Ingast Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Jeg bygger nytt kjøkken og ønsker meg en stor plan- eller underlimt kjøkkenvask til 80 cm benkeskap. Noen som har erfaring med hvit / lys beige vask? F.eks fra Blanco eller Franke, ikke stål el keramisk vask. Må ikke være de merkene, men viktig at den er holdbar.
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Skrevet 3. mars Jeg har det, og i prinsippet så elsker jeg den! Men, den er ett lite mareritt å holde ren! De sa på butikken at det ikke skulle være noe problem, men den blir misfarget ganske raskt og den trenger at du skrubber den med såpe og kost hver dag. Så hvis du bruker vasken ofte så ville jeg nok kanskje vurdert hvor nøye du er på at den skal se «ny» ut lenge, og hvor glad du er i å holde ting rent og pent. Jeg planlegger å bytte ut min om ikke så altfor lenge:) Anonymkode: 8e5e1...591
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars Fungerer ikke hvis du vasker kjeler og stekepanner i vasken. Tomatsaus på hvit kompositt blir oransje Anonymkode: d6151...c68
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars Da vi skulle ha nytt kjøkken så var jeg på nyppet til å ta hvit vask men gikk for svart og det er jeg glad for. Har hvit på vaskerom og der passer den bedre enn på kjøkkenet. Anonymkode: e3838...e28 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Skrevet 3. mars Vi hadde i lys grå. Så ikke ut. Anonymkode: af354...bbb
Ingast Skrevet 3. mars Forfatter #6 Skrevet 3. mars Tusen takk! Veldig nyttige innspill! Det blir nok ikke hvit eller lys vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå