AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Skal prøve å holde dette så kort som mulig, lirer egentlig bare på hva jeg gjorde galt. For noen måneder siden møtte jeg ei. Vi klikka omtrent med en gang. Samme humor, samme personlighetstrekk, samme interesser osv. vi begge likte hverandre fra første stund fant jeg ut i etterkant. Slik var det i 3 måneder, vi møttes flere ganger. Hun behandla meg fantastisk, som om vi var et par. Vi fant på ting, hun kjøpte gaver til meg, behandla meg som om jeg var hennes høydepunkt og som at jeg betydde noe. Så lå vi sammen (første gang jeg hadde sex). Merka kjapt etterpå at det ble mindre og mindre kontakt, hun virket tørrere i svarene og var plutselig ikke like ivrig på å møtes, tross at hun sa at hun likte meg. Jeg behandla henne bra, så føler ikke det var noe med meg. Jeg har aldri vært i et forhold før, så jeg er dårlig på slikt og det visste hun godt, men jeg prøvde mitt aller beste, og spurte om å snakke/møtes omtrent hver dag. Det som og hører til historien er at hun sa når vi først møttes at hun ikke hadde noe problem med å ha helt casual forhold med folk og ikke har noe problemer med ons/fwb. Jeg sa da at jeg er stikk motsatt og vil heller ha noe seriøst. Det noe ikke snakk om det mer før på slutten, da jeg sendte en melding etter en stund med lite svar. Jeg skreiv rett og slett «trodde du likte meg jeg?» og da fikk jeg som svar «ja gjør jo det, men trodde jeg gjorde det tydelig fra starten at jeg ikke ville ha noe seriøst.» i mitt hode kan man ikke like noen men fortsatt bare ville ha sex med de, i mitt hode er å like noen å ha følelser for de, men kanskje jeg er dum. Største problemet mitt er at hun sa det her, etter å ha behandla meg på en måte jeg aldri hadde behandla bare en venn. Kino, sene kvelder med leing av hender, prating om livet og fremtida. Det eneste jeg sitter igjen med er, hva faen er galt med meg? Hvorfor har jeg det så jævla vondt når jeg burde skjønt at hun ikke ville ha noe? Har gått over en måned og kommer meg ikke Over hun, og tror heller ikke jeg kommer til å møte noen som matcher meg så bra. Klarer ikke å slitte å tenke på at jeg skulle spart meg for hele opplegget, men samtidig hadde jeg det så bra de 3-4 mnd vi holdt på. Og det er nok det som er verst, for nå føler jeg meg helt tom. Anonymkode: 9e46f...1b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Hun behandler deg som hun gjør fordi hun er vennlig og omgjengelig. Hun er ute etter bare sex. Det er ikke noe galt med deg. Er du ute etter noe seriøst, så må du finne ei annen. Anonymkode: 26b59...e75 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Damer som åpent sier de er okey med ons eller fwb forhold er ingenting å samle på. Jeg regner jo med at du er ung og på den måten også leter etter en mor til dine fremtidige barn. Hun du refererer til her villet vært en katastrofe, du burde være takknemlig hun forsvinner ut av livet ditt så raskt som overhode mulig. Anonymkode: 0dd0b...b17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Dette er ei som ligger med menn for sportens skyld, og sitter senere her på KG og sier at fortid er fortid og at "menn som spør om bodycount er søppel". Anonymkode: 9781a...cb5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skal prøve å holde dette så kort som mulig, lirer egentlig bare på hva jeg gjorde galt. For noen måneder siden møtte jeg ei. Vi klikka omtrent med en gang. Samme humor, samme personlighetstrekk, samme interesser osv. vi begge likte hverandre fra første stund fant jeg ut i etterkant. Slik var det i 3 måneder, vi møttes flere ganger. Hun behandla meg fantastisk, som om vi var et par. Vi fant på ting, hun kjøpte gaver til meg, behandla meg som om jeg var hennes høydepunkt og som at jeg betydde noe. Så lå vi sammen (første gang jeg hadde sex). Merka kjapt etterpå at det ble mindre og mindre kontakt, hun virket tørrere i svarene og var plutselig ikke like ivrig på å møtes, tross at hun sa at hun likte meg. Jeg behandla henne bra, så føler ikke det var noe med meg. Jeg har aldri vært i et forhold før, så jeg er dårlig på slikt og det visste hun godt, men jeg prøvde mitt aller beste, og spurte om å snakke/møtes omtrent hver dag. Det som og hører til historien er at hun sa når vi først møttes at hun ikke hadde noe problem med å ha helt casual forhold med folk og ikke har noe problemer med ons/fwb. Jeg sa da at jeg er stikk motsatt og vil heller ha noe seriøst. Det noe ikke snakk om det mer før på slutten, da jeg sendte en melding etter en stund med lite svar. Jeg skreiv rett og slett «trodde du likte meg jeg?» og da fikk jeg som svar «ja gjør jo det, men trodde jeg gjorde det tydelig fra starten at jeg ikke ville ha noe seriøst.» i mitt hode kan man ikke like noen men fortsatt bare ville ha sex med de, i mitt hode er å like noen å ha følelser for de, men kanskje jeg er dum. Største problemet mitt er at hun sa det her, etter å ha behandla meg på en måte jeg aldri hadde behandla bare en venn. Kino, sene kvelder med leing av hender, prating om livet og fremtida. Det eneste jeg sitter igjen med er, hva faen er galt med meg? Hvorfor har jeg det så jævla vondt når jeg burde skjønt at hun ikke ville ha noe? Har gått over en måned og kommer meg ikke Over hun, og tror heller ikke jeg kommer til å møte noen som matcher meg så bra. Klarer ikke å slitte å tenke på at jeg skulle spart meg for hele opplegget, men samtidig hadde jeg det så bra de 3-4 mnd vi holdt på. Og det er nok det som er verst, for nå føler jeg meg helt tom. Anonymkode: 9e46f...1b6 Jepp dette har mang en kvinne opplevd i sitt liv. Det suger og er skikkelig drit men du kommer over det etter en stund. Du må bare tenke at du skal være glad det ble slik det ble når hun var sånn 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Ikke noe galt i å ønske noe seriøst, heller ikke noe galt i å ønske noe uforpliktende. Virker som problemet her er at dere ikke har kommunisert nok hva dere ønsker fra starten. Jeg har forøvrig opplevd lignende ting selv, altså at man tror man har noe fint gående men så viser det seg etterhvert at den andre parten aldri egentlig var på utkikk etter det samme som jeg selv var. Og ja, disse folkene virket som om de likte meg, gjorde alle tingene jeg kunne se for meg man gjør med folk man genuint er interessert i å utforske en fremtid med. Men det var rett og slett for dårlig kommunikasjon fra starten, jeg selv satte aldri tydelige grenser for hva jeg trengte og hva jeg forventet. Anonymkode: cef62...dc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Maleficenta skrev (33 minutter siden): Jepp dette har mang en kvinne opplevd i sitt liv. Det suger og er skikkelig drit men du kommer over det etter en stund. Du må bare tenke at du skal være glad det ble slik det ble når hun var sånn Jeg vet at mange kvinner har opplevd det. Jeg tror kanskje forskjellen i mitt tilfelle er at jeg hat veldig lite draget generelt. Tok meg minst 5 år før jeg møtte hun, og de årene var fyllt med fokus på å forbedre meg som mann og å gjøre meg selv mer attraktiv. Høres rart ut men jeg er genuint redd for at jeg ender opp alene. Er veldig sjeldent at ei dame faktisk er interessert/villig til å dra på en date med Meg. Synes ikke synd på meg selv men føler på en måte at uansett hva jeg gjør så er det ikke bra nok. Anonymkode: 9e46f...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhf Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet at mange kvinner har opplevd det. Jeg tror kanskje forskjellen i mitt tilfelle er at jeg hat veldig lite draget generelt. Tok meg minst 5 år før jeg møtte hun, og de årene var fyllt med fokus på å forbedre meg som mann og å gjøre meg selv mer attraktiv. Høres rart ut men jeg er genuint redd for at jeg ender opp alene. Er veldig sjeldent at ei dame faktisk er interessert/villig til å dra på en date med Meg. Synes ikke synd på meg selv men føler på en måte at uansett hva jeg gjør så er det ikke bra nok. Anonymkode: 9e46f...1b6 Op her btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet at mange kvinner har opplevd det. Jeg tror kanskje forskjellen i mitt tilfelle er at jeg hat veldig lite draget generelt. Tok meg minst 5 år før jeg møtte hun, og de årene var fyllt med fokus på å forbedre meg som mann og å gjøre meg selv mer attraktiv. Høres rart ut men jeg er genuint redd for at jeg ender opp alene. Er veldig sjeldent at ei dame faktisk er interessert/villig til å dra på en date med Meg. Synes ikke synd på meg selv men føler på en måte at uansett hva jeg gjør så er det ikke bra nok. Anonymkode: 9e46f...1b6 Synd for deg at du traff på ei akkurat sånn ei da, ei som ukritisk ligger med alt som viser interesse for moro skyld. Anonymkode: 9781a...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Skal prøve å holde dette så kort som mulig, lirer egentlig bare på hva jeg gjorde galt. For noen måneder siden møtte jeg ei. Vi klikka omtrent med en gang. Samme humor, samme personlighetstrekk, samme interesser osv. vi begge likte hverandre fra første stund fant jeg ut i etterkant. Slik var det i 3 måneder, vi møttes flere ganger. Hun behandla meg fantastisk, som om vi var et par. Vi fant på ting, hun kjøpte gaver til meg, behandla meg som om jeg var hennes høydepunkt og som at jeg betydde noe. Så lå vi sammen (første gang jeg hadde sex). Merka kjapt etterpå at det ble mindre og mindre kontakt, hun virket tørrere i svarene og var plutselig ikke like ivrig på å møtes, tross at hun sa at hun likte meg. Jeg behandla henne bra, så føler ikke det var noe med meg. Jeg har aldri vært i et forhold før, så jeg er dårlig på slikt og det visste hun godt, men jeg prøvde mitt aller beste, og spurte om å snakke/møtes omtrent hver dag. Det som og hører til historien er at hun sa når vi først møttes at hun ikke hadde noe problem med å ha helt casual forhold med folk og ikke har noe problemer med ons/fwb. Jeg sa da at jeg er stikk motsatt og vil heller ha noe seriøst. Det noe ikke snakk om det mer før på slutten, da jeg sendte en melding etter en stund med lite svar. Jeg skreiv rett og slett «trodde du likte meg jeg?» og da fikk jeg som svar «ja gjør jo det, men trodde jeg gjorde det tydelig fra starten at jeg ikke ville ha noe seriøst.» i mitt hode kan man ikke like noen men fortsatt bare ville ha sex med de, i mitt hode er å like noen å ha følelser for de, men kanskje jeg er dum. Største problemet mitt er at hun sa det her, etter å ha behandla meg på en måte jeg aldri hadde behandla bare en venn. Kino, sene kvelder med leing av hender, prating om livet og fremtida. Det eneste jeg sitter igjen med er, hva faen er galt med meg? Hvorfor har jeg det så jævla vondt når jeg burde skjønt at hun ikke ville ha noe? Har gått over en måned og kommer meg ikke Over hun, og tror heller ikke jeg kommer til å møte noen som matcher meg så bra. Klarer ikke å slitte å tenke på at jeg skulle spart meg for hele opplegget, men samtidig hadde jeg det så bra de 3-4 mnd vi holdt på. Og det er nok det som er verst, for nå føler jeg meg helt tom. Anonymkode: 9e46f...1b6 Uansett hvordan ting er "i ditt hode", så er det nå slik at mennesker er ulike, og alle tenker ikke som deg. Det er ikke noen motsetning mellom å like noen samtidig som man ikke ønsker et fast forhold med denne personen. Det er forståelig at du er skuffet og lei deg, men samtidig så ser det jo ut til at hun har vært tydelig fra starten av at hun ikke var ute etter noe seriøst på det nåværende tidspunktet. Du kan uansett ta det helt med ro med at dette ikke handler om at du har gjort noe "galt", det handler bre om at hun ikke ønsker det samme som deg. Jeg regner med at du/dere er ganske unge, så det er gode sjanser for at du kommer til å møte flere jenter du matcher godt med, selv om det ikke føles sånn akkurat nå. Klem til deg😊 Anonymkode: b7669...35e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg vet at mange kvinner har opplevd det. Jeg tror kanskje forskjellen i mitt tilfelle er at jeg hat veldig lite draget generelt. Tok meg minst 5 år før jeg møtte hun, og de årene var fyllt med fokus på å forbedre meg som mann og å gjøre meg selv mer attraktiv. Høres rart ut men jeg er genuint redd for at jeg ender opp alene. Er veldig sjeldent at ei dame faktisk er interessert/villig til å dra på en date med Meg. Synes ikke synd på meg selv men føler på en måte at uansett hva jeg gjør så er det ikke bra nok. Anonymkode: 9e46f...1b6 Jeg skjønner at det suger, og at det gjør vondt! Det gjør det. Dessverre ville ikke hun noe mer en å pule, å eventuelt være fuckbuddys. Du trodde dere innledet ett forhold. Det er kjipt at dere ville forskjellig, men også ganske vanlig å oppleve.. Det er INGENTING galt med deg, det er bare at hun ikke vil ha kjæreste, og det må også være lov. Det vil gjøre vondt en stund, og it sucks.. Anonymkode: f0efd...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Uansett hvordan ting er "i ditt hode", så er det nå slik at mennesker er ulike, og alle tenker ikke som deg. Det er ikke noen motsetning mellom å like noen samtidig som man ikke ønsker et fast forhold med denne personen. Det er forståelig at du er skuffet og lei deg, men samtidig så ser det jo ut til at hun har vært tydelig fra starten av at hun ikke var ute etter noe seriøst på det nåværende tidspunktet. Du kan uansett ta det helt med ro med at dette ikke handler om at du har gjort noe "galt", det handler bre om at hun ikke ønsker det samme som deg. Jeg regner med at du/dere er ganske unge, så det er gode sjanser for at du kommer til å møte flere jenter du matcher godt med, selv om det ikke føles sånn akkurat nå. Klem til deg😊 Anonymkode: b7669...35e Tja ung og ung, er i midten av 20 åra og godt over halvparten av alle jeg kjenner på min alder har barn/ er gifte så begynner å kjennes litt stress ut. Anonymkode: 9e46f...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Det du opplever er rett og slett kjærlighetssorg. Det kan føles helt forferdelig, men tror meg; det går over. Ikke forsøk å finne forklaringer i alle små ting hun har sagt eller gjort. Jeg vet det er vanskelig, men det kommer ikke til å hjelpe deg. Å mase på henne gjør heller ikke det. Når du er over dette så kan dere jo ta en kaffe om noen måneder, men sannsynligvis er du kanskje temmelig lei jenta da. Lykke til. Dette er tunge greier, men det går over. Anonymkode: 61873...671 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet at mange kvinner har opplevd det. Jeg tror kanskje forskjellen i mitt tilfelle er at jeg hat veldig lite draget generelt. Tok meg minst 5 år før jeg møtte hun, og de årene var fyllt med fokus på å forbedre meg som mann og å gjøre meg selv mer attraktiv. Høres rart ut men jeg er genuint redd for at jeg ender opp alene. Er veldig sjeldent at ei dame faktisk er interessert/villig til å dra på en date med Meg. Synes ikke synd på meg selv men føler på en måte at uansett hva jeg gjør så er det ikke bra nok. Anonymkode: 9e46f...1b6 Jobb med deg selv og drit i hva alle andre mener. Menn må ofte legge ned mye innsats for å nå opp i verden. Fordelen er at du ikke har noen biologisk klokke som tikker i mot deg. Vær disiplinert, jobb hard og dameproblemer løser seg selv. Anonymkode: 0dd0b...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tja ung og ung, er i midten av 20 åra og godt over halvparten av alle jeg kjenner på min alder har barn/ er gifte så begynner å kjennes litt stress ut. Anonymkode: 9e46f...1b6 Jeg er over 50, så i mine øyne er du ung Jeg synes ikke du skal stresse så mye i forhold til at mange i bekjentskapskretsen din er gift og/eller har barn, du har fortsatt god tid! Akkurat nå er viktig at du tar deg tid til å prosessere følelsene dine, for som AB over her er inne på, så er det nok kjærlighetssorg du kjenner på, og det kan ta litt tid å komme over. Og igjen - du gjorde ikke noe galt, og det er ikke noe galt med deg. Denne gangen handlet det om at hun du traff, ikke ønsket det samme som deg. Jeg tenker at det er viktig at du er tydelig helt fra start om at du leter etter noe seriøst, samtidig må du også være oppmerksom på den andre partens signaler. I det tilfellet som du beskriver, kan det se ut som om du kanskje lot ønsketenking og følelser ta litt over, selv om hun du datet hadde sagt i fra at hun ikke ønsket noe seriøst. Men som sagt, la deg selv komme over kjærlighetssorgen nå, snakk med noen du stoler på og vær snill med deg selv. Når du kjenner at du er klart til å date igjen, er det bare å kaste seg uti det😊Lykke til! Anonymkode: b7669...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høhf Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Joa jeg er fult klar over at jeg sikkert tenkte feil. Men det var noe med hele måten hu behandla meg på. Behandla meg ikke som en eller annen random fyr hun bare ville ligge med men som noe mer enn bare en venn iallefall. Har aldri blitt behandla så bra der og da. Vet ikke om jeg kommer over det, hadde en lignende situasjon med ei Anna ei for 3 år siden og har enda ikke kommet over det helt. Føler bare jeg er bra nok for å ligge med men ingenting mer. Og det suger hardt. Har aldri vært i et forhold før, og når jeg har nevnt det til andre damer har det blitt sett rart på. Føler jo jo lengre jeg går singel desto enda rarere tenker folk det er at jeg aldri har vært i et forhold før, og det får meg ikke akkurat til å føle meg noe bedre lol. prøver veldig hardt å ikke bryte helt sammen men tro meg når jeg sier, jeg har aldri blitt behandla så bra av en «fremmed» Før. Har omtrent hele livet gått å følt meg som et romvesen elns og i de 3 mnd følte jeg meg mer levende enn noen gang, og nå er det helt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Høhf skrev (11 minutter siden): Joa jeg er fult klar over at jeg sikkert tenkte feil. Men det var noe med hele måten hu behandla meg på. Behandla meg ikke som en eller annen random fyr hun bare ville ligge med men som noe mer enn bare en venn iallefall. Har aldri blitt behandla så bra der og da. Vet ikke om jeg kommer over det, hadde en lignende situasjon med ei Anna ei for 3 år siden og har enda ikke kommet over det helt. Føler bare jeg er bra nok for å ligge med men ingenting mer. Og det suger hardt. Har aldri vært i et forhold før, og når jeg har nevnt det til andre damer har det blitt sett rart på. Føler jo jo lengre jeg går singel desto enda rarere tenker folk det er at jeg aldri har vært i et forhold før, og det får meg ikke akkurat til å føle meg noe bedre lol. prøver veldig hardt å ikke bryte helt sammen men tro meg når jeg sier, jeg har aldri blitt behandla så bra av en «fremmed» Før. Har omtrent hele livet gått å følt meg som et romvesen elns og i de 3 mnd følte jeg meg mer levende enn noen gang, og nå er det helt borte. Du må luke ut ordet "feil" i denne sammenhengen 😊 Det finnes mange nyanser mellom tilfeldige ligg og kjærester, det er ikke slik at det enten er det ene eller det andre. Hun likte åpenbart å være sammen med deg og ha sex med deg, men som sagt var hun ikke på jakt etter noe seriøst. Jeg får inntrykk av at du er en person som føler sterkt og mye, og det er en god egenskap, men det kan samtidig jobbe litt mot deg dersom du er av typen som fort blir veldig dypt følelsesmessig engasjert, da det kanskje kan oppleves litt intenst. For mange tar det tid å utvikle tilstrekkelig dype følelser til at man kjenner at dette er noe å bygge videre på, og det er en del som skal klaffe fra begge partenes side før man kjenner at man er klart til noe mer forpliktende og langvarig. Jeg tror det er viktig at du ikke blir hengende for mye fast i det som har vært, men ser på det som erfaringer og opplevelser som kan hjelpe deg til å vokse og utvikle deg som menneske. Hvis du snur litt på flisa, så kan du jo tenke slik at når du har opplevd god kjemi med jenter ikke bare èn, men faktisk to ganger, så er det gode muligheter for at det kan skje igjen 😊 Anonymkode: b7669...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Hvor ofte møttes dere da? Hvor mye tid bringte dere? Anonymkode: 89f3f...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Høres ut som hun lovebombet deg? Anonymkode: eed9d...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skal prøve å holde dette så kort som mulig, lirer egentlig bare på hva jeg gjorde galt. For noen måneder siden møtte jeg ei. Vi klikka omtrent med en gang. Samme humor, samme personlighetstrekk, samme interesser osv. vi begge likte hverandre fra første stund fant jeg ut i etterkant. Slik var det i 3 måneder, vi møttes flere ganger. Hun behandla meg fantastisk, som om vi var et par. Vi fant på ting, hun kjøpte gaver til meg, behandla meg som om jeg var hennes høydepunkt og som at jeg betydde noe. Så lå vi sammen (første gang jeg hadde sex). Merka kjapt etterpå at det ble mindre og mindre kontakt, hun virket tørrere i svarene og var plutselig ikke like ivrig på å møtes, tross at hun sa at hun likte meg. Jeg behandla henne bra, så føler ikke det var noe med meg. Jeg har aldri vært i et forhold før, så jeg er dårlig på slikt og det visste hun godt, men jeg prøvde mitt aller beste, og spurte om å snakke/møtes omtrent hver dag. Det som og hører til historien er at hun sa når vi først møttes at hun ikke hadde noe problem med å ha helt casual forhold med folk og ikke har noe problemer med ons/fwb. Jeg sa da at jeg er stikk motsatt og vil heller ha noe seriøst. Det noe ikke snakk om det mer før på slutten, da jeg sendte en melding etter en stund med lite svar. Jeg skreiv rett og slett «trodde du likte meg jeg?» og da fikk jeg som svar «ja gjør jo det, men trodde jeg gjorde det tydelig fra starten at jeg ikke ville ha noe seriøst.» i mitt hode kan man ikke like noen men fortsatt bare ville ha sex med de, i mitt hode er å like noen å ha følelser for de, men kanskje jeg er dum. Største problemet mitt er at hun sa det her, etter å ha behandla meg på en måte jeg aldri hadde behandla bare en venn. Kino, sene kvelder med leing av hender, prating om livet og fremtida. Det eneste jeg sitter igjen med er, hva faen er galt med meg? Hvorfor har jeg det så jævla vondt når jeg burde skjønt at hun ikke ville ha noe? Har gått over en måned og kommer meg ikke Over hun, og tror heller ikke jeg kommer til å møte noen som matcher meg så bra. Klarer ikke å slitte å tenke på at jeg skulle spart meg for hele opplegget, men samtidig hadde jeg det så bra de 3-4 mnd vi holdt på. Og det er nok det som er verst, for nå føler jeg meg helt tom. Anonymkode: 9e46f...1b6 Vær glad. Du fikk pult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå