Gå til innhold

Er det irriterende for single kvinner at menn er så sex fikserte?

AnonymBruker

Er det irriterende for single kvinner at menn er så sex fikserte?  

116 stemmer

1. 1. Er det irriterende for single kvinner at menn er så sex fikserte?

• Ja
      98
    • Nei
      18

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Damer flest tenker ikke på sex store deler av dagen, hver dag.

Anonymkode: 7cc1d...b47

Som ikke betyr det samme som å være «tilnærmet aseksuell».

Anonymkode: 232c8...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Gregarious skrev (7 minutter siden):

Dette ligger vel i dissonansen mellom grunnleggende preferanser mellom kjønnene. 

Overforenklet så forstår ikke kvinner hvorfor de får tilsendt seksuelle bilder siden de ikke har glede av slike, mens enkle menn ikke forstår hvorfor kvinner ikke liker dette siden de selv hadde ønsket å få tilsendt slike.

Sånn.

Anonymkode: 232c8...163

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jo faktisk.

Kvinnfolk er like gale i fylla som mannfolk.
Og hva er vel ikke bedre for ei dame i slutten på 30årene en en kjekk bartender i midten av tyveåra som jobber i helgene ved siden av studiene.

Prøv å være edru på en uteplass i julebords-sesongen.
Da ser du mange damer som tafser på fremmede, ink andre gjester, bartendere, servitører og vektere.
Faktisk også natteravner og politi.

Anonymkode: db4b3...75e

Da har damer ingen rett til å klage på menn når de gjør det samme selv.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har blitt tafser i skrittet da jeg var på jobb av overordnet kvinne (hun var eneste leder på det jobbskiftet). Jeg var derimot ung og turte ikke gjøre noe med det. 

Anonymkode: 3abc6...90f

Du skulle ha anmeldt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja, nok av damer gjør det. Av de jeg jobbet med, hadde 80 prosent av gutta blitt trakassert. Det inkluderte enten tafsing på rumpe, skritt, slibrige kommentarer og til og med å lure dem inn på rom ved å si at de trengte noe der.

Anonymkode: 28afd...8a0

På tide å lage en tråd om dette. Disse damene må bli snakket mer om.

Hvilken jobb var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (2 timer siden):

Å ønske og å faktisk gjøre er to ulike ting. 😉

Det forekommer da nå også, at kvinner seksuelt trakkaserer menn. 

På nøyaktig lik måte som menn seksuelt trakkaserer kvinner. 

Ja men da er det ikke lenger bare et ønske da, de tar seg til rette de også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Da har damer ingen rett til å klage på menn når de gjør det samme selv.

Selvfølgelig kan man ta ppp trakassering. Drt kan menn også selv om """"de""""" gjør det samme. Er jo som oftest ikke de samme som gjør det som blir utsatt for det. Tviler jeg på.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

På tide å lage en tråd om dette. Disse damene må bli snakket mer om.

Hvilken jobb var dette?

Utelivsbransjen. Trakassering fra kunder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig kan man ta ppp trakassering. Drt kan menn også selv om """"de""""" gjør det samme. Er jo som oftest ikke de samme som gjør det som blir utsatt for det. Tviler jeg på.

Det var satt på spissen. Poenget er at damer nesten aldri påpeker at deres kjønn gjør det samme. De er ikke så skinnhellige de heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er drittlei hvertfall. 

Anonymkode: 3d13a...c02

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja men da er det ikke lenger bare et ønske da, de tar seg til rette de også. 

Ja, var vi ikke enige om at akkurat som det finnes menn med dårlig oppførsel finnes det også kvinner med dårlig oppførsel?

Det er uansett ikke dem med dårlig oppførsel man skal ha som forbilder og eksempler, og det er heldigvis flere bra mennesker enn dårlige mennesker. De fleste mennesker prøver oppriktig på å være bra mennesker. 

Personlig skyr jeg drittkjerringer nøyaktig like standhaftig som jeg skyr drittmenn. Vil ikke ha slike i livet. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var satt på spissen. Poenget er at damer nesten aldri påpeker at deres kjønn gjør det samme. De er ikke så skinnhellige de heller. 

Nå påpekte jeg som kvinne akkurat det, men menn må jo også fortelle om sine opplevelser med slikt. Jeg som kvinne kan ikke være menns talerør angående hva de har opplevd. Jeg vet bare slikt angående min egen mann og det sønn har delt. Ja jeg vet forsåvidt også om veldig dårlig oppførsel mot en yngre treningskamerat av min mann, fordi jeg fikk den historien. Jeg som kvinne er avhengig av at menn forteller meg om slikt for å vite om det, for jeg trakkaserer selvfølgelig ikke menn slik. 

Jeg har aldri trakkasert en mann. Hvor mange ganger jeg selv har opplevd det har jeg ikke tall på, for det er for mange ganger, fra jeg var småjente til godt voksen. Dette er en av de tingene som gjør det veldig deilig å bli eldre kvinne. Tror det må være rundt 5 år siden sist jeg opplevde noe slikt, så det avtar med alderen. Fra 13- 40 var det altfor mye. Husker jeg i midten av 30 årene raste litt frustrert ut til venninner om at det var løgn at menn lot deg være i fred angående seksuell trakassering når du tippet 30. Jeg hadde gledet meg til det, men det skjedde ikke. NÅ får jeg omsider mer fred fra slikt. Det er ikke noe hyggelig om du tenker det. På ingen måte et kompliment. Det er ekkelt og skremmende. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anon01 skrev (På 3.3.2025 den 12.39):

Som en singel kvinne, så er det utrolig kjipt at alle menn i startfasen av å bli kjent går over på samtaleemnet "sex" "kuken min er så svær" "kåt jeg" ja.

Jeg liker sex og tenker selvsagt på sex store deler av døgnet selv - men synes det er hyggelig å bli kjent noe mer enn "Hei, hvordan går det, hvor gammel er du" før vi går over på sextalk. 

Du tenker på sex store deler av døgne. Hva får deg til å tro at du ikke utlyser sex samtidig? Det er visst noe galt med alle andre på kg

AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 16.08):

Jeg er kvinne og elsker sex.

Da jeg møtte kjæresten prater vi tidlig om erfaringer og hva vi likte.

Jeg er tidlig 40 årene, han slutten. Vi har sex som kaniner og jeg er definitivt mer aggressiv enn han.

Anonymkode: 45552...84c

Takk. En til :)

Anonymkode: 23aa9...45b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I jobbsammenheng har det skjedd med meg. Det var overhodet ikke greit å bli klaska på rumpa av en gift mann som jeg jobbet med. Hadde inntrykk av at han trodde han var Guds gave til damene. Han var litt ekkel. Når jeg konfronterte han, og satt han på plass så gjorde han det aldri igjen med meg. Det turte han ikke. Problemet var bare at vi hadde unge ekstrahjelper på 17 år, og de synes det var veldig ubehagelig.

Han fikk sparken til slutt. 

Å snakke om sex med en mann jeg liker og har respekt for, gjør meg ingenting. Det kommer litt an på hva som er fokuset for samtalen for min del.

Men ikke med kollegaer! Her har jeg en klar og tydelig grense! 

Anonymkode: a95d7...141

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du tenker på sex store deler av døgne. Hva får deg til å tro at du ikke utlyser sex samtidig? Det er visst noe galt med alle andre på kg

Takk. En til :)

Anonymkode: 23aa9...45b

Utlyser sex? Utstråler mener du? Det er hva en del menn har brukt som unnskyldning ja, men vi kvinner har helt reelt ingen kontroll på om menn synes vårt hår, vår rumpe, våre lepper, øyne, eller hva det nå skulle være gir dem seksuelle tanker om oss. Vi kan være i situasjoner vi overhodet ikke tenker på sex, med vanlige klær og bare være helt normale, og det kan likevel gi menn seksuelle tanker og fantasier. Vi har ikke noe tankekontroll over menn, og kan oppleve ubehagelig oppførsel fra menn helt uavhengig av hva vi tenker. Å oppføre seg greit og anstendig mot kvinner, selv om man får seksuelle tanker og har lyst på sex er det mennene som har kontroll over. Burde ha! De fleste menn klarer det, selv om  de synes en kvinne er sexy, så det er idioter som ikke klarer å oppføre seg ok, men blir ekle og primitive ovenfor kvinner på ugreie måter. 

Det handler ikke om at vi kvinner ikke liker sex når vi ikke liker at menn vi ikke engang kjenner blir altfor seksuelle i ord og handlinger. Vi kan fint like sex veldig godt selv om vi ikke setter pris på slik oppførsel. Menn er også best tjent med å oppføre seg så anstendig at vi får lyst til å bli bedre kjent med dem, kanskje til og med seksuelt. Sannsynligheten for at en helt ukjent kvinne setter pris på direkte seksuell oppmerksomhet er svært liten. Som mange menn faktisk forstår er det klokt å ta slikt litt skrittvis. All oppførsel i ord og handlinger som blir "Hei fitte, jeg har pikk." bør man som voksen mann skjønne at ikke er beste fremgangsmåte for å oppnå noe som helst. 

Kan sikkert være fristende når man er kåt. Bare å hoppe over alt og gå direkte på, men det er jo lov å være smartere. Det er jo smartere å være smartere enn å være idiot. Idioti er ikke tiltalende, og uanstendig oppførsel er heller ikke tiltalende. At du har pikk er heller ikke noe som overrasker kvinner positivt. Det har alle menn. Slikt blir derfor mer tiltalende når mannen viser at han har en hjerne også. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke irriterende at menn er opptatt av sex (jeg er uansett mer opptatt av sex enn de fleste av dem), men om de mangler sosiale ferdigheter. Feks går rett fra vanlig smalltalk til å prate om mitt undertøy ol. Da tenker ikke jeg, nå blir det prat om sex, så spennende. Men, her kommer en kar som er uerfaren/ ikke vet hva han holder på med, og som neppe er interessert i min nytelse.

Og jeg hadde sex med min kjære på 1.date. Ganske kinky sex også. Mye fordi han gjorde meg trygg. Jeg tenkte, han kan jeg stole på i og utenfor senga. 

Anonymkode: f21c8...9dd

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hjelper litt å irritere seg over hvordan naturen fungerer. Vann er vått, hanndyr er kåte. 

Anonymkode: af3a6...ee3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hjelper litt å irritere seg over hvordan naturen fungerer. Vann er vått, hanndyr er kåte. 

Anonymkode: af3a6...ee3

Hvis vi godtar premisset ditt her. Så vil jeg fortsatt mene at mennesker bør ha med seg hjernen og bruke den slik at de kan formulere seg på en måte som tiltrekker folk framfor å frastøte- dersom målet er å treffes….

Så tror jo jeg de fleste kan det, hvis de vil. Mens noen nok bruker apper og internett som ten underholdning og liker å provosere eller gjøre andre ukomfortable.

Anonymkode: 7263e...ec4

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jævlig irriterende. Men jeg mistenker at mange menn gjør det for å plage kvinner også. De vet at de ikke "får" sex og da skal de være slemme og plagsomme mot kvinner isteden. Det gir dem vel orgasme det da kanskje?

Anonymkode: ac724...8d2

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...