Bamseklemmer Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden (endret) Jeg synes det er på tide å hylle kvinnens underliv, for hun har alltid vært så god, snill og varm med meg🥰 Til menn: Hva om vi bidrar med å fjerne en del myter og usikkerhet rundt temaet utseende? Så la oss trygge kvinner, slik at alle kan få bedre nytelse i livet. Men vi bør også fjerne en del myter om at "menn er menn". Så skriv noen oppmuntrende ord om hvorfor, du akkurat synes vaginaen er så enestående og skjønn👍 Til kvinner: Det er lov å skryte av seg selv og andre.. dere kan også være en god bidragsyter, og til inspirasjon for andre kvinner. Men også til menn, slik at det blir lettere å forstå dere👏 Til alle: Dette er ment som en positiv tråd.. Jeg tror absolutt kvinner og menn kan lære av hverandre, for å bli bedre kjent. Seksualitet kan være et skjørt tema for enkelte. Derfor vil hets, stygge ord og sjikanering som bryter forumet regler, rapportert på et blunk. Jeg overvåker.. og det er fritt opp til andre å gjøre det samme👏 For en gangs skyld.. kan ikke kvinner og menn være litt enige om dette?💞 Opps.. Jeg mente ikke bare ros til vaginaen, ros gjerne kvinnen også.. (redigert) Endret 5 timer siden av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Vaginaen er da ikke noe man har et voldsomt forhold til. Vi kvinner ser den jo aldri og å kikke inn i vaginaen er for svært spesielt interesserte, som gynekologer.. Anonymkode: 6e8ad...bbe 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Kropp og kroppsdeler kan være estetiske vakre. Det kommer an på øyet som ser tror jeg. For min del så liker jeg å fokusere på nytelsen jeg opplever ved å la meg drømme meg bort. Det er så godt og nydelig å elske seg selv, at jeg rømmer inn i fantasiens skattekammer. Utseendemessig så tenker jeg lite over det. Det er nok for at alt fungerer som det skal. Orgasmen er en bekreftelse på at jeg kjenner meg selv. Jeg lar meg sveve på en sky av nytelse. Så er jeg veldig opptatt av å gi meg selv orgasme, for det er mye positivitet og helse i det. Omsorg og vitamininnsprøytning for meg selv, og til meg selv. Så er det artig at det har omtrent eksplodert i forhold til sexleketøy, og utviklingen av disse. Det er mye marked i en god orgasme så det er Vinn-Vinn. Det er ikke så viktig hvordan man får den, bare man får den, og ikke skader noen andre tenker jeg. Så jeg er særdeles fornøyd med fitta mi ❤️ Har ikke tall på hvor mange orgasmer jeg har gitt meg selv. Det skulle jeg gjerne likt og visst 😆😆😆 Intensitet og styrke har variert så det er jo litt spennende også. Ingen av dem er like. Akkurat som fingeravtrykk. Når jeg skal legge meg om kvelden så er det naturlig å "bare" kjenne etter 😂 At det er godt tar jeg som en bekreftelse på at jeg har vært god med meg selv i løpet av en dag. Orgasmen er belønningen og bekreftelsen på det. De gangene det har vært vanskelig og jeg virkelig har trengt det, så har jeg vært svært takknemlig for min trofaste WZ. Husker en gang jeg virkelig trengte det. Måtte kjøre WZ på full speed omtrent 😂 Var faktisk i tvil om jeg skulle klare det. Så det kan være stor mestringsfølelse å få orgasme i utfordrende omstendigheter. Jeg gir meg som regel ikke, for jeg vet hvor godt jeg har av det. Det beste på jord er når orgasmene triller ut som perler på en snor. Psstt...Helst løpebånd 😆😆😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Det er vel kun de som har blitt filmet under fødsel som aner hvordan vagina ser ut..? Jeg tenker at det vi først må starte med, er å bruke korrekte ord og uttrykk. Underlivet til menn er ikke strengen eller urinrøret, akkurat som vagina er røret som går innover på kvinner. Vulva heter kvinners underliv. Selv har jeg ingen preferanser eller erindring av å ha sett et rør, annet enn et glimt her og der. Kropp er topp👌 Anonymkode: 206f5...eae 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Det er en tråd her nå om rugler i vagina, så det er tydeligvis et neste vi skal få komplekser for. Anonymkode: 2f182...d13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vaginaen er da ikke noe man har et voldsomt forhold til. Vi kvinner ser den jo aldri og å kikke inn i vaginaen er for svært spesielt interesserte, som gynekologer.. Anonymkode: 6e8ad...bbe Da er jeg en fritidsgynekolog😊..jeg elsker å se, trykke, føle, smake, snuse og er skikkelig god og forsiktig. Jeg filer negler for å ikke skape rift i huden, jeg vasker fingrene, jeg pusser tenner og rubber tunga mi alltid, før jeg skal kose meg. Men.. jeg gjør det bare til kvinner som elsker oralen😊 Pr dags dato.. jeg har aldri kjent på vond lukt eller smak, og jeg har aldri funnet en vagina som ikke er delikat. Frisyren har heller ikke stoppet meg.. for ser hun litt bustete ut børster jeg henne gjerne, da blir håret så mykt og pent. Jeg tror menn er de som er mest opptatt, for hele alt er jo så tennende.. alle må takke vår herre for dette💝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 12 timer siden Irak skrev (2 timer siden): Kropp og kroppsdeler kan være estetiske vakre. Det kommer an på øyet som ser tror jeg. For min del så liker jeg å fokusere på nytelsen jeg opplever ved å la meg drømme meg bort. Det er så godt og nydelig å elske seg selv, at jeg rømmer inn i fantasiens skattekammer. Utseendemessig så tenker jeg lite over det. Det er nok for at alt fungerer som det skal. Orgasmen er en bekreftelse på at jeg kjenner meg selv. Jeg lar meg sveve på en sky av nytelse. Så er jeg veldig opptatt av å gi meg selv orgasme, for det er mye positivitet og helse i det. Omsorg og vitamininnsprøytning for meg selv, og til meg selv. Så er det artig at det har omtrent eksplodert i forhold til sexleketøy, og utviklingen av disse. Det er mye marked i en god orgasme så det er Vinn-Vinn. Det er ikke så viktig hvordan man får den, bare man får den, og ikke skader noen andre tenker jeg. Så jeg er særdeles fornøyd med fitta mi ❤️ Har ikke tall på hvor mange orgasmer jeg har gitt meg selv. Det skulle jeg gjerne likt og visst 😆😆😆 Intensitet og styrke har variert så det er jo litt spennende også. Ingen av dem er like. Akkurat som fingeravtrykk. Når jeg skal legge meg om kvelden så er det naturlig å "bare" kjenne etter 😂 At det er godt tar jeg som en bekreftelse på at jeg har vært god med meg selv i løpet av en dag. Orgasmen er belønningen og bekreftelsen på det. De gangene det har vært vanskelig og jeg virkelig har trengt det, så har jeg vært svært takknemlig for min trofaste WZ. Husker en gang jeg virkelig trengte det. Måtte kjøre WZ på full speed omtrent 😂 Var faktisk i tvil om jeg skulle klare det. Så det kan være stor mestringsfølelse å få orgasme i utfordrende omstendigheter. Jeg gir meg som regel ikke, for jeg vet hvor godt jeg har av det. Det beste på jord er når orgasmene triller ut som perler på en snor. Psstt...Helst løpebånd 😆😆😆 ...og du da @Irak ..du har alltid noe positivt å si❣️ Det at du elsker din fitte og behandler henne så godt, er både rørende og fatastisk godt å se, at du nyter det så godt. Det tilfører en god del lykke i livet ditt også tenker jeg😉ikke minst.. kan vi kalle det for godt vedlikehold sexlysten? Jada.. tenk hvor heldig en evt. en mann vil bli av dette.. En tanke som kunne vært en inspisajon for mange det.. Men også av din fantastiske skildring.. Tusen takk, magiske🪄 @Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Jeg tror ikke jeg har et forhold til vulvaen min, ikke på en annen måte enn en hvilken som helst annen kroppsdel. Har knapt tittet på den, kanskje et par ganger i tenårene i et speil. Ikke noe spesielt, i grunn. Har sex innimellom, men da er det jo ikke mitt eget underliv jeg fokuserer på. Den har født et barn, og har nu litt skader her og der. Mindre følsom etter fødsel også, så sex er ikke så interessant lenger heller. Alt i alt bare en del av kroppen som alt annet... Anonymkode: fa1fe...d69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel kun de som har blitt filmet under fødsel som aner hvordan vagina ser ut..? Jeg tenker at det vi først må starte med, er å bruke korrekte ord og uttrykk. Underlivet til menn er ikke strengen eller urinrøret, akkurat som vagina er røret som går innover på kvinner. Vulva heter kvinners underliv. Selv har jeg ingen preferanser eller erindring av å ha sett et rør, annet enn et glimt her og der. Kropp er topp👌 Anonymkode: 206f5...eae Jeg har klippet to navlestrenger.. må si det var en opplevelse jeg ikke ville ha vært foruten. Men da var tankene mine på helt andre steder. Og synet skremte meg ikke, men ble litt fasinert at huden kan strekke seg så mye.. Jeg kan ikke si noe annet.. Ære være kvinnen som føder barn til oss menn❤️️ Enig.. kropp er topp uansett hvordan vi ser ut😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Bamseklemmer skrev (15 minutter siden): ...og du da @Irak ..du har alltid noe positivt å si❣️ Det at du elsker din fitte og behandler henne så godt, er både rørende og fatastisk godt å se, at du nyter det så godt. Det tilfører en god del lykke i livet ditt også tenker jeg😉ikke minst.. kan vi kalle det for godt vedlikehold sexlysten? Jada.. tenk hvor heldig en evt. en mann vil bli av dette.. En tanke som kunne vært en inspisajon for mange det.. Men også av din fantastiske skildring.. Tusen takk, magiske🪄 @Irak Anonymkode: 1a389...c1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11 timer siden Forfatter #11 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er en tråd her nå om rugler i vagina, så det er tydeligvis et neste vi skal få komplekser for. Anonymkode: 2f182...d13 Jo.. har sett den.. tror ikke den var ment å få komplekser for dette. Du vet de ruglene ligner svært på ganen.. kan det bidra til mindre komplekser? Vi er jo bare skapt slik🫠 Jeg akter å finne ut hva disse ruglene er.. kanskje er det for nytelse til begge, kanskje er ruglene en veiviser til overgangen mot G-punktet? hhmmh, eg akter å finne det ut deg..😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11 timer siden Forfatter #12 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tror ikke jeg har et forhold til vulvaen min, ikke på en annen måte enn en hvilken som helst annen kroppsdel. Har knapt tittet på den, kanskje et par ganger i tenårene i et speil. Ikke noe spesielt, i grunn. Har sex innimellom, men da er det jo ikke mitt eget underliv jeg fokuserer på. Den har født et barn, og har nu litt skader her og der. Mindre følsom etter fødsel også, så sex er ikke så interessant lenger heller. Alt i alt bare en del av kroppen som alt annet... Anonymkode: fa1fe...d69 Hva kan gjøres for å oppmuntre deg? Det er litt ondt å se, at vaginaen bare brukes til fødsler og sex en gang i blandt. Men selvfølgelig.. jeg er jo ikke deg.. Men dette med lykkehormoner som skapes i onani og sex, bringer jo også en god del lykke hverdagen. Men selvfølgelig.. du kan jo være lykkelig med det sexlivet du har.. Det spørs bare hvor lykkelig du vil være, for det å være lykkelig er smittsomt.. det påvirker barna, mannen og all de i rundt deg✨😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Har ikke noe spesielt forhold til den. Den fungerer til det den skal. Er bare en kroppsdel. Blir satt ut av hvor sykelig opptatt enkelte menn er av kjønnsorganer. Anonymkode: a729a...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Jeg trodde jeg hadde sett det meste av creepy trådtitler og temaer, men KG når stadig nye høyder, eventuelt bunn-nivå... Anonymkode: 9d8c9...a03 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg trodde jeg hadde sett det meste av creepy trådtitler og temaer, men KG når stadig nye høyder, eventuelt bunn-nivå... Anonymkode: 9d8c9...a03 Eller toppnivå... Mennesker med høy sexlyst som er positive og glad i sex og onani. Hva i huleste er det som er så galt med det? Anonymkode: 1a389...c1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Hva kan gjøres for å oppmuntre deg? Det er litt ondt å se, at vaginaen bare brukes til fødsler og sex en gang i blandt. Men selvfølgelig.. jeg er jo ikke deg.. Men dette med lykkehormoner som skapes i onani og sex, bringer jo også en god del lykke hverdagen. Men selvfølgelig.. du kan jo være lykkelig med det sexlivet du har.. Det spørs bare hvor lykkelig du vil være, for det å være lykkelig er smittsomt.. det påvirker barna, mannen og all de i rundt deg✨😊 Tja, hvis mannen min hadde vært mer interessert i meg og den, hadde det kanskje hjulpet litt. Men siden fødselen har han ikke vært særlig interessert, og siden følelsen min nedentil har gått veldig ned etter fødsel, blir det vanskelig. Han er ikke særlig glad i verken oral eller andre ting, kun PIV. Så sånn er det bare. Anonymkode: fa1fe...d69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Bamseklemmer skrev (11 timer siden): Jeg synes det er på tide å hylle kvinnens underliv, for hun har alltid vært så god, snill og varm med meg🥰 Til menn: Hva om vi bidrar med å fjerne en del myter og usikkerhet rundt temaet utseende? Så la oss trygge kvinner, slik at alle kan få bedre nytelse i livet. Men vi bør også fjerne en del myter om at "menn er menn". Så skriv noen oppmuntrende ord om hvorfor, du akkurat synes vaginaen er så enestående og skjønn👍 Til kvinner: Det er lov å skryte av seg selv og andre.. dere kan også være en god bidragsyter, og til inspirasjon for andre kvinner. Men også til menn, slik at det blir lettere å forstå dere👏 Til alle: Dette er ment som en positiv tråd.. Jeg tror absolutt kvinner og menn kan lære av hverandre, for å bli bedre kjent. Seksualitet kan være et skjørt tema for enkelte. Derfor vil hets, stygge ord og sjikanering som bryter forumet regler, rapportert på et blunk. Jeg overvåker.. og det er fritt opp til andre å gjøre det samme👏 For en gangs skyld.. kan ikke kvinner og menn være litt enige om dette?💞 Opps.. Jeg mente ikke bare ros til vaginaen, ros gjerne kvinnen også.. (redigert) Ingen skal skamme seg over sin vagina, Men akseptere den som deg er. jeg har møtt en del damer og jeg syns alle har vert fine på sin måte. Dessuten er ikke det så viktig hvordan den ser ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden feliek54 skrev (2 minutter siden): Ingen skal skamme seg over sin vagina, Men akseptere den som deg er. jeg har møtt en del damer og jeg syns alle har vert fine på sin måte. Dessuten er ikke det så viktig hvordan den ser ut. Vulva. Trenger utstyr for å se inn i vagina . Anonymkode: 206f5...eae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hater min vagina over alt på jord fordi jeg ble omskjært som barn og det er helt flat der nede.liker ikke å sex. Er redd for hva menn sier. Noen har kommentert på det og det dreper meg innvendig🥲. Har ingen kjønnslepper og ingen klitoris. Jeg misliker min vagina så mye at jeg ikke får beskrevet det. Er misunnelig på dere med vakre underliv🥹❤️. Tror ikke noe kan oppmuntre meg, men noen kan gjerne prøve det❤️ Anonymkode: d1601...133 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er en tråd her nå om rugler i vagina, så det er tydeligvis et neste vi skal få komplekser for. Anonymkode: 2f182...d13 Det var min tanke også, da jeg så den tråden. Har like greit laget meg en regel jeg, at uansett hva menn sier de foretrekker, så går jeg ut fra at jeg ikke har det. Da unngår jeg menn, og dermed slipper jeg mange skuffelser. Sier ikke at denne metoden er for alle, men det funker for meg. Anonymkode: 36f4d...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå