AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Del Skrevet 3. mars Jeg er frustrert, skilt kvinne på 46 som ønsker fast partner for sex og litt moro, men ikke ett forhold. Menn på min alder er totalt uinteressert i meg. Jeg er slank og veltrent så unge menn derimot fra 25-35 utviser en enorm interesse, og menn over 60. Det skal de ha da de unge, de kan snakke om følelsene sine slik at man kan få til ett casual sex forhold uten at noen ender opp såret...har hatt en en stund nå som er en nydelig gutt, men jeg skammer meg litt....føler meg som en gammel gris...og synes det er litt pinlig om noen kjente ser oss sammen....hvorfor er det sånn? Alle mine mannlige venner er veldig misunnelig og skulle ønske like unge damer var interessert i sex med dem....jeg skulle heller ønske at det fantes menn på egen alder som gadd ligge litt med meg🤣 problemet der er at de får ikke til uten binding, enten er det sipping hvis date 3 ikke er ett flyttelass eller de blir slemme for å unngå at man skal bli forelsket i dem, som om..... Så det jeg vel lurer på er hvordan skal damer i 40 åra finne sex venn på egen alder? Hva er trikset? Jeg er ikke interessert i gamle impotente menn over 60.... Anonymkode: 5ab34...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Del Skrevet 3. mars Skjønner ikke helt problemet her. Menn i alle aldre er interessert i casual sex. At du ikke har funnet noen i den aldersklassen du ønsker skyldes ikke noen lovmessighet - men mer hvilke menn du har valgt. PS: Du behøver ikke skamme deg over å ligge med unge menn - de er ikke ofre, og mennesker blir ikke griser i en bestemt alder. Hilsen mann 50. Anonymkode: 6d44a...927 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Skjønner ikke helt problemet her. Menn i alle aldre er interessert i casual sex. At du ikke har funnet noen i den aldersklassen du ønsker skyldes ikke noen lovmessighet - men mer hvilke menn du har valgt. PS: Du behøver ikke skamme deg over å ligge med unge menn - de er ikke ofre, og mennesker blir ikke griser i en bestemt alder. Hilsen mann 50. Anonymkode: 6d44a...927 Tror ikke han føler seg som ett offer😅 han har stått på lenge for det satt litt langt inne for meg🫣 er bare undrende til hvorfor jeg er så usynlig for menn på egen alder når jeg åpenbart holder meg greit da de unge mennene er så veldig interessert? Anonymkode: 5ab34...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Del Skrevet 3. mars Skjønner litt hva du mener. Typ tilfeldig sex var noe jeg holdt på med igjennom 20 årene. I dag er det helt uinteressant. Kanskje det plutselig blir interessant igjen når jeg passerer 60 😅 Mann 46 Anonymkode: d538b...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Del Skrevet 3. mars Samtykkende mennesker kan gjøre hva de vil. Menn på 40+ som ligger med kvinner 20+ derimot får så øra flagrer her. Anonymkode: a318f...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 3. mars #6 Del Skrevet 3. mars Hva i all verden skal du skamme deg for ? Nyt god sex med de unge mennene, det gjør jeg (strax 50). 25-35 er jo helt perfekt, jeg nyter og koser meg glugg ihjel. Livet er for kort til å skamme seg/engste seg unødig. Tiden går rasende fort, kos deg og nyt i nuet. Menn på vår alder kan ikke måle seg seksuelt, det vil du merke nå etter å ha prøvd sex med høypotente energiske "sexguder" 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Del Skrevet 3. mars bullehurk skrev (11 minutter siden): Hva i all verden skal du skamme deg for ? Nyt god sex med de unge mennene, det gjør jeg (strax 50). 25-35 er jo helt perfekt, jeg nyter og koser meg glugg ihjel. Livet er for kort til å skamme seg/engste seg unødig. Tiden går rasende fort, kos deg og nyt i nuet. Menn på vår alder kan ikke måle seg seksuelt, det vil du merke nå etter å ha prøvd sex med høypotente energiske "sexguder" 😁 ha ha, men jeg er ikke enig, jeg vil gjerne ha en sex partner på egen alder som jeg kan vise meg offentlig med , de har litt bedre tid enn disse ung guttene som joda kan ta runde etter runde, men det er så hardt og fort atte 🤣 Anonymkode: 5ab34...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #8 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er frustrert, skilt kvinne på 46 som ønsker fast partner for sex og litt moro, men ikke ett forhold. Menn på min alder er totalt uinteressert i meg. Jeg er slank og veltrent så unge menn derimot fra 25-35 utviser en enorm interesse, og menn over 60. Det skal de ha da de unge, de kan snakke om følelsene sine slik at man kan få til ett casual sex forhold uten at noen ender opp såret...har hatt en en stund nå som er en nydelig gutt, men jeg skammer meg litt....føler meg som en gammel gris...og synes det er litt pinlig om noen kjente ser oss sammen....hvorfor er det sånn? Alle mine mannlige venner er veldig misunnelig og skulle ønske like unge damer var interessert i sex med dem....jeg skulle heller ønske at det fantes menn på egen alder som gadd ligge litt med meg🤣 problemet der er at de får ikke til uten binding, enten er det sipping hvis date 3 ikke er ett flyttelass eller de blir slemme for å unngå at man skal bli forelsket i dem, som om..... Så det jeg vel lurer på er hvordan skal damer i 40 åra finne sex venn på egen alder? Hva er trikset? Jeg er ikke interessert i gamle impotente menn over 60.... Anonymkode: 5ab34...3f9 Du er en gammel gris. I tillegg så er det å ligge med folk uten følelser svært vanskelig. Du må trene lenge for å få det til, og mister sjelen din litt. Det er det ikke verdt for de fleste Skaff deg en dildo eller sexdukke. Anonymkode: aaabb...ffd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke han føler seg som ett offer😅 han har stått på lenge for det satt litt langt inne for meg🫣 er bare undrende til hvorfor jeg er så usynlig for menn på egen alder når jeg åpenbart holder meg greit da de unge mennene er så veldig interessert? Anonymkode: 5ab34...3f9 Fordi de ligger med hva som helst for å kunne skryte til kompisene. Anonymkode: aaabb...ffd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #10 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke han føler seg som ett offer😅 han har stått på lenge for det satt litt langt inne for meg🫣 er bare undrende til hvorfor jeg er så usynlig for menn på egen alder når jeg åpenbart holder meg greit da de unge mennene er så veldig interessert? Jeg tror neppe du er usynlig. Bare fortsett, så vil du få napp! 🥳 Anonymkode: 6d44a...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #11 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samtykkende mennesker kan gjøre hva de vil. Menn på 40+ som ligger med kvinner 20+ derimot får så øra flagrer her. Anonymkode: a318f...4f1 Det var vel rimelig selvmotsigende, eller er ikke 20 år gamle damer samtykke kompetente? Anonymkode: d088b...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #12 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi de ligger med hva som helst for å kunne skryte til kompisene. Anonymkode: aaabb...ffd De må trene seg på noen siden jevnaldrende er utilgjengelige. Anonymkode: d088b...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #13 Del Skrevet 3. mars bullehurk skrev (3 timer siden): Hva i all verden skal du skamme deg for ? Nyt god sex med de unge mennene, det gjør jeg (strax 50). 25-35 er jo helt perfekt, jeg nyter og koser meg glugg ihjel. Livet er for kort til å skamme seg/engste seg unødig. Tiden går rasende fort, kos deg og nyt i nuet. Menn på vår alder kan ikke måle seg seksuelt, det vil du merke nå etter å ha prøvd sex med høypotente energiske "sexguder" 😁 Hva er det som gjør de så spesielle? Anonymkode: 900de...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #14 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er frustrert, skilt kvinne på 46 som ønsker fast partner for sex og litt moro, men ikke ett forhold. Menn på min alder er totalt uinteressert i meg. Jeg er slank og veltrent så unge menn derimot fra 25-35 utviser en enorm interesse, og menn over 60. Det skal de ha da de unge, de kan snakke om følelsene sine slik at man kan få til ett casual sex forhold uten at noen ender opp såret...har hatt en en stund nå som er en nydelig gutt, men jeg skammer meg litt....føler meg som en gammel gris...og synes det er litt pinlig om noen kjente ser oss sammen....hvorfor er det sånn? Alle mine mannlige venner er veldig misunnelig og skulle ønske like unge damer var interessert i sex med dem....jeg skulle heller ønske at det fantes menn på egen alder som gadd ligge litt med meg🤣 problemet der er at de får ikke til uten binding, enten er det sipping hvis date 3 ikke er ett flyttelass eller de blir slemme for å unngå at man skal bli forelsket i dem, som om..... Så det jeg vel lurer på er hvordan skal damer i 40 åra finne sex venn på egen alder? Hva er trikset? Jeg er ikke interessert i gamle impotente menn over 60.... Anonymkode: 5ab34...3f9 merkelig. jeg er 49, hadde absolutt gjerne hatt en dame på din alder som pulevenninne. hvorfor ser noen dere sammen? går dere tur eller på kino sammen? en må skille her. knullevenner skal en ikke gjøre ting med uten å knulle, ev drikke vin hjemme før og etter sex. Anonymkode: 5c86b...a86 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 3. mars #15 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er det som gjør de så spesielle? Anonymkode: 900de...c8a Listen er lang, jeg vet ikke om jeg orker å ramse opp alt. Synes de er de beste elskerene totalt sett. Tenner og trigger meg på en helt annen måte, får sterkere og deiligere orgasmer. De gir meg et "magisk" sexliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #16 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (57 minutter siden): merkelig. jeg er 49, hadde absolutt gjerne hatt en dame på din alder som pulevenninne. hvorfor ser noen dere sammen? går dere tur eller på kino sammen? en må skille her. knullevenner skal en ikke gjøre ting med uten å knulle, ev drikke vin hjemme før og etter sex. Anonymkode: 5c86b...a86 Uenig, jeg vil gjerne gjøre noe hyggelig og være venner og ligge, men uten forpliktelse og måtte bo sammen og greier. Det beste er å ligge med en venn som heller ikke har noen nå, men som man ikke passer i forhold med Anonymkode: 5ab34...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #17 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du er en gammel gris. I tillegg så er det å ligge med folk uten følelser svært vanskelig. Du må trene lenge for å få det til, og mister sjelen din litt. Det er det ikke verdt for de fleste Skaff deg en dildo eller sexdukke. Anonymkode: aaabb...ffd Nei, er de over 30 synes jeg ikke det er gammel gris, det synes ikke jeg om menn på 40-50 som ligger med damer i 30 åra heller, det blir jo voldsomt strengt og lite utvalg om man må være født samme år liksom. Men det er jo noe med at jeg liker sex jeg da og det er alternativene jeg har, skulle ønske det fantes jevnaldrende opsjoner som sagt, men de vil ha kvinner i 20 maks 30 årene så jeg er usynlig for dem .... Anonymkode: 5ab34...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #18 Del Skrevet 3. mars bullehurk skrev (5 minutter siden): Listen er lang, jeg vet ikke om jeg orker å ramse opp alt. Synes de er de beste elskerene totalt sett. Tenner og trigger meg på en helt annen måte, får sterkere og deiligere orgasmer. De gir meg et "magisk" sexliv. Synes du det, jeg synes de er bedre elskere fordi de klarer å kommunisere så ingen ender opp såret, jeg synes menn på min egen alder er bedre sex, men de får ikke til casual greia uten drama fordi de ikke klarer å sette ord på følelsene sine....... Anonymkode: 5ab34...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 3. mars #19 Del Skrevet 3. mars Du høres ut som ei deilig dame TS Hvor bor du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #20 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Uenig, jeg vil gjerne gjøre noe hyggelig og være venner og ligge, men uten forpliktelse og måtte bo sammen og greier. Det beste er å ligge med en venn som heller ikke har noen nå, men som man ikke passer i forhold med Anonymkode: 5ab34...3f9 ok, litt annen innstilling Anonymkode: 5c86b...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå