Gå til innhold

Skal man bare gå med på sex så er mannen fornøyd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Grattis med å snu tråden rundt til nok en stakkars mann får ikke sex enda han oppfører seg seg som attpåklatten. Og det klarte du på tross av å ha en fyr som er stikk motsatt 😂

Her er det en som IKKE bidrar, er sur og tverr/stille gjennom dagene for så å stå klar på pikken i hånda når hun er utslitt.

På hvilken måte er det likt din nye type? 

Siden vi deler lite relevant informasjon, kjenner jeg en fyr som jobber i dyreparken. 

Anonymkode: 5bfaa...3d9

Vi vet ingenting om ts sin mann. 

Uansett hva motivasjonen til ts er for å skrive tråden eller ikke ønske sex med han så burde hun gå fra han. 

Å leve i et forhold der hun får han til å føle seg avvist og motbydelig er ikke bra for noen av de.

Svaret mitt var for å vise at valgene våre og hvordan vi behandler andre får store ringvirkninger.

Anonymkode: 9ed99...7a2

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som et klassisk eksempel  på en lat mann som overlater  alt til en sliten kone, når dagen er omme står han klar med redskapen og surver til seg sex , konen ikke har energi til. På samme vis som barna maser om brus, mat, tv etc. Åååå såååå sexy, not. 

Når jeg hører menn som klager på jeg får så lite jeg, tenker jeg ikke rart det så lat som du er , å tror verden går rundt om de bare har kommet seg på jobb. 

Har tatt en spm runde på de. Hvem lager mat, hvem vasker klær, hvem vasker gulv etc. Også kommer svaret jammen jeg klipper gress, og bytter dekk. Jaaa, men gresset klippes en gang i uka og dekkene byttes to ganger i året om man ikke har helårsdekk. 

Så skjønner  deg godt  jeg at du ikke har så lyst,  og at lyst drepes av barnesutring på voksne menn.

Anonymkode: 6ace1...74a

Dette!

Det hele er så avtennde at jeg kjenner jeg blir irritert bare av å lese hoveidinnlegget. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Grattis med å snu tråden rundt

Anonymkode: 5bfaa...3d9

Dette er ikke en tråd om deg og dine problemer. Kan ikke du ta hatet ditt med deg et annet sted?

Anonymkode: 249ae...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvordan klarte du å ha sex med han i utgangspunktet? Om dere har barn så har dere jo hatt et sexliv i starten? Prøv å finne tilbake til hva som tiltrakk deg den gangen? Hva har skjedd etter det som har gitt deg denne avsmaken? Er det noe dere kan snakke om? Noe han kan endre tilbake til det du en gang falt for…? 

Anonymkode: 10a72...4e6

Jeg tenker at det som har skjedd er at ts gjør alt hjemme og er overstimulert allerede av masete barn. Er slik jeg tolker det utfra hi iallefall

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Et forhold uten sex, eller et forhold hvor en av partene synes den andre er motbydelig er å kaste bort tiden til begge parter. Hva med å la han gå så han kanskje kan finne noen som ikke synes han er motbydelig?

Å herregud les hi. Hun finner han ikke motbydelig. Hun skriver rett ut at han ellers utenom viser null interesse for henne. Hvor skal lysten hennes komme fra da når hun ikke føler at mannen bryr seg om henne?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En kjappis er verd det for å slippe en gretten mann.

Anonymkode: 6e56a...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi vet ingenting om ts sin mann. 

Uansett hva motivasjonen til ts er for å skrive tråden eller ikke ønske sex med han så burde hun gå fra han. 

Å leve i et forhold der hun får han til å føle seg avvist og motbydelig er ikke bra for noen av de.

Svaret mitt var for å vise at valgene våre og hvordan vi behandler andre får store ringvirkninger.

Anonymkode: 9ed99...7a2

Jeg leser det slik at hun ikke ønsker sex fordi han får HENNE til å føle seg avvist jeg men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min eksmann var i mye bedre humør flere dager etter sex. Det var mentalt tiltak for meg, litt dørstokkmila, men det var jo faktisk ikke verre enn å spre beina og la ham pumpe seg tom på to minutter. Noen ganger ville han ligge daglig, andre ganger gikk det noen dager. Husfreden bevart, men jeg endte forholdet etter femten år med dette tullet. Vi hadde noen gode år sammen før dette (sammen i 22 til sammen). Vi har barn sammen, så jeg klarte ikke ta mot for meg før barna flytta hjemmefra. Nå har jeg ny mann, og jeg gikk fra null sexlyst til å faktisk elske å ha sex, og mannen og jeg har lik sexlyst. Vi er sexkompatible, og det er mye bedre. Det er opp til deg å finne ut hvordan du vil leve. 

Anonymkode: 0d6fc...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (4 minutter siden):

Å herregud les hi. Hun finner han ikke motbydelig.

«jeg synes det er ekkelt og kleint og ønsker han skal bli fort ferdig likso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

«jeg synes det er ekkelt og kleint og ønsker han skal bli fort ferdig likso

Hun sier ikke at hun syns HAN er ekkel og klein. Det er vel heller situasjonen

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er ikke bare menn som sutrer og klager. Eller som ikke bidrar. 

Anonymkode: 48c6f...918

Sa jeg noe om det? Jeg svarer ts på sitt problem.  Ikke alle andre problem 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, her er jo et kroneksempel igjen på kvinner som tror de egentlig fortjener en bedre mann enn de kan få, også klarer hun ikke akseptere at dette er det hun har. At man ikke har evne til å fysisk tenne på menn som er som seg selv er et problem med DEG, ikke med han. 

Anonymkode: 470bf...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (16 minutter siden):

Hun sier ikke at hun syns HAN er ekkel og klein. Det er vel heller situasjonen

Et forhold hvor en av partene synes at sex med den andre er ekkelt og kleint er et forhold som bør avsluttes for begges beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

En kjappis er verd det for å slippe en gretten mann.

Anonymkode: 6e56a...d3e

De fleste av oss i langvarige forhold gjør jo dette stadig vekk og skjønner at lange romatiske aftner utgår når man har familen A/S å drifte. Sex i seg selv er liksom ikke akkurat "hellig" for oss. 

MEN, for å kunne snu rompa til (bokstavlig talt) å være raus, selvom man ligger å tenker på klesvasken krever at forholdet er bra og man føler seg respektert og "sett" ellers. 

Å "gi" av seg selv hele dagen , uten noen form av anerkjennelse eller støtte og likeverdig partner (IKKE "hjelp" eller "barnepass". Ordentlige fedre tar sin del og PASSER ikke sine egne barn), er ikke noe otimalt utgangspunkt for å være raus når det kommer til sex. 

Det fører bare til forakt, og tro meg; forakt er GIFT i et forhold. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel, her er jo et kroneksempel igjen på kvinner som tror de egentlig fortjener en bedre mann enn de kan få, også klarer hun ikke akseptere at dette er det hun har. At man ikke har evne til å fysisk tenne på menn som er som seg selv er et problem med DEG, ikke med han. 

Anonymkode: 470bf...ab0

Hva som er DEG og hva som er HAN er vel på en måte uinteressant. En relasjon er OSS - eller bør være det. Når tenningen uteblir så er antagelig forholdet over og løsningen er å gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Perle skrev (2 minutter siden):

Å "gi" av seg selv hele dagen , uten noen form av anerkjennelse eller støtte og likeverdig partner (IKKE "hjelp" eller "barnepass". Ordentlige fedre tar sin del og PASSER ikke sine egne barn), er ikke noe otimalt utgangspunkt for å være raus når det kommer til sex. 

Det fører bare til forakt, og tro meg; forakt er GIFT i et forhold. 

Jeg er enig i at man bør bidra til familien A/S etter evne og/eller behov. Det blir dog veldig fort ordkløyveri rundt «pass» og «hjelp». Dama kunne passe barna, jeg kunne passe barna. Ordet «passe» betyr ikke at det er den andre parten som har hovedansvaret.

Om så er at jeg har hovedansvaret for å lage mat og hun hovedansvaret for å vaske klær så blir ikke jeg krenket av at hun «hjelper meg» å skrelle potet, og hun blir ikke krenket av at jeg «hjelper henne» å henge opp en klesvask.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva som er DEG og hva som er HAN er vel på en måte uinteressant. En relasjon er OSS - eller bør være det. Når tenningen uteblir så er antagelig forholdet over og løsningen er å gå videre.

Det er vel oss som ikke eksisterer  i slike forhold.  Der mannen soser med det han vil , sitter igje med et overskudd kona ikke har, og forventerå bli møtt med samme energi.  Når dagen er omme. 

Når menn ikke deltar i daglige gjøremål , fordi det  er så slitsomt og masete. Hvorfor da forvente at konen skal gjøre alt det alene å tro at man klarer  tenke på noe annet enn  å stupe i seng for å få sove. 

Slike menn er krevende  og late. Og når de sutrer i tillegg,  så er det svært krevende  å finne lyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er enig i at man bør bidra til familien A/S etter evne og/eller behov. Det blir dog veldig fort ordkløyveri rundt «pass» og «hjelp». Dama kunne passe barna, jeg kunne passe barna. Ordet «passe» betyr ikke at det er den andre parten som har hovedansvaret.

Om så er at jeg har hovedansvaret for å lage mat og hun hovedansvaret for å vaske klær så blir ikke jeg krenket av at hun «hjelper meg» å skrelle potet, og hun blir ikke krenket av at jeg «hjelper henne» å henge opp en klesvask.

Nå er det du som "som spikker fliser" og kløyver ord.

Mitt enste poeng, var at man ikke har spesielt lyst til å "Gi" sex ( *grøss*), til noen, hvis tar en for gitt og til nød hjelper til hvis de blir tilsnakket. 

Altså man er alene om alt, organiserer alt, får NULL anerkjennelse og når dagen er over, så kommer det f*** i meg ENDA mer krav om å grafse og tafse og bruke deg!

Det er infatil oppførsel og respektløst! Nedverdigene, avtennde og det DREPER absolutt ALL kjælighet og velvilje som ellers kansje skulle vært der for at en "kjappis" hadde kunnet finne sted. 

Endret av Perle
leifer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde sagt at det blir noe på deg når du legger vekk den telefonen og faktisk flørter, viser interesse mm.

Anonymkode: 4fe5e...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har gjort det. Det ødela forholdet mitt til sex med eksen helt. Jeg hadde null lyst fordi han kun viste interesse for meg når han ville ha sex. Det var aldri kroppskontakt ellers. Det endte opp med at jeg frøs til og ble kvalm så fort han kjærtegnet meg fordi jeg visste at det betydde sex jeg ikke ville ha. 

Dere må snakke sammen. Fortell hva du trenger i hverdagen for å ha lyst. For min del savnet jeg nærkontakt uten at det måtte bety sex hver gang. Jeg ønsket kjærtegn, klem og kyss gjennom dagen uten å vite at det kun var ett motiv bak. Hvis han ikke er villig til å lytte til deg og dine behov ville jeg nok revurdert forholdet.

Anonymkode: 9e2e2...8ca

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...