AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Eller er det bare det at den synes litt tidligere, men ikke nødvendigvis blir større til slutt? Anonymkode: 69c59...e95
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Skrevet 3. mars Den blir ikke større automatisk av at det er barn nr 2+. Størrelsen kommer mye an på mors kroppsfasong, hvordan babyen ligger, osv. Magen blir ofte synlig før fordi muskler og vev har vært tøyet før, og derfor lettere blir tøyet ved et nytt svangerskap. Anonymkode: c6dd7...334
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars Jeg fikk hverken tidligere eller større mage i svangerskap nummer to. Nå venter jeg nummer 3, og magen kommer visst like seint denne gangen Er i uke 22, ingen ordentlig kul ennå. Anonymkode: 424ed...48e
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars Ofte er man da svakere i de indre magemusklene. De fungerer som et indre korsett og får magen til å fremstp mindre hvis de er sterke Anonymkode: 3e78e...830
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Skrevet 3. mars Fikk ikke større mage med nummer to, men hun har ligget lavere enn storesøster på symfuse-fundusmålene og. Snart termin, så gjenstår å se om hun faktisk er mindre 😊 Fikk ikke mage tidligere denne gang, selv om det var kort tid siden forrige fødsel. Men samtidig hadde jeg flat mage før jeg ble gravid med nummer 1, det hadde jeg ikke da jeg ble gravid med nummer 2 🙈 Anonymkode: 9f862...a50
AnonymBruker Skrevet 3. mars #6 Skrevet 3. mars Min ble større. En vinterjakke jeg brukte med nr 1 passet ikke når jeg gikk med nr 2 (utgangspunkt vekt var samme). Anonymkode: d8370...437
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Skrevet 3. mars Er gravid med nr. 3 nå og har snart termin. Min mage har vært mindre for hvert barn og har først vært synlig rundt 6 mnd i alle svangerskapene. Anonymkode: 31bfe...b8b
AnonymBruker Skrevet 3. mars #8 Skrevet 3. mars Nei, det synes jeg ikke. Magen kom nok kanskje tidligere med nr 2, men var omtrent lik som i første svangerskap. Interessant nok så endte vekta på omtrent det samme som høygravid begge ganger, selv om "startvekta" var 7-8 kilo lavere med nr. 2. Anonymkode: a95bc...b21
Anononyma Skrevet 3. mars #9 Skrevet 3. mars (endret) Uke 21 nå og magen er foreløpig ikke større enn med første, synes ikke den kom tidligere heller. Føler meg (og får kommentarer på) både mindre og lettere enn jeg gjorde på samme tid med første - håper det fortsetter sånn Endret 3. mars av Anononyma
AnonymBruker Skrevet 3. mars #10 Skrevet 3. mars Magen kunne merkes tidligere, jeg merket godt livmoren over skambeinet flere uker tidligere enn med nr 1. Men den er ikke større Magestørrelse feks i uke 20 har vært nokså lik i begge svangerskap. Men som sagt kjente jeg det selv mye tidligere denne gangen Anonymkode: a0805...c9d
AnonymBruker Skrevet 3. mars #11 Skrevet 3. mars Jeg var gigantisk med nr 1, men er mindre nå med nr 2. Nr 2 er mindre (vært på vekstkontroll), og har også mindre fostervann. Men magen kom fortere. Anonymkode: e55f9...725
AnonymBruker Skrevet 3. mars #12 Skrevet 3. mars Min mage kom fortere og ble større i andre svangerskap. Her er bilde til sammenligning (tatt i uke 36 begge to, til venstre er jeg gravid med førstemann, til høyre gravid med andremann): Nå kan det se ut at andremann blir større enn første også da. Første var 2985 gram når han ble født 5 dager før termindato, men de påstår at nestemann blir rundt 3600. Det vil tiden vise, er i uke 38 nå 😅 Anonymkode: 38990...9c7
AnonymBruker Skrevet 3. mars #13 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mage kom fortere og ble større i andre svangerskap. Her er bilde til sammenligning (tatt i uke 36 begge to, til venstre er jeg gravid med førstemann, til høyre gravid med andremann): Nå kan det se ut at andremann blir større enn første også da. Første var 2985 gram når han ble født 5 dager før termindato, men de påstår at nestemann blir rundt 3600. Det vil tiden vise, er i uke 38 nå 😅 Anonymkode: 38990...9c7 3600 er helt normalt og gjennomsnittlig, ikke noe å bekymre seg for😊 Anonymkode: 69c59...e95
AnonymBruker Skrevet 3. mars #14 Skrevet 3. mars Fått større mage for hvert barn! Musklene er tøyd og gir raskere «etter». Fikk sent mage med nr 1 (var «syblig gravid» først u uke 30 ca… med nr 3 hadde jeg veldig tydelig gravidmage i uke 15/16… Alle 3 var store barn.. 4190,4280 og 4350. Anonymkode: ff949...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå