AnonymBruker Skrevet 3. mars #1 Skrevet 3. mars Hva tenker dere damer her? Når det er evig mas om sex og en sur og deprimert mann pga mangel på sex..? Skal man bare ha sex så er han fornøyd? Er jo tross alt over på et par minutter. Selv så vurderer jeg det for å få husfred. Evig mas om sex, men NULL interesse for meg ellers. Prøver å si til han at jeg er treg å komme i gang. Han går rundt og er sur og lat og sitter bare på telefon om kveldene når ungene er lagt, og så når vi legger oss skal han være så gira. Han er opptatt av min nytelse (tror jeg) når vi først er kommet i gang, men jeg synes det er ekkelt og kleint og ønsker han skal bli fort ferdig liksom… Så det hjelper lite at han er opptatt av det. Gud så slitsomt det skal være med et evig mas Anonymkode: d04f4...b55 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars #3 Skrevet 3. mars Tror ikke det er mangel på sex som er utfordringene og pliktsex som er løsningen. Dere har jo mye større issues i samboerskapet. Ta tak i det og lag en fin hverdag, så kommer sexen også. Anonymkode: 3d047...c32 7 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars #4 Skrevet 3. mars Jeg kunne jo ha mistet lysten med en sånn fyr jeg også, og det er jo det som er problemet slik jeg ser det. Ikke maset hans men at jeg satt der med en mann jeg ikke ville ligge med. At det ikke var noe flørt eller erotikk eller omsorg og kjærlighet i hverdagen. Det er ikke som om hvis du "gir etter", så får du verdens beste forhold og blir verdens lykkeligste liksom. Du har jo ikke fått tilfredsstilt noen av dine behov, forholdet deres er fremdeles like dårlig og du har fremdeles like lite lyst på han. Du kan til og med begynne å forakte fyren, synes han er ekkel med maset sitt. Anonymkode: 769ec...7eb 5 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars #5 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva tenker dere damer her? Når det er evig mas om sex og en sur og deprimert mann pga mangel på sex..? Skal man bare ha sex så er han fornøyd? Er jo tross alt over på et par minutter. Selv så vurderer jeg det for å få husfred. Evig mas om sex, men NULL interesse for meg ellers. Prøver å si til han at jeg er treg å komme i gang. Han går rundt og er sur og lat og sitter bare på telefon om kveldene når ungene er lagt, og så når vi legger oss skal han være så gira. Han er opptatt av min nytelse (tror jeg) når vi først er kommet i gang, men jeg synes det er ekkelt og kleint og ønsker han skal bli fort ferdig liksom… Så det hjelper lite at han er opptatt av det. Gud så slitsomt det skal være med et evig mas Anonymkode: d04f4...b55 Høres ut som et klassisk eksempel på en lat mann som overlater alt til en sliten kone, når dagen er omme står han klar med redskapen og surver til seg sex , konen ikke har energi til. På samme vis som barna maser om brus, mat, tv etc. Åååå såååå sexy, not. Når jeg hører menn som klager på jeg får så lite jeg, tenker jeg ikke rart det så lat som du er , å tror verden går rundt om de bare har kommet seg på jobb. Har tatt en spm runde på de. Hvem lager mat, hvem vasker klær, hvem vasker gulv etc. Også kommer svaret jammen jeg klipper gress, og bytter dekk. Jaaa, men gresset klippes en gang i uka og dekkene byttes to ganger i året om man ikke har helårsdekk. Så skjønner deg godt jeg at du ikke har så lyst, og at lyst drepes av barnesutring på voksne menn. Anonymkode: 6ace1...74a 9 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars #6 Skrevet 3. mars Svaret er nei, men du bør faktisk snakke med mannen din og han bør snakke med deg. For meg høres det ut som han har mye større sexlyst enn deg. Hvis du avviser ham hele tiden, hva om dere bytter roller, at du tar ansvar for intimiteten og sexen. Da slipper du mas. Humøret hans kan bli dårlig av å bli understimulert seksuelt eventuelt at han føler han bare blir avvist hele tiden. Det er en rekke eksempler på det, men løsningen er ikke at du ofrer deg. Løsningen er at dere snakker sammen og finner en måte som gjør at dere begge blir tilfredse. Når han er sur, ikke si det til ham på en direkte måte (eks. «Hvorfor er du sur?»), men prøv å spørre hvordan dagen hans har vært og om det er noe som han trenger. Lokk ham til å fortelle hvordan han har det, og fortell hvordan du har det. God kommunikasjon er alfa omega, og det virker som det er her det svikter. Anonymkode: 48c6f...918 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars #7 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): skjønner deg godt jeg at du ikke har så lyst, og at lyst drepes av barnesutring på voksne menn. Du høres ut som ei klassisk fordomsfull dame! 🙌 Anonymkode: 48c6f...918 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #8 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du høres ut som ei klassisk fordomsfull dame! 🙌 Anonymkode: 48c6f...918 Syntes du sutrete menn er sexy? For meg er det veldig turn off. Anonymkode: 6ace1...74a 6 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars #9 Skrevet 3. mars Å gå med på sex du føler motstand mot er beste vei til et ødelagt sexliv. Her må hele forholdet og hverdagsvaner fikses på. Anonymkode: b1cdb...0d4 3 1
Soft mann Skrevet 3. mars #10 Skrevet 3. mars NEI. Det skal du ikke gå med på. Sex er felles nytelse. Du blir brukt som en runkemaskin 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #11 Skrevet 3. mars Hvordan klarte du å ha sex med han i utgangspunktet? Om dere har barn så har dere jo hatt et sexliv i starten? Prøv å finne tilbake til hva som tiltrakk deg den gangen? Hva har skjedd etter det som har gitt deg denne avsmaken? Er det noe dere kan snakke om? Noe han kan endre tilbake til det du en gang falt for…? Anonymkode: 10a72...4e6
AnonymBruker Skrevet 3. mars #12 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Svaret er nei, men du bør faktisk snakke med mannen din og han bør snakke med deg. For meg høres det ut som han har mye større sexlyst enn deg. Hvis du avviser ham hele tiden, hva om dere bytter roller, at du tar ansvar for intimiteten og sexen. Da slipper du mas. Humøret hans kan bli dårlig av å bli understimulert seksuelt eventuelt at han føler han bare blir avvist hele tiden. Det er en rekke eksempler på det, men løsningen er ikke at du ofrer deg. Løsningen er at dere snakker sammen og finner en måte som gjør at dere begge blir tilfredse. Når han er sur, ikke si det til ham på en direkte måte (eks. «Hvorfor er du sur?»), men prøv å spørre hvordan dagen hans har vært og om det er noe som han trenger. Lokk ham til å fortelle hvordan han har det, og fortell hvordan du har det. God kommunikasjon er alfa omega, og det virker som det er her det svikter. Anonymkode: 48c6f...918 Klarer ikke du å lese? Det er ikke forskjellig sexbehov som er hovedproblemet her, det er mannen som gir blanke i alt som har med å få familien og huset til å fungere og overlater alt til hi. Det er mannen sin adferd som gjør at han ikke får så mye sex han vil, og det er mannen som må gjøre endringene. Ditt forslag legger bare enda mer ansvar på hi og veldig lite ansvar på mannen, og det er oppskriften på ett brudd. Anonymkode: a743f...097 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars #13 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Syntes du sutrete menn er sexy? For meg er det veldig turn off. Anonymkode: 6ace1...74a Det er ikke bare menn som sutrer og klager. Eller som ikke bidrar. Anonymkode: 48c6f...918 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #14 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere damer her? Når det er evig mas om sex og en sur og deprimert mann pga mangel på sex..? Skal man bare ha sex så er han fornøyd? Er jo tross alt over på et par minutter. Selv så vurderer jeg det for å få husfred. Evig mas om sex, men NULL interesse for meg ellers. Prøver å si til han at jeg er treg å komme i gang. Han går rundt og er sur og lat og sitter bare på telefon om kveldene når ungene er lagt, og så når vi legger oss skal han være så gira. Han er opptatt av min nytelse (tror jeg) når vi først er kommet i gang, men jeg synes det er ekkelt og kleint og ønsker han skal bli fort ferdig liksom… Så det hjelper lite at han er opptatt av det. Gud så slitsomt det skal være med et evig mas Anonymkode: d04f4...b55 Et forhold uten sex, eller et forhold hvor en av partene synes den andre er motbydelig er å kaste bort tiden til begge parter. Hva med å la han gå så han kanskje kan finne noen som ikke synes han er motbydelig? Anonymkode: 249ae...62c 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars #15 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klarer ikke du å lese? Det er ikke forskjellig sexbehov som er hovedproblemet her, det er mannen som gir blanke i alt som har med å få familien og huset til å fungere og overlater alt til hi. Det er mannen sin adferd som gjør at han ikke får så mye sex han vil, og det er mannen som må gjøre endringene. Ditt forslag legger bare enda mer ansvar på hi og veldig lite ansvar på mannen, og det er oppskriften på ett brudd. Anonymkode: a743f...097 Det er en setning om det du bruker en hel paragraf om, mens TS skriver en paragraf om sexen. Hvem av oss klarer ikke å lese? Det er dine fordommer som skinner gjennom. Anonymkode: 48c6f...918 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars #16 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere damer her? Når det er evig mas om sex og en sur og deprimert mann pga mangel på sex..? Skal man bare ha sex så er han fornøyd? Er jo tross alt over på et par minutter. Selv så vurderer jeg det for å få husfred. Evig mas om sex, men NULL interesse for meg ellers. Prøver å si til han at jeg er treg å komme i gang. Han går rundt og er sur og lat og sitter bare på telefon om kveldene når ungene er lagt, og så når vi legger oss skal han være så gira. Han er opptatt av min nytelse (tror jeg) når vi først er kommet i gang, men jeg synes det er ekkelt og kleint og ønsker han skal bli fort ferdig liksom… Så det hjelper lite at han er opptatt av det. Gud så slitsomt det skal være med et evig mas Anonymkode: d04f4...b55 Hva er ekkelt og kleint? Blir du kåt gjennom dagen? Onanerer du? Jeg er kvinne 40 år og kan ikke skjønne hvorfor det er så vanskelig å ha sex med noen man påstår å elske. Hvis partner er egoistisk eller elendig i senga, eller en elendig partner, ja da skjønner jeg ikke hvorfor man går i samme tralten og fortsatt er sammen med en dust som behandler deg dårlig?? Anonymkode: 9ed99...7a2 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars #17 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Et forhold uten sex, eller et forhold hvor en av partene synes den andre er motbydelig er å kaste bort tiden til begge parter. Hva med å la han gå så han kanskje kan finne noen som ikke synes han er motbydelig? Anonymkode: 249ae...62c Ja, det er direkte rottent gjort. Samboeren min var i et slikt forhold, mor til hans barn, men hun avviste han i årevis. Han gjorde alt i huset, matlaging, rydding, byssing våkenetter, kjørte henne på jobb, alt. Hun ville ikke ta i han med tang, men gjerne kontrollere han gjennom sitt eget humør. Heldigvis var hun utro og gikk fra han. Hun har stått på døren her utallige ganger og angret seg og vil flytte inn igjen. Det har vært blankt nei, for endelig følte han seg fri. Vi har vært sammen et par år nå, og han holder fortsatt på å hele sårene etter årene med eksen. Han trodde han var ekkel og verdiløs, en mann så ekkel at han ikke egnet seg for et forhold. Han hadde bestemt seg for å leve alene livet ut. Jeg blir både sint og trist når jeg tenker på det... nydelige mannen min som har så mange flotte kvaliteter og er et nydelig og omsorgsfullt menneske. Skikkelig mann, men også en fantastisk elsker og bestevenn. Hun er selvfølgelig singel... bare styr og rot rundt henne. Anonymkode: 9ed99...7a2 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars #18 Skrevet 3. mars Jeg ville og gjorde det slutt. Lykkeligere enn jeg trodde var mulig å bli igjen. Skulle gått så mye før. Etterhvert dumpet det en flott fyr ned i fanget mitt. En som helt automatisk gjør ting i hjemmet, og som av natur er kjærlig, engasjert og ikke minst fantastisk i senga. Nå kan han sende meg en snap av hånda si på jobb og jeg får sommerfugler i magen. Men ts, du blir nok mye lykkeligere som singel, enn som ensom i et forhold. Ingenting er mer ensomt enn det. Sex er noe man har lyst på, ikke noe man gir. Anonymkode: 5bfaa...3d9 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars #20 Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er direkte rottent gjort. Samboeren min var i et slikt forhold, mor til hans barn, men hun avviste han i årevis. Han gjorde alt i huset, matlaging, rydding, byssing våkenetter, kjørte henne på jobb, alt. Hun ville ikke ta i han med tang, men gjerne kontrollere han gjennom sitt eget humør. Heldigvis var hun utro og gikk fra han. Hun har stått på døren her utallige ganger og angret seg og vil flytte inn igjen. Det har vært blankt nei, for endelig følte han seg fri. Vi har vært sammen et par år nå, og han holder fortsatt på å hele sårene etter årene med eksen. Han trodde han var ekkel og verdiløs, en mann så ekkel at han ikke egnet seg for et forhold. Han hadde bestemt seg for å leve alene livet ut. Jeg blir både sint og trist når jeg tenker på det... nydelige mannen min som har så mange flotte kvaliteter og er et nydelig og omsorgsfullt menneske. Skikkelig mann, men også en fantastisk elsker og bestevenn. Hun er selvfølgelig singel... bare styr og rot rundt henne. Anonymkode: 9ed99...7a2 Grattis med å snu tråden rundt til nok en stakkars mann får ikke sex enda han oppfører seg seg som attpåklatten. Og det klarte du på tross av å ha en fyr som er stikk motsatt 😂 Her er det en som IKKE bidrar, er sur og tverr/stille gjennom dagene for så å stå klar på pikken i hånda når hun er utslitt. På hvilken måte er det likt din nye type? Siden vi deler lite relevant informasjon, kjenner jeg en fyr som jobber i dyreparken. Anonymkode: 5bfaa...3d9 4 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå