AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Er det noen med erfaring som kan si meg hvordan dette blir i praksis? Er det ikke vanskelig å få kastet sånne lette ting? det gjelder når barna går opp før bruden med ringene. Tenkte da de kunne blåse bobler, men det kan bli litt mye styr og stopp😅 så vil heller ha noen voksne på første rad til å gjøre dette. tenkte da at barna heller kunne kaste/strø roseblader eller fjær. Hva tenker dere som har sett dette, blir det bra? Barna er store nok til at det ikke burde bli noe problem, men med bobler føler jeg det alltid blir litt ekstra styr. De kunne i så fall evt hatt boblepistoler. Anonymkode: b3e21...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden (Jeg vet ikke. Men jeg gikk inn for å lese hvem i alle dager som lurer på hvordan kaste fjær og blader i søpla 😆) Anonymkode: 99277...d64 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har aldri sett noen bruke såpebobler ved inngangen, bare etter ekteskapsinngåelsen. Jeg har heller aldri noen gang sett at fjær har blitt kastet - er dette noe nytt, noe fra USA e.l? (jeg har vært i flere hundre bryllup da jeg har jobbet som bryllupsfotograf i mange år). Det er derimot ikke uvanlig med barn som går foran med små kurver og kaster roseblader, dersom barna er veeeldig små går de av og til sammen med en forlover slik at det ikke stopper helt opp. Anonymkode: 74b4b...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har aldri sett noen bruke såpebobler ved inngangen, bare etter ekteskapsinngåelsen. Jeg har heller aldri noen gang sett at fjær har blitt kastet - er dette noe nytt, noe fra USA e.l? (jeg har vært i flere hundre bryllup da jeg har jobbet som bryllupsfotograf i mange år). Det er derimot ikke uvanlig med barn som går foran med små kurver og kaster roseblader, dersom barna er veeeldig små går de av og til sammen med en forlover slik at det ikke stopper helt opp. Anonymkode: 74b4b...d1c Det er sikkert som alternativ til ris, tror du ikke? Før var det vanlig å kaste ukokte riskorn på brudeparet, men så ble det fokus på at det er farlig for fugler å spise. Anonymkode: e7f42...3a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Bruk for gudsskyld ikke såpebobler, med mindre du er sikker på at det er såpe som ikke lager flekker på klærne 🙈 Anonymkode: 4f4f1...381 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Hvem skal rydde opp? Anonymkode: e1f22...360 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Kast ris om dere på død og liv skal kaste noe. Det er en myte at fugler tar skade av det. Anonymkode: ff1f0...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Såpebobler? Det høres ut som masse søl og flekkete klær. Uansett så skjønner jeg ikke problemet. Hva har lette ting med noe å gjøre? Fjær og roseblader fyker rundt når kastes pga stor luftmotstand, ikke fordi de veier lite. Og jeg har aldri hørt om noen som kaster fjær. Men det er ikke noe problem for små barn å kaste roseblader, bare øv på at kaste litt ned mot gulvet, og ikke opp i luften så de får dem i fjeset. Anonymkode: ec3ec...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Foruten at såpebobler kan sette stygge merker på klær, så kan de viktigere sette stygge merker på interiør i kirken - og gjøre kirkegulvet glatt. Dropp såpebobler! Helt ærlig, Ts, så synes jeg det er langt mer høytid uten å ha slikt. Det ser fint ut på film, men i virkeligheten blir det ofte bare noe som tar fokuset bort fra det viktigste som skjer. Har dere barn, la dem gå foran med en liten bukett hver, det er mer enn sjarmerende nok, og langt mindre forstyrrende. Anonymkode: 42144...a0a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kast ris om dere på død og liv skal kaste noe. Det er en myte at fugler tar skade av det. Anonymkode: ff1f0...20f Brødsmuler. Anonymkode: e1f22...360 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Vielsen er utendørs, så kirken blir ikke flekkete, men kjolene kan kanskje det. Det blir vel noen i familien som må rydde opp:) Ang fjær var det bare en tanke da jeg er veldig glad i fjær. Har ikke sett det noe sted, men sikkert flere som har gjort det ett eller annet sted. jeg vil egt ikke få kastet masse greier på meg, spesielt ikke brødsmuler, men jeg tenker mest på at barna kan strø litt rundt seg mens de går bare:) Men skal vurdere å bare la de gå med blomster da, vil jo gjerne at ting skal være og se mest mulig ryddig ut. ts Anonymkode: b3e21...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Ikke kast ting ute som ikke naturlig hører hjemme der - uansett hvor gode intensjoner dere har om å rydde opp vil noe bli igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå