AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Det males på arbeidsplassen min og jeg sliter skikkelig med hodepine og kvalme pga lukten. Det er et stort lokale på flere hundre kvadratmeter og med flere meter til taket og mange "båser/mindre rom" i det store rommet. Alt skal males. Det skulle være flere malere her, men de sliter med sykdom, så det er kun en som holder på, så derfor tar dette ekstremt mye lengre tid enn først forespeilet. Jeg vil anta det går enda tre uker før han er ferdig. Jeg er rett og slett uvel hele tiden. Sjefen nærmest ler meg opp i trynet og kaller meg overfølsom, for det skal være luktfri og allergivennlig maling. Jeg kjenner lukten og jeg faker ikke hodepine, kvalme og rennende nese. Det er ikke så gode luftemuligheter her og det er også kuldegrader. Jeg føler meg dårlig og hadde mest lyst til å grine da jeg kom inn døra på jobb i dag og kjente lukta og hodepinen starte umiddelbart. Hva gjør jeg? Anonymkode: 74356...386 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Du tar på deg godt med klær, setter deg nær et vindu og åpner det! Mens du jobber kan du heller sende en tanke til den stakkars maleren som står midt oppi det Anonymkode: 52dd4...54f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Du kontakter HR eller verneombud. Og så sykemelder du deg om du ikke får bytte til hjemmekontor i ukene som kommer! Mulig det ikke er skadelig, men det kan være ubehagelig for deg. Det er jo masse kjemikalier i maling selv om den er «snill». Anonymkode: 45b10...a4c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Allergivennlig maling er det verste. Anonymkode: 516dc...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tar på deg godt med klær, setter deg nær et vindu og åpner det! Mens du jobber kan du heller sende en tanke til den stakkars maleren som står midt oppi det Anonymkode: 52dd4...54f Nei. Det er ikke et eneste vindu som kan åpnes, kun ventilasjonsanlegg og dør. Anonymkode: 74356...386 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Jag hadde tatt en tur til legen og spurt etter sykemelding. For du blir faktisk syk og det er bare for en begrenset periode. Du har jo varslet jobben som bare lo og ikke en gang forsøkte å tilrettelegge Anonymkode: 05972...3c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Det her hørtes jo knapt lovlig ut. Maling i arbeidstid i samme rom som dere oppholder dere i? All maling lukter og krever utlufting. Anonymkode: 46f58...a53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden mulighet for hjemmekontor? ellers sykemelde du deg ja om ikke sjefen er villig til å sette inn tiltak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå