AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Venter svar fra lege (faste legen er sykemeldt, så andre har tydeligvis mye å gjøre), så prøver her også. Tatt femar tom lørdag da jeg fikk mens og ikke ble gravid sist PP. Tok en åpnet graviditetstest i morges siden pakken var åpnet (var ivrig og håpet, men fikk jo mens). Den ble positiv! Tok enda en og den var også lysende tydelig. MEN har jo gått fem dager på femar fra 3.mensdag - hvor farlig er dette? Tydelig mens jeg har hatt, så naturligvis har jeg fortsatt femarløpet… Noen med erfaring eller samme feil? Anonymkode: c1d14...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden I Felleskatalogen står det at man ikke skal bruke femar hvis man har en menstruasjonssyklus? Dvs. at den kun skal brukes etter overgangsalder. https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-femar-novartis-559009 Nå vet jeg ikke hvorfor du har brukt dette legemiddelet, iflg Felleskatalogen er det til behandling av brystkreft... Det kan kanskje også være mulig at legemiddelet gir falske positive tester? Anonymkode: 68d25...4c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Femar/ Letrozol kan brukes til å fremkalle eggløsning Anonymkode: c1d14...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I Felleskatalogen står det at man ikke skal bruke femar hvis man har en menstruasjonssyklus? Dvs. at den kun skal brukes etter overgangsalder. https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-femar-novartis-559009 Nå vet jeg ikke hvorfor du har brukt dette legemiddelet, iflg Felleskatalogen er det til behandling av brystkreft... Det kan kanskje også være mulig at legemiddelet gir falske positive tester? Anonymkode: 68d25...4c6 Dette skal hjelp og gi deg eggløsning. Ts når hadde du sex sist? Og vet du når du hadde eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden mommyaka skrev (10 minutter siden): Dette skal hjelp og gi deg eggløsning. Ts når hadde du sex sist? Og vet du når du hadde eggløsning? Mens 28.01. og 24.02. hatt sex rundt EL begge runder. Åpnet gr.test litt raskt, brukte den for at den ikke skulle «gå til spille»… Har mens 3-4 ganger i året, siden vi nå er offisielle prøvere får jeg femar for å få få syklus inn. Fikk mens «før tiden» denne gangen da… derfor jeg satte i gang på nytt. Anonymkode: c1d14...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå