Gå til innhold

Gravid eller ikke tro?

Anbefalte innlegg

Det er 4 dager til mens skal komme, og jeg føler meg så gravid.. kvalm, vonde pupper, stiklinger i magen og trøtt.. sånn har jeg vært i 5 dager alt, tatt en sånn early preg test fra babyplan men den var negativ. Flere som har opplevd at de er negativ, men vanlig test på test dagen er positiv!? 
håper så inderlig 😩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peran skrev (34 minutter siden):

Det er 4 dager til mens skal komme, og jeg føler meg så gravid.. kvalm, vonde pupper, stiklinger i magen og trøtt.. sånn har jeg vært i 5 dager alt, tatt en sånn early preg test fra babyplan men den var negativ. Flere som har opplevd at de er negativ, men vanlig test på test dagen er positiv!? 
håper så inderlig 😩

Så ogsi om dette hadde vært symptomer på graviditet ville du fått positive test. Også symptomer på mensen. Men det er forsatt 4 dager til. Vent til da og ta ny test 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

4 dager før forventet mens er litt tidlig. Ville ventet med å teste.

Når det er sagt, er slike "symptomer" så tidlig når man håper man er gravid som regel innbilning. Man får vanligvis ikke noe særlig symptomer før uke 5-6 i svangerskapet.

Anonymkode: 6845d...746

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hatt det både før svangerskap og mensen så vanskelig å si. Eneste forskjellen jeg merker er om puppene er tunge. Er de tunge er jeg gravid, er de kun hovne og ikke tyngde så er det mensen. Merkelig men stemt hver gang. 

Anonymkode: fa056...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vanskelig å si. Jeg har hatt alle symptomer på graviditet både før mensen (nesten hver måned), og når jeg faktisk har vært gravid. Nå er jeg gravid i uke 6, og har ikke hatt noen symptomer før nå de siste dagene. Så det er liksom ingen regel 🤷🏼‍♀️ 

Vent til IKM og ta en ny test du☺️lykke til!

Anonymkode: 21b46...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilken DPO er du på? :)

Anonymkode: c4991...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilken DPO er du på? :)

Anonymkode: c4991...c5b

Mensen kom, 2 dager før den skulle også! Men jeg tror det kan ha vært noe som streifet, da det kom mye blod og klumper i dag. 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...