AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Jeg synes det er merkelig at ett voksent menneske skal føle at det er greit å bli forsørget av partneren. Her betaler samboer halvparten av alle utgifter og leie til meg. Hvordan fordeler dere andre økonomien? Anonymkode: a1677...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Vi helt felles økonomi, så alt går inn i en fellespott. Vi har ikke "dine" eller "mine" penger. Snylting har aldri vært et tema hos oss, for vi har alltid hatt samme syn på økonomi. Jeg tjener for øvrig mest, i tilfelle noen skulle lure på det. Endret 7 timer siden av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Vi flyttet sammen i min bolig for litt over et halvt år siden. Han betaler 5000kr i leie. Det er 4000 mindre enn han pleide å betale, og dekker omtrent alle mine utgifter relatert til boligen (har ikke gjeld). For min del hadde det vært helt absurd at han, en voksen mann, skulle bodd gratis. Ellers har vi en felles matkonto hvor vi setter inn 50/50 på (han spiser mer enn meg, jeg kjøper generelt dyrere varer - det går opp i opp). Vi har også en felles sparekonto til husholdning/fremtid/ferie hvor jeg setter inn 66% og han 33% - fordelt på lønnsbrøk. Jeg tjener ca dobbelt så mye som han. Vi har en avtale på at ved eventuelt brudd deles kontoen 50/50. Endret 4 timer siden av Nuttery Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Om det er et tema som engasjerer, så er det jo mange her som finner sin underholdning i å pøse på med innlegg om det. Og så er det trender over tid, Temu-perioen, for eksempel. Og "når pynter du til jul" som kommer hvert år, med mest mulig ekstreme meninger. Mange lar det være litt på dagsformen om man er team-pynter-november, eller team-pynter-lillejulaften. Anonymkode: b5738...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå