AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden Jeg tenker ikke noe på det nei. Anonymkode: 9af75...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omine Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker ikke noe på det nei. Anonymkode: 9af75...214 Men over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden Kjekke menn er kjekke, også uten hår. Man bør holde det kort når man er tynn i toppen. Om det er viker eller måne. Ta alt Anonymkode: 23948...8b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 6 timer siden #24 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har det mye å si for utseende? Ser menn uten hår bra ut vanligvis? Ville du som mann brukt parykk/hårsystem? (Hvis du som kvinne tenker at du var mann) Hva med mikropigmentering kombinert med skallethet? Anonymkode: 19533...561 Heller skallet (som kan være meget sexy!) enn parykk. Liker ikke extension på jenter heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #25 Del Skrevet 5 timer siden Tenker at de er 35+. Min mann er skallet/tynn i håret. Det eneste han har gjort, er å transplantere noen hårsekker, for å unngå tuster av hår med helt skallede flekker ved siden av. Han har i stedet anlagt skjegg. Anonymkode: e2192...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #26 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tenker at de er 35+. Min mann er skallet/tynn i håret. Det eneste han har gjort, er å transplantere noen hårsekker, for å unngå tuster av hår med helt skallede flekker ved siden av. Han har i stedet anlagt skjegg. Anonymkode: e2192...858 Hvordan ble hårtransplantasjonen? Suksess? Anonymkode: c136f...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan ble hårtransplantasjonen? Suksess? Anonymkode: c136f...afe Ja ble fint. Altså jevnt. Han ser fortsatt skallet ut, men pent skallet. Anonymkode: e2192...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virpi Skrevet 5 timer siden #28 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har det mye å si for utseende? Ser menn uten hår bra ut vanligvis? Anonymkode: 19533...561 Min kjære er skallet og den mest sexy mannen jeg vet om🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #29 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Tenker at de er 35+. Min mann er skallet/tynn i håret. Det eneste han har gjort, er å transplantere noen hårsekker, for å unngå tuster av hår med helt skallede flekker ved siden av. Han har i stedet anlagt skjegg. Anonymkode: e2192...858 Hvor er håret transplantert? Er det slik at det rammer inn ansiktet på en måte? Anonymkode: 19533...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #30 Del Skrevet 2 timer siden Synes stort sett at menn uten hår er lekrere enn med hår. Skallet og med skjegg er skikkelig fint. Anonymkode: ca958...472 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå