askjiir Skrevet 12 timer siden #21 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er ei som ligger med menn for sportens skyld, og sitter senere her på KG og sier at fortid er fortid og at "menn som spør om bodycount er søppel". Anonymkode: 9781a...cb5 🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhf Skrevet 11 timer siden #22 Del Skrevet 11 timer siden askjiir skrev (2 minutter siden): Vær glad. Du fikk pult. Jeg er ikke typen til å være fornøyd bare for å få «pult» for meg var det så mye mer enn et ligg. Har aldri forestått meg på folk som bare kan tenke at sex er sex. For meg er det så mye mer. Følte meg så mye nærere henne på alle måter etter også.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhf Skrevet 11 timer siden #23 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor ofte møttes dere da? Hvor mye tid bringte dere? Anonymkode: 89f3f...2a8 Bodde i en annen by en flytur unna så ble ikke sååå ofte. Typ hver-annenhver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 11 timer siden #24 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Høhf skrev (37 minutter siden): Jeg er ikke typen til å være fornøyd bare for å få «pult» for meg var det så mye mer enn et ligg. Har aldri forestått meg på folk som bare kan tenke at sex er sex. For meg er det så mye mer. Følte meg så mye nærere henne på alle måter etter også.. Føler du at du er god til å lese sosiale signaler? Endret 11 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #25 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tja ung og ung, er i midten av 20 åra og godt over halvparten av alle jeg kjenner på min alder har barn/ er gifte så begynner å kjennes litt stress ut. Anonymkode: 9e46f...1b6 Leit at du opplevde dette, men det kommer nye damer. Vent og se. Du overdriver litt når du skriver at så mange er gift mot midten av 20-årene. Jeg er selv mor til en ung mann som er samboer, men han har masse kamerater i starten av 20-årene som er single, og det er kjekke gutter/unge menn. Mange har damer som kommer og går. Det er en stor vennegjeng, og jeg kjenner også til mange utenom. Så du er ikke noe unikum. Ta deg tid, fokuser på å bli ferdig med all utdannelse og finn deg en jobb du trives med, dyrk dine interesser og ha et godt liv. Alt står ikke og faller på en dame. Nå har du gjort deg en erfaring, du har lært litt, akkurat som alle oss andre. Så kommer du over denne dama etter hvert, og blir klar for nye forhold. Ikke vær desperat, ta det som det kommer. Vær avslappet, og vær tydelig neste gang på at du ikke er ute etter noe useriøst opplegg, så luker du bort den type damer. Anonymkode: 25fd0...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #26 Del Skrevet 1 time siden Beklager at jeg sier det, men det var godt å lese at en mann har skrevet det sånn. Kjenner meg så igjen. Oftest er det kvinner som blir sittende igjen og ikke skjønne noe etter at de endelig hadde sex og skulle ta steget videre i forholdet, men mannen har "kommet i mål" og ikke føler samme spenningen lengre.. og fader ut som sand mellom fingrene. Situasjonen er så ekstremt vond, men det er også godt å lese at en mann er såpass påkoblet i følelsene og mente sex som noe seriøst. Men dessverre finnes det også kvinnelige drittsekker. Det er velkjent i datingverden. Du har ikke gjort noe galt må du huske! Annet enn å velge feil. Det er henne det er noe feil med! Håper du møter en bedre kvinne neste gang Anonymkode: 32b0f...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå