Kålrota Skrevet 9. mars #41 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Usj, nei takk. Hvis mannen min blir skallet blir det skilsmisse. Anonymkode: 01a22...38e Så hyggelig du er da! Djees. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #42 Del Skrevet 9. mars Hvis ts er en ung mann som har mye usikkerhet i forhold til hår så prøv de nye parykkene til menn. De har blitt kjempe bra laga og det vises ikke lenger hvem som het det eller ikke. Man må legge en del penger i det for at det skal bli bra. Men mannfolk som er skalla er også fint. Veldig fint hvis du har litt skjegg. Bare sånn noen dager gammel skjegg. Snakk med frisøren din. Dere kan prøve dere fram. Men husk. Det er bare hår. Det er det indre som teller og hva du utstråler. ❤️ Anonymkode: 6fa7f...75e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #43 Del Skrevet 9. mars Om en mann har hår eller ikke har absolutt null betydning for meg. Det er menn som er utseendefikserte, ikke kvinner. Anonymkode: ddc0d...380 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #44 Del Skrevet 9. mars Det er virilt og sexy med et bart hode på menn. Det mest usexy er plugger, tupé eller hentesveis. La naturen gå sin gang, det er mest tiltrekkende. Anonymkode: eb143...9cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #45 Del Skrevet 9. mars Tenker at da har han mindre å bekymre seg over 😂 Anonymkode: 12cbb...67d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #46 Del Skrevet 9. mars Jeg traff mannen min da han var 23 år. Allerede da var han skallet. Jeg syntes det var synd, for jeg likte så godt menn med langt hår. Helt til jeg fikk se et bilde av ham fra da han var tenåring og hadde full manke. Han var mye, mye, penere som skallet! Noen menn kler best hår, noen kler best å være uten hår. På samme måte som noen kler skjegg, mens andre ikke kler det. Anonymkode: 9a06c...9ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #47 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Mener du det? Anonymkode: 19533...561 Selvfølgelig ikke, er viktigere ting i livet enn hår på hodet. Anonymkode: 01a22...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå