Gå til innhold

Er det irriterende for single kvinner at menn er så sex fikserte?

AnonymBruker

Er det irriterende for single kvinner at menn er så sex fikserte?  

116 stemmer

1. 1. Er det irriterende for single kvinner at menn er så sex fikserte?

• Ja
      98
    • Nei
      18

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
anon01 skrev (4 timer siden):

Som en singel kvinne, så er det utrolig kjipt at alle menn i startfasen av å bli kjent går over på samtaleemnet "sex" "kuken min er så svær" "kåt jeg" ja.

Jeg liker sex og tenker selvsagt på sex store deler av døgnet selv - men synes det er hyggelig å bli kjent noe mer enn "Hei, hvordan går det, hvor gammel er du" før vi går over på sextalk. 

Dette skjer ikke om du dater menn på ditt nivå som er intr i deg. Men når kvinner konsekvent jakter menn som i realiteten kan få bedre damer så er det slik de andre behandles. 

Kvinner kan takke seg selv.

Anonymkode: 5a4ea...492

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette skjer ikke om du dater menn på ditt nivå som er intr i deg. Men når kvinner konsekvent jakter menn som i realiteten kan få bedre damer så er det slik de andre behandles. 

Ja, det er kvinnens feil at noen menn er på steinalder-nivå 😄 Utrolig hvor mye vi kvinner har skyld i altså, det er imponerende hvor teite vi er. 

Anonymkode: de076...e09

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

samme hersketeknikken igjen....  egentlig er ALLE menn sånn, det er bare en liten prosentandel som klarer å beherske seg...

Anonymkode: 3105d...632

Snakk om selvinnsikt! 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: e53fd...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

For ingen menn feilbedømmer egen attraktivitet og er interessert i forhold med absolutt en hver kvinne på eget nivå. Tror dere på dette selv? Eneste måten å garantere at random menn er interessert i forhold er bok tvert i mot å kun legge seg etter menn langt under eget nivå.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (44 minutter siden):

Det er vanlig for kvinner. Å tenke på sex flere ganger daglig 

Nei det er mye mer vanlig for menn.

Anonymkode: 7cc1d...b47

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei det er mye mer vanlig for menn.

Ikke å tenke på sex flere ganger daglig. Det er vanlig også for kvinner. Menn tenker riktig nok i snitt på sex flere ganger daglig enn kvinner, men flere ganger daglig er likevel normalt for begge kjønn. 5 ganger daglig og 20 ganger daglig er begge deler flere ganger daglig. 

Antall aseksuelle er relativt likt for begge kjønn. Ca 2%. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja, det er kvinnens feil at noen menn er på steinalder-nivå 😄 Utrolig hvor mye vi kvinner har skyld i altså, det er imponerende hvor teite vi er. 

Anonymkode: de076...e09

Hvis en mann oppfører seg på steinaldernivå mot seg så er det definitivt hans ansvar, muligens har du et slags medansvar for å velge ham ut eller ikke sette grenser, men helt andre menn har definitivt ikke noe ansvar for hva som skjer mellom dere.

Anonymkode: c9406...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Ikke å tenke på sex flere ganger daglig. Det er vanlig også for kvinner. Menn tenker riktig nok i snitt på sex flere ganger daglig enn kvinner, men flere ganger daglig er likevel normalt for begge kjønn. 5 ganger daglig og 20 ganger daglig er begge deler flere ganger daglig. 

Antall aseksuelle er relativt likt for begge kjønn. Ca 2%. 

Tull, snakk for deg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Akkurat det der avhenger veldig av hvilken type menn du driver og kontakter ;) 

Anonymkode: da72c...158

Dette er menn i alle aldre, utdanning, yrker, samfunnslag. Virker så hyggelige og oppegående i starten, så tar det ikke lang tid før de penser inn på sex. 

Anonymkode: 17b45...9a9

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Dette har jeg opplevd fra menn som er på såkalt mitt nivå, over og langt under. Ingen forskjell der. Og i alle aldre

Anonymkode: 17b45...9a9

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Tull, snakk for deg selv.

Trenger jeg ikke. Slikt er det undersøkelser på.

Jeg ligger nok nærmere snittet for menn. 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (41 minutter siden):

Trenger jeg ikke. Slikt er det undersøkelser på.

Jeg ligger nok nærmere snittet for menn. 😉

Er du klar over hvor mange nærmest aseksuelle damer det er her?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Er du klar over hvor mange nærmest aseksuelle damer det er her?

Nei selvfølgelig ikke, men jeg ville jo anta at det er rundt 2% også her. Er jo relativt mange brukere her. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Trolltunge skrev (7 minutter siden):

Nei selvfølgelig ikke, men jeg ville jo anta at det er rundt 2% også her. Er jo relativt mange brukere her. 

Damer flest tenker ikke på sex store deler av dagen, hver dag.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Damer flest tenker ikke på sex store deler av dagen, hver dag.

Det var det heller ikke snakk om. Det var snakk om å tenke på sex flere ganger daglig. Å tenke på kan være alt fra at tankene streifer innom noe seksuelt til å bruke store deler av dagen på slike tanker. 

Jeg tror heller ikke at de fleste (uansett kjønn) bruker store deler av dagen til å tenke på sex. Kanskje bortsett fra i tenårene. De fleste, uansett kjønn, har ikke anledning til å tenke på sex store deler av dagen. Da blir man for lite produktiv. Tankene kan likevel streife innom sex mange ganger daglig. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke et problem. «Menn» er ikke sexfikserte. En gruppe menn (og kvinner) som uansett er såpass dysfunksjonelle og lite kultiverte at de ikke kan tenkes være mennesker man ønsker sosialisere med er «sexfikserte». 

Jeg omgåes kun siviliserte mennesker - menn så vel som kvinner. Det er ingen differanse mellom siviliserte menn og siviliserte kvinner hva angår «fokus på sex».

Det er den store massen ukultiverte, utenkende mennesker som er problemet. Nei, jeg personlig dater ikke kvinner, så ukultiverte kvinner er ikke et problem rent sex-messing, men jeg dater heller ikke ukultiverte menn, så derfor er heller ikke de et problem.

Og det tar meg ikke «tid» å luke dem ut. Mennesker flest kler seg etter sin sosiale gruppering - man ser det på dem helt uten å ta seg bryet med å sjekke om de evner føre en samtale. Tanken om at de skal kunne «skjule seg» er helt absurd.

Anonymkode: d21e5...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Det var det heller ikke snakk om.

"Jeg liker sex og tenker selvsagt på sex store deler av døgnet selv"

Dette er det hun skrev.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Jeg liker sex og tenker selvsagt på sex store deler av døgnet selv"

Dette er det hun skrev.

Men du protesterer på at kvinner tenker på sex ofte. Hvilket er helt vanlig å gjøre. Kvinner er også skapt seksuelle. Aseksuelle er et avvik fra dette angående begge kjønn, og ganske likt hos negge kjønn. Nå husker jeg ikke nøyaktig tall, og gidder ikke søke opp, men begge kjønn tenker veldig mange ganger på sex hver dag. Overraskende mange ganger egentlig, til man begynner å registrere tankene mer aktivt, og fort finner at joda, det er rimelig mange ganger. Så blir det jo et spørsmål om hva man definerer som store deler av. 

Personlig tenker jeg på sex veldig mange ganger i løpet av et døgn, som altså ikke er uvanlig for kvinner heller, men ja jeg tror nok min mann tenker enda mer på det. Av og til blir jeg rykket ut av at jeg absolutt har hodet på noe annet enn sex, og tror han er like opptatt av det vi styrer med, men neida, han har registrert mange flotte kvinner som gikk forbi, eller tenkt på noe seksuelt. 😂 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dere kvinner blir frustrerte over våre (menns) tanker om sex, vi er kåte og sultne på mer.... hele jæ.... tiden😆

Om dere ikke har skjønt det ennå....  MENN VIL HA SEX...! 

Og om dere IKKE VIL HA SEX, da er fleste parten menn ikke interessert i å bli kjent med resten av dere, og det uansett hvor kule og fantastiske mennesker dere er...! 

Menn er enkle og tenker enkelt.... Få på plass de enkle tingene først, og nå da vi er fokusert på dere, da kan dere bruke magien deres på oss..... Men INGEN SEX = INGEN INTERESSE...! 

Er dessverre SÅ ENKELT for veldig mange menn derute... ;) 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Men du protesterer på at kvinner tenker på sex ofte. Hvilket er helt vanlig å gjøre. Kvinner er også skapt seksuelle. Aseksuelle er et avvik fra dette angående begge kjønn, og ganske likt hos negge kjønn. Nå husker jeg ikke nøyaktig tall, og gidder ikke søke opp, men begge kjønn tenker veldig mange ganger på sex hver dag. Overraskende mange ganger egentlig, til man begynner å registrere tankene mer aktivt, og fort finner at joda, det er rimelig mange ganger. Så blir det jo et spørsmål om hva man definerer som store deler av. 

Personlig tenker jeg på sex veldig mange ganger i løpet av et døgn, som altså ikke er uvanlig for kvinner heller, men ja jeg tror nok min mann tenker enda mer på det. Av og til blir jeg rykket ut av at jeg absolutt har hodet på noe annet enn sex, og tror han er like opptatt av det vi styrer med, men neida, han har registrert mange flotte kvinner som gikk forbi, eller tenkt på noe seksuelt. 😂 

Slutt. 85% av damer ville ikke svart de irriterer seg over at menn er for sex fikserte hvis de er nesten like sex fikserte selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...