jeg mistenker en form for skjult overgrep. Er jeg helt på jordet nå og overreager? Hva synes dere? Anonymkode: 12cc7...4e0 Slutt å tull. Hvis du skal kalle det noe så er det et ønske om at du skal prostituere deg i form av "gavekort". Ta ansvar og avslutt. Anonymkode: 8ad5e...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har vært gift i over 20 år, og hadde likevel ikke gitt min mann gavekort på seksuelle tjenester. Sex har vi når det er ønsket av begge, og seksuelle handlinger blir også valgt av lyst og situasjonen der og da. Heldigvis har jeg så oppegående mann at han ikke ville ønsket et slikt gavekort for å innløse etter sin lyst heller. At sex KUN er basert på gjensidig lyst og glede ved det er nok årsaken til at vi etter over 20 år sammen fremdeles har et svært aktivt sexliv også. Det har jo aldri blitt negative opplevelser rundt sex på denne måten, så lyst, glede og nytelse opprettholdes. Tviler svært sterkt på at menn (og kvinner) som har så dårlig seksuell forståelse at sex som service for dem, eller mast/furtet seg til, vedvarende har like lystig kvinne som det menn som min mann har. I og med at jeg uten problemer har opprettholdt lyst på en og samme mann gjennom over 20 år er det ingenting galt med min seksualitet, men jeg har selv tidligere mistet lyst på to menn som ikke var like kloke, så vet hvor sårbar seksualitet er i forhold til press og mas på sex man ikke ønsker også. De ble ekser. For min del var ikke det noe jeg ville leve med. Jeg liker sex, og menn som får meg til å mislike sex har jeg heldigvis hatt vett til å forlate. Dette er en ff. Finn deg en ny om han ikke virker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Slutt å tull. Hvis du skal kalle det noe så er det et ønske om at du skal prostituere deg i form av "gavekort". Ta ansvar og avslutt. Anonymkode: 8ad5e...e2f Godt sagt!! Derfor jeg skriver her.. så jeg får innspill å tilbake meldinger. Nå så jeg det. Takk Anonymkode: 12cc7...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg innledet et forhold eller kall det ett mer ff gjerne. Vi er ikke kjærester. Men treffer hverandre når vi kan for sex. Det ble nok litt følelser for begge, men innså at det ble med dette og var begge sånn sett ærlige. Problemet for meg nå er at hen maser å maser på at jeg må gi hen gavekort på sexuelle tjenester. ( 20 min suging x3 osv osv..) Dette er nærmest ett krav og jeg blir stadig minnet på at jeg fremdeles ikke har laget og gitt hen noe gavekort. Føler meg nærmest presset til å gå med på dette. Selv gav hen meg ett gavekort med forskjellige typer sexuelle tjenester som kunne utføres når vi treffes. Kunne jo vært sexy dette i utgangs punktet. Men jeg føler nesten at det er litt på tvunget. Trodde kanskje at om jeg ville gi hen en slik gave, så kom det fra hjertet om jeg kan si det slik. Fordi det er noe jeg selv ønsker å gi. Nå går jeg med en litt ekkel følelse av at dette er et krav noe jeg må. Å det gjør at jeg ikke har veldig lyst. Jeg har sagt rett ut hva jeg mener til hen, men blir ikke hørt. Hva er dette her for noe egentlig? Nesten så jeg mistenker en form for skjult overgrep. Er jeg helt på jordet nå og overreager? Hva synes dere? Anonymkode: 12cc7...4e0 Seksuell trakassering. Anonymkode: 1dd8b...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå