Gå til innhold

Er det irriterende for single kvinner at menn er så sex fikserte?

AnonymBruker

Er det irriterende for single kvinner at menn er så sex fikserte?  

116 stemmer

1. 1. Er det irriterende for single kvinner at menn er så sex fikserte?

• Ja
      98
    • Nei
      18

Anbefalte innlegg

Haldrup skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner at dere kvinner blir frustrerte over våre (menns) tanker om sex, vi er kåte og sultne på mer.... hele jæ.... tiden😆

Om dere ikke har skjønt det ennå....  MENN VIL HA SEX...! 

Og om dere IKKE VIL HA SEX, da er fleste parten menn ikke interessert i å bli kjent med resten av dere, og det uansett hvor kule og fantastiske mennesker dere er...! 

Menn er enkle og tenker enkelt.... Få på plass de enkle tingene først, og nå da vi er fokusert på dere, da kan dere bruke magien deres på oss..... Men INGEN SEX = INGEN INTERESSE...! 

Er dessverre SÅ ENKELT for veldig mange menn derute... ;) 

Ja, men tar man dette som selvfølgelig går man fort på en smell også. 😉

For ja, en god del menn er slik, og det er forsåvidt slik menn markedsføres ofte, men alle menn er ikke slik, og det et like stort sprang seksuelt sett blant menn som blant kvinner. Finnes menn på hele tabellen fra aseksuelle til hyperseksuelle. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slutt. 85% av damer ville ikke svart de irriterer seg over at menn er for sex fikserte hvis de er nesten like sex fikserte selv.

Anonymkode: 7cc1d...b47

Så absolutt. Jeg ville svart at det er fryktelig irriterende også, for jeg er kvinne uansett, og fokus angående menn og sex vil uansett være mer på tillit, trygghet og lyst på DEN mannen enn å kaste seg over hva som helst. Slik er ikke vi kvinner skapt, av gode grunner menn gjør bedre i å forstå enn å påstå at vi ikke er seksuelle. Forstår du kvinner blir kvinner betydelig enklere. 😉

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Så absolutt. Jeg ville svart at det er fryktelig irriterende også, for jeg er kvinne uansett, og fokus angående menn og sex vil uansett være mer på tillit, trygghet og lyst på DEN mannen enn å kaste seg over hva som helst. Slik er ikke vi kvinner skapt, av gode grunner menn gjør bedre i å forstå enn å påstå at vi ikke er seksuelle. Forstår du kvinner blir kvinner betydelig enklere. 😉

Så hvis det er en mann hun liker så er kvinner like perverse og sex fikserte som menn, skjønner. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (5 minutter siden):

Ja, men tar man dette som selvfølgelig går man fort på en smell også. 😉

For ja, en god del menn er slik, og det er forsåvidt slik menn markedsføres ofte, men alle menn er ikke slik, og det et like stort sprang seksuelt sett blant menn som blant kvinner. Finnes menn på hele tabellen fra aseksuelle til hyperseksuelle. 

Veldig sant det.... Men det er stor forskjell på å anerkjenne menns behov for sex og faktisk ha sex med de... 

Jeg tror om flere kvinner er villig til å prate om sex, og ikke vemmes av det.... Da vil mange flere menn, føle seg velkommen, og faktisk være interessert i et forhold, også selv om det går litt før sex er på menyen...! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Haldrup skrev (5 minutter siden):

Veldig sant det.... Men det er stor forskjell på å anerkjenne menns behov for sex og faktisk ha sex med de... 

Jeg tror om flere kvinner er villig til å prate om sex, og ikke vemmes av det.... Da vil mange flere menn, føle seg velkommen, og faktisk være interessert i et forhold, også selv om det går litt før sex er på menyen...! 

Er det ikke greit å bli litt kjent først da? Treffes en gang for eksempel? Det som er irriterende er at det ikke en gang gjøres et forsøk på å bli kjent før vi får meldinger om kåthet og alskens. Tror problemet i høyeste grad er at vi føler oss mer som objekter enn personer når vi opplever dette. Da fremstår det jo og som om sex er det eneste på agendaen, og om vi da er interessert i et forhold så blir denne fyren uaktuell.

Anonymkode: de076...e09

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haldrup skrev (12 minutter siden):

De fleste kvinner ønsker også at det står sex på menyen. Det kan bare ikke være kun på menns premisser. 

Man må også handle inn og tilberede mat for at det står noe som helst på menyen. Å gå frem på riktig måte er derfor betydelig bedre enn å kreve privat buffé uten noe innsats for det. 

Kvinner ønsker sex, men vi kan ikke ignorere våre behov for å våge å ha det. Det ligger tusenvis av års evolusjon bak at vi er som vi er, og menn får MER sex om de forstår og tar hensyn til det, ikke mindre. 

Jeg vil påstå at de fleste kvinner er klar over menns interesse for sex, men er menn generelt klar nok over hva vi kvinner trenger for å komme dit? 

Endret av Trolltunge
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Trolltunge skrev (13 minutter siden):

Jeg vil påstå at de fleste kvinner er klar over menns interesse for sex, men er menn generelt klar nok over hva vi kvinner trenger for å komme dit? 

Hva trenger kvinner for å komme dit?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (13 minutter siden):

De fleste kvinner ønsker også at det står sex på menyen. Det kan bare ikke være kun på menns premisser. 

Det er ikke på mannens premiss.... at en kvinne anerkjenner hans behov for sex.... Om de velger å ikke gi sex...

Trolltunge skrev (14 minutter siden):

Menn og kvinner er i utgangspunktet ikke kompatible, det er derfor forhold er så tåpelig vanskelige å få til å fungere konsekvent...! 

Er en grunn til at man sier at "Kvinner er fra Venus og Menn er fra Mars".... Vi snakker ikke samme språket....

Nei jeg tror størstedelen av menn sliter med å forstå hva kvinner egentlig vil...! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hva trenger kvinner for å komme dit?

Trygghet, tillit og velvære. Uten disse tre tingene vil ikke kvinner våge å ha sex stort sett, uansett om vi er så kåte at vi holder på å bli sprø. 

Gode årsaker for at vi er slik også. Kvinner løper en risiko ved tilfeldig sex som menn stort sett ikke klarer å sette seg inn i. (Men likevel kan de lære seg å respektere dette, og forholde seg til at det er slik.)

Jeg kan forsåvidt forstå at det er vanskelig for menn vi har hatt forhold til i 10 år å innse at trygghet, tillit og velvære må være på plass da også, siden han gjennom ti år har bevist at han ikke er farlig (forhåpentligvis), men så sterkt er dette behovet i kvinner at det også gjelder i forhold. Usikker på mannen, guffen stemning og at en del ikke er så bra står derfor også til hinder for at kvinner får lyst i forhold. Ikke fordi vi er vanskelige med vilje, men fordi vi er skapt slik. 

At menn som er mer eller mindre ukjente for kvinner ikke forstår at dette må på plass før det blir sex er langt mer uforståelig for meg. Det burde være veldig logisk å forstå dette da.

Endret av Trolltunge
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haldrup skrev (3 minutter siden):

Det er ikke på mannens premiss.... at en kvinne anerkjenner hans behov for sex.... Om de velger å ikke gi sex...

Menn og kvinner er i utgangspunktet ikke kompatible, det er derfor forhold er så tåpelig vanskelige å få til å fungere konsekvent...! 

Er en grunn til at man sier at "Kvinner er fra Venus og Menn er fra Mars".... Vi snakker ikke samme språket....

Nei jeg tror størstedelen av menn sliter med å forstå hva kvinner egentlig vil...! 

Så spør da, istedenfor å påstå, klage og mene at vi et feilprodusert. 

Mange menn forstår dette godt nok. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Trygghet, tillit og velvære.

Hva skaper trygghet, tillit og velvære

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva skaper trygghet, tillit og velvære

Å vise at du er en mann hun kan føle trygghet, tillit og velvære ovenfor. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Å vise at du er en mann hun kan føle trygghet, tillit og velvære ovenfor. 

🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

🤷‍♂️

Jeg har gitt deg kodeordene, så resten må du jobbe med selv. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Jeg har gitt deg kodeordene, så resten må du jobbe med selv. 

Veldig vage greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Veldig vage greier.

Nei. Du vet hva trygghet er. Du vet hva tillit er. Du vet nok også hva velvære er. Å skape slikt ovenfor et annet menneske krever en del av deg, men dette er uansett grunnsteinen i gode relasjoner (uansett type), og det burde ikke være særlig vanskelig å skjønne hva som må til for å skape slikt. Du har helt sikkert følt på utrygghet vs trygghet gjennom livet, tillit vs skepsis, og velvære vs å føle ubehag, så du vet jo da også differansen mellom slikt, og hva som må på plass for å føle trygghet  tillit og velvære, og hva som skaper det motsatte. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Haldrup skrev (18 minutter siden):

Det er like trist hver gang en mann omtaler sex mellom kvinner og menn som at kvinner velger å "gi sex" eller ikke. Sex er ikke noe den ene parten gir som en potteplante til den andre. Og hele grunnlaget for at du ikke forstår hva kvinner vil er fordi du ikke anerkjenner kvinners seksualitet og behov for tilfredsstillelse.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannabanna skrev (Akkurat nå):

Det er like trist hver gang en mann omtaler sex mellom kvinner og menn som at kvinner velger å "gi sex" eller ikke. Sex er ikke noe den ene parten gir som en potteplante til den andre. Og hele grunnlaget for at du ikke forstår hva kvinner vil er fordi du ikke anerkjenner kvinners seksualitet og behov for tilfredsstillelse.

Akkurat. Forstår man dette har man godt grunnlag for å forstå resten også. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette skjer ikke om du dater menn på ditt nivå som er intr i deg. Men når kvinner konsekvent jakter menn som i realiteten kan få bedre damer så er det slik de andre behandles. 

Kvinner kan takke seg selv.

Anonymkode: 5a4ea...492

Ja, det at totalt ukjente finner veien til min innboks med uønskede tilnærminger, eller etter et "hei. Har du lyst til å bli kjent" sender et bilde av sin penis er selvfølgelig fordi de kan gjette at jeg egt vil ha en som er bedre og derfor behandler de meg sånn. 

😂

Det hjalp med en streng profil tekst. Men det skulle vært unødvendig å si at man ikke er gira på sånt. 

Anonymkode: 0bc34...368

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 time siden):

Dette stemmer ikke, det signifikant større variabiliteter i seksuell behov blant kvinner en blant, menn. Dette finnes det svært mye forskning på.
Eksterne faktorer samt hormonelle påvirkninger endrer kvinners interesse vesentlig mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...