AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Del Skrevet 3. mars Jeg bestilte en pakke til verdi av flere hundre kroner. Den ble levert på dørmatten, men har blitt stjålet. Har man nie rettigheter her? Anonymkode: 71163...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. mars #2 Del Skrevet 3. mars Ingen rettigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3. mars #3 Del Skrevet 3. mars ….blir stjålet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Del Skrevet 3. mars Vet du at den lå på dørmatta? Her synes jeg det er mye slurv. Meldinger om at pakken er levert, men så er den ikke der. Vi har overvåkingskamera i innkjørselen, så vi ser jo at det ikke har vært noen med pakke. Ene gangen dukket pakken opp hjemme hos avsender etter tre uker - selv om den var meldt levert hos oss. Har fått erstattet når det har skjedd, du må melde det inn til tranportselskapet. Anonymkode: dcdc8...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet du at den lå på dørmatta? Her synes jeg det er mye slurv. Meldinger om at pakken er levert, men så er den ikke der. Vi har overvåkingskamera i innkjørselen, så vi ser jo at det ikke har vært noen med pakke. Ene gangen dukket pakken opp hjemme hos avsender etter tre uker - selv om den var meldt levert hos oss. Har fått erstattet når det har skjedd, du må melde det inn til tranportselskapet. Anonymkode: dcdc8...6b9 Bring har visst bevis i form av bilde, som de ikke kan dele med meg. Problemet var at jeg er vant til å få SMS varsel når pakker leveres. Denne kom med posten og bring, de påstår at push varsel ble sendt fra appen. Har ikke registrert noe varsel. Mulig jeg ikke har tillatt push varsler. Pakken ble levert og nå er forsvunnet. Det var mye penger for meg. Anonymkode: 71163...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #6 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vet du at den lå på dørmatta? Her synes jeg det er mye slurv. Meldinger om at pakken er levert, men så er den ikke der. Vi har overvåkingskamera i innkjørselen, så vi ser jo at det ikke har vært noen med pakke. Ene gangen dukket pakken opp hjemme hos avsender etter tre uker - selv om den var meldt levert hos oss. Har fått erstattet når det har skjedd, du må melde det inn til tranportselskapet. Anonymkode: dcdc8...6b9 Bring tar visst ingen ansvar her.. bare beskylder meg for å ikke ha fulgt med på push varsler. Har bevis etc. Anonymkode: 71163...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Del Skrevet 3. mars Levering på dørmatte er noe naivt i 2025. Anonymkode: 8d75b...475 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #8 Del Skrevet 3. mars Ta kontakt med butikken du har kjøpt fra. Det er de som evt må rette kravet mot Posten/Bring. Anonymkode: 35581...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #9 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ta kontakt med butikken du har kjøpt fra. Det er de som evt må rette kravet mot Posten/Bring. Anonymkode: 35581...08c Hvordan kan Bring ha bevis? Det hjelper ikke dem at budet har tatt bilde av pakken utenfor døra hvis vedk. etterpå har tatt det med seg. Anonymkode: 7ecdb...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #10 Del Skrevet 4. mars Her avhenger det om du har bestilt varen/e fra privatperson eller bedrift? Anonymkode: c57c3...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #11 Del Skrevet 4. mars De må dele bevis på at den er levert med deg. Anonymkode: e4ead...d9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå