Gå til innhold

Samletråd for de som KUN vil rose sin egen eller andres vagina​🥰

Bamseklemmer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hater min vagina over alt på jord fordi jeg ble omskjært som barn og det er helt flat der nede.liker ikke å sex. Er redd for hva menn sier. Noen har kommentert på det og det dreper meg innvendig🥲. Har ingen kjønnslepper og ingen klitoris. Jeg misliker min vagina så mye at jeg ikke får beskrevet det. Er misunnelig på dere med vakre underliv🥹❤️.

Tror ikke noe kan oppmuntre meg, men noen kan gjerne prøve det❤️

Anonymkode: d1601...133

Hei.. Jeg har ikke så mye peiling på omskjæring.. og jeg er redd jeg skriver noe, som gjør at du føler ting kan bli værre❣️
Dette er hjærteskjærende for meg å lese, for jeg har så mye omsorg for kvinner. Jeg hater virkelig alt det kvinner blir utsatt for av menn, da tenker jeg omskjæring, overgrep, voldtekt, menneskehandling. osv.. og ja.. jeg har selv blitt offer for overgrep, så jeg vet hvor smertefullt det er.. det marerittet har forfullt meg siden 70-tallet.. Ok, nok om det..

Menn kan si mye rart, men det er sjelden de sier noe positivt til kvinner, og enda sjeldnere får ros som oppmuntrer.. "Menn er ikke menn" Jeg tror bare du har vært uheldig i livet ditt.. Du fortjener en mann som forstår deg.. forstår hva du har opplevd.. forstår at sammarbeid og god kommunikasjon er nøvendig.. forstår at kyss og kjælighet gjør deg godt.. forstår hvorfor du skriker ut.. og noen ganger gråter. Denne omsorgfulle mannen, kysser gjerne dine salte tårer.. jeg vet dette.. for det finnes ikke noe som ei deilige enn å gi trøst og omsorg. Sex er igrunn oppskrytt i forhold, selv om sex er nytelse og omsorg for hverandre💞

Jeg er voksen, har peiling, så jeg vil ikke gi slipp på deg. Jeg har noen spørsmål som kan være til hjelp for deg:

Kjenner du på sexlyst? Nytelse i G-punkt? Onanerer du? Evt. sexleketøy?
I seksualitet finnes verken dumme spørsmål eller dumme svar.. men svar bare hvis du føler for det, men ikke glem at du er anonym da😉😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det var min tanke også, da jeg så den tråden.

Har like greit laget meg en regel jeg, at uansett hva menn sier de foretrekker, så går jeg ut fra at jeg ikke har det. Da unngår jeg menn, og dermed slipper jeg mange skuffelser. Sier ikke at denne metoden er for alle, men det funker for meg.

Anonymkode: 36f4d...778

Dette synes jeg er bra og nevenyttig info..

"Ikke la noen menn pelle dere på nesen.. Be dem heller pelle seg vekk!"🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...