AnonymBruker Skrevet 3. mars #21 Del Skrevet 3. mars Lars & Lisa Lars & Lotta Lars & Lykke Lars & Lina Lars & Linnea Anonymkode: 7e125...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #22 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Lars og Lene. Anonymkode: 65275...548 Det passer bra Eller Lars og Leah 😊 Anonymkode: e6964...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #23 Del Skrevet 3. mars Lars og Luna Lars og Levine Lars og Lyra Lars og Lisa Lars og Lisabet Lars og Lilly Anonymkode: 3e1a2...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #24 Del Skrevet 3. mars Lovisa, Lucia, Lisbeth, Lilje, Leyla, Lilli, Lucy, Lotte/Lotta, Laura, Lana, Lara Anonymkode: cfbfa...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #25 Del Skrevet 3. mars Ihvertfall ikke Lars og Leah😅 Tipper du har fått mange tips om det her siden Leah er ett ‘topp 10’ navn. Jeg går for: Lars og Livia Lars og Lilja Anonymkode: ac850...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #26 Del Skrevet 3. mars Hva er greia med Lilja, det er jo ikke fint som navn på en person. Anonymkode: 430c6...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #27 Del Skrevet 3. mars Som tvilling selv, håper jeg du ikke velger ett navn som kan rime med Lars. Alle synes tvillinger er sååå koselig, og såååå gøy at de er like, og det er SÅ SØTT når navnene rimer. Alle som er tvillinger HATER DET! Man er aldri "Lars", man er "tvillingen". Nå er det kanskje lettere for disse som er forskjellig kjønn, men allikevel. Vær bevisst på at de er ulike personer, med ulike interesser og personligheter, og trenger å bli sett hver for seg! Anonymkode: 3fea7...89a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #28 Del Skrevet 3. mars Lars og Lovise. Ganske forskjellige navn, men begynner på samme bokstav. Får med fellesskapet i tvillinger, men fremdeles ulike individer 😊 Anonymkode: c4aa3...c2c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3. mars #29 Del Skrevet 3. mars Liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #30 Del Skrevet 3. mars Enig med flere her. Ikke velg samme bokstav. Jeg ville heller sett om dere har noen fine navn i familien dere liker eller begynt å tenke på andre navn uten L. Mine forslag: Lars og Anna Lars og Ellie Lars og Sofie Lars og Alva Lars og Ada Lars og Erle Lars og Frida Anonymkode: b6b13...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #31 Del Skrevet 3. mars Velg noe som ikke begynner på L, og som ikke er fire bokstaver med samme antall stavelser. De er to personer, ikke et "par". Anonymkode: 89421...1df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #32 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Uff, ikke kjør allitterasjon, det er så harry. Det er mange navn som kan passe til Lars, men jeg ville selv kjørt et navn med to stavelser, gjerne nordisk, relativt sterkt, ikke for "unge mødre". Lars og Ingrid Lars og Sigrid Lars og Ylva/Alva Lars og Astrid Lars og Selma Lars og Kaja/Kajsa Anonymkode: 96a4a...7a5 Enig, unngå samme forbokstav på tvillinger! I tillegg kan jeg legge til navn som Signe og Ingeborg. Eller Marie. Anonymkode: 155b0...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #33 Del Skrevet 3. mars Liv eller Live. Anonymkode: 35467...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #34 Del Skrevet 3. mars Leni Anonymkode: 2ee11...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 3. mars #35 Del Skrevet 3. mars Lars og Alma 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #36 Del Skrevet 3. mars I mitt hode var det eneste naturlige "Lars og Lise". Tipper det er fordi begge var ganske populære navn på 70/80 tallet, og at det sikkert var noen personer i en bok eller film eller noe som het det. Anonymkode: 24e8c...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #37 Del Skrevet 3. mars Jeg ville valgt ulik forbokstav, og heller fokusert på å finne et navn i samme stil som Lars. Et tradisjonelt nordisk, enkelt navn. Lars og Ingrid Lars og Guro Lars og Sigrid Lars og Kristin Anonymkode: b09a6...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #38 Del Skrevet 3. mars Stine. Anonymkode: 95ea5...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #39 Del Skrevet 3. mars Lina😉 Anonymkode: 0557e...cff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #40 Del Skrevet 3. mars Sigrid Anonymkode: b64cb...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå