exictence Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Jeg har fått bekreftet av Telenor at min fiber/bredbånd er sagt opp. Det virker enda, men det gjør det sikkert i 1 mnd fremover, siden det er en mnd oppsigelsestid. Men fremdeles står det på Min side i Telenor at jeg har det abonnementet. Betyr dette at de ikke har sagt det opp allikevel? Endret 13 timer siden av exictence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden det står forde at abonnementet ennå er aktivt frem til oppsigelse tiden/betalings perioden er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 10 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 10 timer siden Nå ble det avsluttet. Det virker ikke lenger. Jeg har det ikke lenger. Likevel står det på Mine sider at jeg har det. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden exictence skrev (45 minutter siden): Nå ble det avsluttet. Det virker ikke lenger. Jeg har det ikke lenger. Likevel står det på Mine sider at jeg har det. Hvorfor? Hvordan skal vi vite det? Spør Telenor. Anonymkode: a0178...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 9 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan skal vi vite det? Spør Telenor. Anonymkode: a0178...4a1 Du hr rett. Men kanskje noen hadde erfaring med akkurat det på telenor? Jeg har snakket med dem så mange ganger nå med noe annet feilopplysnng jeg hadde fått, og er nå lei av å ringe dem. Men hvis jeg fortsetter å få regning uten å hå det, skal jeg selvsagt kontakte dem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Vær litt tolmodig. Noen ganger tar det tid før alle datasystemer er oppdatert og synkronisert. Gi det et par dager, og sjekk på nytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå