AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Jeg har nettopp kommet ut av et langvarig forhold. Det er to uker siden vi fortalte det til barna men vi har jo vært ferdige mye lengre en det. Jeg har lyst til å laste ned Tinder bare for å se hva det dreier seg om. Er ikke klar for å date men hadde vært hyggelig å pratet med noen og fått tankene over på andre ting. Er det for tidlig? Jeg er litt redd for at han skal se det og tørne helt. Anonymkode: 82ba0...fbc 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #2 Skrevet 3. mars Det er bare du som kan bestemme det. Helt ok å se hva som er der ute. Men man blir fort litt hekta på disse appene. Men vær grei og ikke driver og narre folk. Ikke gi inntrykk av at du er klar for dating hvis du ikke er det. Kjedelig å kaste bort tid på damer som uansett ikke har tenkt å date eller være seriøse. Anonymkode: d4998...97e 3 2
Ulvings Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har nettopp kommet ut av et langvarig forhold. Det er to uker siden vi fortalte det til barna men vi har jo vært ferdige mye lengre en det. Jeg har lyst til å laste ned Tinder bare for å se hva det dreier seg om. Er ikke klar for å date men hadde vært hyggelig å pratet med noen og fått tankene over på andre ting. Er det for tidlig? Jeg er litt redd for at han skal se det og tørne helt. Anonymkode: 82ba0...fbc Jeg ventet med det til vi flyttet fra hverandre. Vi ble enige om det, av respekt for hverandre men også barna som stod i sin livs største krise. Endret 3. mars av Ulvings 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars Så du skal kaste bort tiden til folk på datingappene? Anonymkode: 8eb15...6b9 5 2
Sparkling_Pink Skrevet 3. mars #5 Skrevet 3. mars Tinder er etter andres beskrivelser et sted du bør ta i bruk når livet har stabilisert seg såpass at du er klar til å sortere ut alle idiotene. 2 3
norw Skrevet 3. mars #6 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du skal kaste bort tiden til folk på datingappene? Anonymkode: 8eb15...6b9 Dette. Vet ikke folk hva Tinder er? Man er der for forhold/dating og/eller sex, man kaster ikke bort tiden til intetanende. Da må du isåfall være veldig tydelig på at du bare vil skrive litt. 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Skrevet 3. mars Hadde ikke orka å skrive med noen som bare "vil se" eller "prate litt". Men hvis du er tydelig på det, så får jo folk bare bestemme selv. Noen skriver jo "usikker på hva jeg er ute etter her inne" osv. Anonymkode: 844b9...e50 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Skrevet 3. mars Det er aldri innafor å laste ned tinder, med mindre du bare er ute etter sex. Vist ikke kaster du bort tida til alle andre der inne. Det er lenge siden tinder var en datingapp. Det gikk veldig fort over til å bli en app for tilfeldige møter. Anonymkode: d6395...5bf
AnonymBruker Skrevet 3. mars #10 Skrevet 3. mars Ikke gjør det før du er klar for date. Vet ikke om det er sånn enda, men det var slik at nye profiler får en del boost av algoritmen og at du får freemium varianten. Dermed «kaster» du bort oppstartsboosten på å titte litt. Alternativet er å slette profilen og komme tilbake senere. Anonymkode: 3d6dc...091 1
Mardina Skrevet 4. mars #11 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har nettopp kommet ut av et langvarig forhold. Det er to uker siden vi fortalte det til barna men vi har jo vært ferdige mye lengre en det. Jeg har lyst til å laste ned Tinder bare for å se hva det dreier seg om. Er ikke klar for å date men hadde vært hyggelig å pratet med noen og fått tankene over på andre ting. Er det for tidlig? Jeg er litt redd for at han skal se det og tørne helt. Anonymkode: 82ba0...fbc Jeg lastet ned dating app bare ett par uker etter at eksen flyttet ut. Så ikke problemet med det, da vi var ferdig med hverandre en stund før han faktisk flyttet. Jeg ville gjøre noe med ensomheten og bli kjent med nye folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå