AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Har født to barn. Merket en del forskjell etter første fødsel følte jeg, selv om mannen sa det ikke var det. Er det bare psykisk, siden jeg vet hva som har skjedd? Tar knipeøvelser. Ingen fremfall eller noe. Det bare virker så stort og åpent i forhold til før. Selvom vi har vært gift i mange år, går det utover selvtilliten min. Blir helt kvalm av å tenke på å ta inni på meg selv. Det er ingen feil eller skader, det virker bare permanent endret 😕 Hadde andregrads rift etter første barnet, men ingenting med nr 2. Andre? Noen menn med synspunkter? Anonymkode: 7b8fc...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Ut fra det du skriver så tror jeg det er psykisk. Ødelagt er du i alle fall ikke. Endret er du nok. Men på en god måte, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Hvor lenge er det siden siste fødsel? Hvis det er en stund siden, si over 6mnd, så kunne du kanskje sett på underlivet ditt med speil? Hvis du får til å rigge speilet sånn at du kan stå på alle fire mens du hever og senker rumpa så tror jeg du skal få en ganske ærlig "skue". Anonymkode: a3b29...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Åh kjent fenomen. Jeg er nok også blitt mer åpen? Sånn utenifra, men opplever ikke at jeg er videre når jeg blir penetrert. Heller ikke fått beskjed om det av eksen som er far til ungene (altså hatt sex med meg før og etter fødsel). Jeg er derimot mer åpen f.eks. hvis jeg sitter på huk: får det ikke bort ved trening. Kan fint klemme og bruke musklene godt i underlivet. Innsett at dette får jeg ikke gjort noe med. Tror og innvendig kjønnslepper ble mer borte. Ble nemlig sydd mye etter 1 fødsel. Anonymkode: 30ab1...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Har du sjekket deg hos gynekolog? Anonymkode: 07f8c...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Klaet det skjer noe der nede, når du har født barn. Her synes jeg alt blafrer, men det er det utvendige, inni er du nok ganske lik deg selv.. Jeg og prøvde med speil, men da fikk jeg såpass komplekser att jeg bare måtte skru den tanken fra meg, ellers hadde sexlivet daua på flekken om jeg skulle hatt det bildet på netthinna for alltid Vi må faktisk bare tenke att fødsler absolutt gjør ting, vi er ikke tenåringer lenger, og ingenting med kroppen vår er statisk når vi vokser til, ikke nesa, ikke rumpa og ikke underlivet. Anonymkode: 4f1a1...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå