Gå til innhold

Cellulitter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det eneste som har vist seg å kunne virke litt i en studie er tørrbørsting men det krever at det gjøres hver dag.  Jeg gidder ikke 

Anonymkode: 4a182...e01

Haha vet, dritkjedelig. 

Jeg har også hørt at foam rolling kan virke litt, det gjør jeg noe. Og trening selvsagt. Det tar ikke alt, men det utgjør en forskjell hos meg. 

Jeg har prøvd en del behandlinger mot cellulitter opp igjennom. 

En ting som hjelper noe men samtidig er dyrt i forhold til hvor kort det varer, er Eximia og lymfedrenasja og den type behandlinger. Da betaler man kanskje 1000-2000 gangen, skal ha kurer på sånn 10-14 ganger... selv får jeg veldig gode resultater av det faktisk, men det er dyrt og varer ikke lenge.. tror det beste er om man har så mye penger å blåse på det at man kan ha vedlikeholdsbehandlinger jevnt hele året.

Jeg har funnet noen som bare tar 400kr timen for lymfredrenasjone/LPG nå, og synes det også er veldig digg for å lindre muskelsårhet og bare bli lettere i bena (jeg trener en del), så jeg gjør det litt sånn pø om pø. Men vært blakk lenge så jeg holder det ikke helt i sjakk. Bryr meg ikke like mye lengre heller.

Jeg har prøvd Cellfina en gang, det fungerte bra. De går inn i huden og bare kutter av trådene som lager cellulitter. Men jeg fikk røde merker/arr etterpå som varte ALTFOR lenge. Jeg trodde jeg var merket for livet, men de er borte nå. Men var litt forbanna, heller cellulitter på rumpa enn røde prikker. 

Har sett litt på Endolift og onda coolwaves som etter min research ser bra ut, klinisk beviste. Nå er jeg ikke bekymret for cellulitter lengre egentlig, men nå begynner jo huden å bli slapp 😅 Alltid er det noe. Men da ser man på sånn 20 000 kr. SÅ viktig er det ikke.

Anonymkode: 9567e...2df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...