Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store barn fra før. Skulle ønske jeg kunne ta abort uten å fortelle eller at det ble spontanabort..  dette er så vansklig.

Anonymkode: dcc69...0c2

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

din kropp, ditt valg. 

Anonymkode: b5dd9...e5c

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet

Om du ikke vil beholde..tar du abort. Hvorfor skal du gå gravid og ta vare på dette barnet når du ikke vil. 

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor du beholder når du ikke vil...

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Din kropp, du bestemmer.

Han kan ønske seg barn alt han vil. Det er ganske stor forskjell på å få levert en ferdig baby som noen andre gir mat til, enn å gå gravid og føde, med alle helseutfordringer det kan medføre, ha vondt etter fødsel og bruke ett år på å gi babyen mat fra egen kropp. Når første året har gått er arbeidsfordelingen fastsatt og mor fortsetter å ta mest ansvar, spesielt for de kjedelige oppgavene som følger med.

Det er ditt valg, jeg ville ikke gjort det. Spesielt fordi du får mindre tid, energi og økonomi til å dele med barna du allerede har.

Anonymkode: 24379...639

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta aborten du. Du skal gå gjennom et svangerskap for å tekkes en mann! 

Anonymkode: 2821c...c4e

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor mange det er som mener at en far skal ha like mye å si så er det til slutt DITT valg, det er din kropp som skal gjennom det ene eller det andre. Slår han opp fordi du tar abort så er det kanskje like greit, for da sier det litt om hvordan det hadde blitt ved større konflikter når barnet er her også. 

Anonymkode: c7d91...f12

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var du ikke mer forsiktig med prevensjon, når du ikke ønsker deg barn?

Anonymkode: 697d2...720

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke ts, men jeg ble gravid med spiral. Man kan være så forsiktig man vil, men noen ganger svikter det. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har spiral. Jeg er gravid med spiral så jeg kunne faktisk ikke vært mer forsiktig. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har spiral. Jeg er gravid med spiral så jeg kunne faktisk ikke vært mer forsiktig. 

Nå kommer det sikkert et svar om at man selvfølgelig skal bruke kondom i tillegg 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nå kommer det sikkert et svar om at man selvfølgelig skal bruke kondom i tillegg 

Eller å avstå fra sex 🤷🏼‍♀️😅

Anonymkode: e05cc...127

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Til syvende og sist er det ditt valg. Det er din kropp. Du er ingen inkubator.  

Anonymkode: adb72...76c

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Klart du bør ta abort når du er i et forhold hvor du ikke tør å velge det et vil. 

Ikke umulig å gjøre dette i skjul heller. Men hvis det er nødvendig har du virkelig problemer i forholdet 

Anonymkode: e55c0...0e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er uenig. Du bør tenke deg godt om før du presser igjennom en abort. Du bør ha svært gode grunner. Ikke bare at det ikke "passer".

Anonymkode: fb467...c92

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har egne barn, men unner ikke faren barn?

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har egne barn, men unner ikke faren barn?

Barna mine er 16 og 11 så å starte på nytt er ikke enkelt. Dette kommet til å være et risikosvangerskap i tillegg til spiralen. Unner faren barn om det er hva han ønsker men det er ingen selvfølge at jeg skal gi han et.

• Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har store barn fra før. Skulle ønske jeg kunne ta abort uten å fortelle eller at det ble spontanabort..  dette er så vansklig.

Det er du som er gravid da har du vetorett her. Han kan ikke tvinge deg til å gjennomføre svangerskapet. Du risikerer at han blir såret og sint og går fra deg men jeg tenker det er du som må igjennom verste støyten og han burde respektere det selv om det er sårt for han.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er uenig. Du bør tenke deg godt om før du presser igjennom en abort. Du bør ha svært gode grunner. Ikke bare at det ikke "passer".

Jeg har store barn. Min helse tåler dårlig graviditet og jeg er ufør. Så vil jeg ikke. Alt i meg roper at dette er feil. Økonomisk og alle resurser er fordelt tynt allerede for min del. For å være helt ærlig vet jeg ikke om forholdet tåler dette uansett hva jeg velger så jeg føler jeg må forbrede meg på å bli alenemor igjen.

• Liker 4
  • Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har store barn. Min helse tåler dårlig graviditet og jeg er ufør. Så vil jeg ikke. Alt i meg roper at dette er feil. Økonomisk og alle resurser er fordelt tynt allerede for min del. For å være helt ærlig vet jeg ikke om forholdet tåler dette uansett hva jeg velger så jeg føler jeg må forbrede meg på å bli alenemor igjen.

Du skriver jo her det du må...ta abort 

Hvorfor tviler du heltatt? Du har ikke penger og ikke helse... hvorfor btunge en baby inn i dette.

Og så tar du ikke abort..dette går utover deg og din helse... kanskje mannen min inn synes det var så gøy med baby alikevel...så blir du sittende med baby 100 prosent..med en helse som ikke er god.

Du har jo ikke noen gode argumenter for å beholde.

Ring legen og få abort.

Du har 2 barn som trenger en mamma med den helsen du har... Ikke en mor som ikke vil ha en til og risikere sitt liv og helse..for hunnen vil ha...

Kjøp valp...

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (2 minutter siden):

Du skriver jo her det du må...ta abort 

Hvorfor tviler du heltatt? Du har ikke penger og ikke helse... hvorfor btunge en baby inn i dette.

Og så tar du ikke abort..dette går utover deg og din helse... kanskje mannen min inn synes det var så gøy med baby alikevel...så blir du sittende med baby 100 prosent..med en helse som ikke er god.

Du har jo ikke noen gode argumenter for å beholde.

Ring legen og få abort.

Du har 2 barn som trenger en mamma med den helsen du har... Ikke en mor som ikke vil ha en til og risikere sitt liv og helse..for hunnen vil ha...

Kjøp valp...

Hans løsning er å flytte sammen og da kan han hjelpe til både økonomisk og i hverdagen. Altså jeg vet abort er eneste løsningen men føles helt jævlig og skulle ønske jeg kunne slippe å ta valget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...