AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Jeg fantaserer og tenner veldig på tanken av at mannen min har sex med en annen kvinne, uten at jeg er tilstede. Nå tenker jeg så mye på det og at dette er noe jeg virkelig har lyst til at skal skje, men tenk om det bare er fantasi og at jeg angrer i ettertid hvis det faktisk skjer? Hvordan vet man dette da? Vi har hatt et swingertreff der vi byttet partnere, og det var like fint i virkeligheten som i fantasien. Har ikke kjent på noe negativt rundt det. Vi har også hatt trekant med en annen mann, så vi er veldig nysgjerrige på å utforske forskjellige ting begge to. Vi er helt trygge på hverandre og kommuniserer åpent og godt. Han har ikke hatt noe ønske om å møte en annen kvinne, men etter at jeg har snakket om dette i over et år (stakkars mann😂) så sier han at han begynner å få litt lyst til å prøve det han også, både fordi dette tenner meg så mye og pga spenningen så klart. Noen som har prøvd noe lignende eller har noen tanker rundt det som dere vil dele? Anonymkode: fd5c4...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Skammer meg litt over at jeg har sånne tanker, har prøvd å legge det bort og ikke tenke på det men det går liksom ikke. Anonymkode: fd5c4...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden I utgangspunktet kan slike ting ødelegge et forhold. En ting er at det tydeligvis er en spennende tank når du er kåt, men tenk gjennom det når du er så lite kåt du kan få blitt. Er det da like greit? Om dere blir enige om det så ville jeg også vurdert å være med i begynnelsen. Da kan du si stopp om/når det blir for for mye. Anonymkode: b6c29...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): I utgangspunktet kan slike ting ødelegge et forhold. En ting er at det tydeligvis er en spennende tank når du er kåt, men tenk gjennom det når du er så lite kåt du kan få blitt. Er det da like greit? Om dere blir enige om det så ville jeg også vurdert å være med i begynnelsen. Da kan du si stopp om/når det blir for for mye. Anonymkode: b6c29...6d9 Har gjort det og det føles greit da også, men jeg er allikevel litt redd Anonymkode: fd5c4...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden For en person i psykose har fantasien blitt virkelighet, men det var kanskje ikke det du tenkte på. Anonymkode: 81f32...bbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Ingen? Anonymkode: fd5c4...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå