AnonymBruker Skrevet 8. mars #61 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor er det så mange som foreslår navn som begynner på andre bokstaver enn L, når TS spør etter navn som begynner på L? Samme når noen spør om fornavn nr. to, når alle må ile til med "står best alene". Svar nå heller på det TS spør om. Jeg ville valgt Lisa eller Lena eller Linnea. Jeg kommer forøvrig fra en familie med felles forbokstav, og selv om jeg isolert sett ikke mener søskens navn trenger å passe sammen, så har det aldri vært snakk om å ikke føles seg som et individ selv om alle har samme forbokstav. Merkelig tanke, egentlig. Anonymkode: 57abd...4f5 Fordi dette er et diskusjonsforum der folk kan skrive hva de vil. Ikke pertinent for deg? Ignorer det - ikke verre enn det. Anonymkode: 96a4a...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #62 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 0.08): Lykke Anonymkode: 4fa08...8a2 Guttenavn AnonymBruker skrev (På 3.3.2025 den 0.07): Larseline Anonymkode: 5809f...7bb Larsine memer du? Noen forslag, Lodveig, Linnbjørg, Leikny Anonymkode: 52480...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #63 Del Skrevet 9. mars Lars og Louise. Anonymkode: b85f6...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #64 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 16.03): Hvorfor er det så mange som foreslår navn som begynner på andre bokstaver enn L, når TS spør etter navn som begynner på L? Samme når noen spør om fornavn nr. to, når alle må ile til med "står best alene". Svar nå heller på det TS spør om. Jeg ville valgt Lisa eller Lena eller Linnea. Jeg kommer forøvrig fra en familie med felles forbokstav, og selv om jeg isolert sett ikke mener søskens navn trenger å passe sammen, så har det aldri vært snakk om å ikke føles seg som et individ selv om alle har samme forbokstav. Merkelig tanke, egentlig. Anonymkode: 57abd...4f5 Har aldri skjønt når folk sier at barn ikke blir eget individ, bare fordi de har samme forbokstav som søsken. Kjenner en familie med 7 søsken, med samme forbokstav, alle er vidt forskjellige. Lars og , Liva, Live, Lotte , Lene, Lone, Lerke og Luna synes jeg er fint. Anonymkode: 919ec...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #65 Del Skrevet 10. mars Hun kan hete Bars. Rimer fint. Anonymkode: 9ac59...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå