Gå til innhold

Hvorfor slette noen fra sosiale medier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 15.36):

Jeg møter mennesker jeg ikke har på facebook hver eneste dag. Det går helt fint.

Jeg er venner med folk som ikke har en Facebook konto. Tenk å ikke ha Facebook? Må være lav intelligens 😅

Anonymkode: d79cf...7af

Ekspander  

Har sletta FB, mulig jeg bør ta en mensa test

Anonymkode: a14ca...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange var kanskje mindre selektive med hvem de la til på sosiale medier tidligere, og så er de blitt mer bevisste på hva både de selv og andre deler, og ønsker derfor å rydde opp i vennelister. Andre ganger kan det være fordi den man sletter poster ting man ikke har lyst til å lese om, eller poster for mye/for ofte/for privat.

Selv deler jeg lite på sosiale medier, så det er sjelden jeg sletter folk. Hvis jeg gjør det, er årsaken at jeg ikke orker å "høre på dem" lenger - altså folk som poster en masse ræl som jeg finner uinteressant eller som bare blir for mye. Eksempel på det første er en fyr på vennelista mi på Facebook som hver eneste dag posta en hyllest til en eller annen kjent person (gjerne musiker eller forfatter) som ble født eller døde på denne datoen. Det føltes som spamming for min del. Et eksempel på det andre er en som spydde ut sine politiske meninger veldig ofte, det ble for mye, orka ikke lese om klaginga hans hver dag.

Så hvis du er en som poster mye i sosiale medier, kan det hende folk sletter deg fordi de er lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteri skrev (På 4.3.2025 den 15.06):

Atte hæ? 😄 

Ekspander  

Ikke så mye lure på der.

AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 15.36):

Jeg møter mennesker jeg ikke har på facebook hver eneste dag. Det går helt fint.

Jeg er venner med folk som ikke har en Facebook konto. Tenk å ikke ha Facebook? Må være lav intelligens 😅

Anonymkode: d79cf...7af

Ekspander  

God dag mann økseskaft 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...